Отидете към основна версия

3 644 7

Mercedes-AMG GT дебютира с 585 конски сили и най-важното за фенове под капака

  • mercedes-
  • amg-
  • amg gt-
  • sl

Моделът се предлага с четири места

Почти десет години след представянето на първото поколение Mercedes-AMG GT, германската компания свали покривалото от второто поколение на спортния модел. За разлика от новите C63 и Е63 от Афалтербах, този 2+2-Grand Tourer все още дава на феновете най-желаното нещо под капака, а именно бензиновия V8 двигател.

Новият Mercedes-AMG GT е базиран на същата платформа като последното въплъщение на SL и следователно на специална монокок структура, създадена от AMG от алуминий, стомана, магнезий и композитни материали. По този начин инженерите са успели да увеличат максимално твърдостта на купето, да намалят теглото и да използват оптимално пространството в интериора.

Новото поколение запазва познатият външен вид на предходния модел, като представя обновена предна част с променени фарове, по-голяма решетка и допълнителни отвори около нея и променени задни светлини. Нова е също и бронята в задната част, както и дръжките на вратите.

Най-важното нововъведение в интериора на AMG GT е конфигурацията от 2+2 места, макар задните седалки, вероятно да не са като тези в S-Klasse. Облегалките също могат да се сгъват, за да се използва оптимално пространството за багаж. По желание на клиента, можете да поръчате колата и с конфигурацията само с предните седалки. Багажникът изглежда просторен, но от компанията все още не съобщават колко точно литра се побират в него. Таблото и технологиите са идентични на тези при SL с голяма централна конзола, която разделя кокпита наполовина, и 12,8-инчов екран с най-новата версия на MBUX. Дигиталното табло е с 12,3-инчов диагонал, а воланът е спортният на AMG с интегрирани бутони за лесна промяна на настройките за шофиране.

Под капака работи 4,0-литровият V8 с битурбо. При модификацията 55 4Matic+ той генерира 476 к.с. и 700 Нм, докато при топмоделът 63 4Matic+, достига до 585 к.с. и 800 Нм въртящ момент. Мощността достига до четирите колела с помощта на автоматична трансмисия с девет предавки. Други двигатели не са обявени за момента, но е възможно да се появи и plug-in хибриден модел.

AMG GT е оборудван серийно и със заден диференциал с ограничено приплъзване, който има за цел да осигури по-добро и сцепление в завоите. Завиващият заден мост също трябва да подпомогне това, благодарение на система, специално разработена за AMG GT: задните колела могат да завиват поетапно до скорост от 100 км/ч до 2,5 градуса, като завиват наобратно, ако тази скорост бъде превишена.

Стандартните стоманени дискове са с диаметър 390 мм и са по-компактни за по-бързо охлаждане от преди. Ако клиентът жела, може да избере и карбоново-керамични спирачки с диаметър на диска 420 милиметра отпред. Цените за момента не са ясни, но се очаква да започват от около 200 хиляди евро.

Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 11 гласа.

Свързани новини