Last news in Fakti

19 Август, 2023 10:30 3 625 7

Mercedes-AMG GT дебютира с 585 конски сили и най-важното за фенове под капака

  • mercedes-
  • amg-
  • amg gt-
  • sl

Моделът се предлага с четири места

Mercedes-AMG GT дебютира с 585 конски сили и най-важното за фенове под капака - 1

Почти десет години след представянето на първото поколение Mercedes-AMG GT, германската компания свали покривалото от второто поколение на спортния модел. За разлика от новите C63 и Е63 от Афалтербах, този 2+2-Grand Tourer все още дава на феновете най-желаното нещо под капака, а именно бензиновия V8 двигател.

Новият Mercedes-AMG GT е базиран на същата платформа като последното въплъщение на SL и следователно на специална монокок структура, създадена от AMG от алуминий, стомана, магнезий и композитни материали. По този начин инженерите са успели да увеличат максимално твърдостта на купето, да намалят теглото и да използват оптимално пространството в интериора.

Новото поколение запазва познатият външен вид на предходния модел, като представя обновена предна част с променени фарове, по-голяма решетка и допълнителни отвори около нея и променени задни светлини. Нова е също и бронята в задната част, както и дръжките на вратите.

Най-важното нововъведение в интериора на AMG GT е конфигурацията от 2+2 места, макар задните седалки, вероятно да не са като тези в S-Klasse. Облегалките също могат да се сгъват, за да се използва оптимално пространството за багаж. По желание на клиента, можете да поръчате колата и с конфигурацията само с предните седалки. Багажникът изглежда просторен, но от компанията все още не съобщават колко точно литра се побират в него. Таблото и технологиите са идентични на тези при SL с голяма централна конзола, която разделя кокпита наполовина, и 12,8-инчов екран с най-новата версия на MBUX. Дигиталното табло е с 12,3-инчов диагонал, а воланът е спортният на AMG с интегрирани бутони за лесна промяна на настройките за шофиране.

Под капака работи 4,0-литровият V8 с битурбо. При модификацията 55 4Matic+ той генерира 476 к.с. и 700 Нм, докато при топмоделът 63 4Matic+, достига до 585 к.с. и 800 Нм въртящ момент. Мощността достига до четирите колела с помощта на автоматична трансмисия с девет предавки. Други двигатели не са обявени за момента, но е възможно да се появи и plug-in хибриден модел.

AMG GT е оборудван серийно и със заден диференциал с ограничено приплъзване, който има за цел да осигури по-добро и сцепление в завоите. Завиващият заден мост също трябва да подпомогне това, благодарение на система, специално разработена за AMG GT: задните колела могат да завиват поетапно до скорост от 100 км/ч до 2,5 градуса, като завиват наобратно, ако тази скорост бъде превишена.

Стандартните стоманени дискове са с диаметър 390 мм и са по-компактни за по-бързо охлаждане от преди. Ако клиентът жела, може да избере и карбоново-керамични спирачки с диаметър на диска 420 милиметра отпред. Цените за момента не са ясни, но се очаква да започват от около 200 хиляди евро.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ДрайвингПлежър

    7 11 Отговор
    Развалили са още една страхотна кола!
    Ментално безсилие - направили са копие на собствения си модел почти изцяло копирайки SL
    По-голям, вероятно по-тежък и с 4х4
  • 2 шофер

    17 1 Отговор
    Яка германска кола!

    Коментиран от #4

  • 3 Подпалвач

    2 4 Отговор
    В кола в която има вложен магнезии се некачвам

    Коментиран от #7

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 истина ти казвам

    4 0 Отговор
    Я да видим ся! Значи,паралиите ше карат коли със ДВГ а голотора ел.консерви???!!!! Е ше си карам гоуфа дорде не се разкапе!

    Коментиран от #6

  • 6 Това

    6 0 Отговор

    До коментар #5 от "истина ти казвам":

    се очаква. Който има пари може да си замърсява колкото му е кеф. Екологията и спасете планетата е доста лицемерен лозунг. Богатите знаят, че всичко което се лансира масово е просто бизнес. Пример: богат се вози в собствен самолет, не се интересува какъв е разхода на бензин на Ролса, яхтата му е готова за отплаване във всеки момент, дизел генераторите работят, къщите и апартаментите който използва са постоянно климатизирани и готови за посещения, обслужващият персонал редовно пазарува, пътува, готви, чисти и т.н. Всичко това е СО2 и Азотни окиси и прахово замърсяване….което може да е равно на 1000 средни домакинства в Европа или 100000 в Африка. Виждате ли картинката сега?
  • 7 Знайко

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Подпалвач":

    Само да ти обясня, жълтите джанти които ползват субару по ралитата са магнезиеви, за да са също толкова здрави , но доста по-леки и вместо да ускоряваш 4 маховика, ускоряваш 4 средно тежки. Отразява се и в ускорението и в разхода и даже сменяш накладки по-рядко. Можеш да си купиш и по-скъпи гуми и да спестиш по 500 г на гума и ефекта да се подсили. Така , че ако намериш магнезий някъде, стой далеч от него, аз ще дойда да го взема!:)