Американски експерти посочиха марките автомобили, които имат най-голяма лоялност. Клиентите често купуват техните модели многократно. Проучването е направено от експерти в бранша и публикувано на уебсайта на JD Power .
Лоялността на клиентите е важен показател за производителите на автомобили. Някои марки са отличници в това, докато други често разочароват своите клиенти.
Германската компания Porsche за втора поредна година получи награда от JD Power за клиентска лоялност. Този показател се изчислява на базата на процента шофьори, които са избрали същата марка, след като са заменили стария си автомобил с нов.
Porsche печели най-високо ниво на лоялност сред луксозните марки - 56,8%. Mercedes-Benz заема второ място - 50,5%. Сред премиум кросоувърите обаче лидер е Volvo - 56,5%. На второ място е BMW - 56,1%.
В сегмента на масовите автомобили марката Toyota печели най-голяма лоялност - 60,0%. Honda леко отстъпва на лидера - 55,5%, а Subaru е най-популярният производител на достъпни кросоувъри - 61,1%. На второ място в тази класация е Toyota - 60,5%.