Last news in Fakti

1 Октомври, 2023 11:51 6 337 24

Ето кои са автомобилните марки с най-лоялни клиенти

  • автомобили-
  • лоялност-
  • клиенти

Този показател се изчислява на базата на процента шофьори, които са избрали същата марка, след като са заменили стария си автомобил с нов

Ето кои са автомобилните марки с най-лоялни клиенти - 1

Американски експерти посочиха марките автомобили, които имат най-голяма лоялност. Клиентите често купуват техните модели многократно. Проучването е направено от експерти в бранша и публикувано на уебсайта на JD Power .

Лоялността на клиентите е важен показател за производителите на автомобили. Някои марки са отличници в това, докато други често разочароват своите клиенти.

Германската компания Porsche за втора поредна година получи награда от JD Power за клиентска лоялност. Този показател се изчислява на базата на процента шофьори, които са избрали същата марка, след като са заменили стария си автомобил с нов.

Porsche печели най-високо ниво на лоялност сред луксозните марки - 56,8%. Mercedes-Benz заема второ място - 50,5%. Сред премиум кросоувърите обаче лидер е Volvo - 56,5%. На второ място е BMW - 56,1%.

В сегмента на масовите автомобили марката Toyota печели най-голяма лоялност - 60,0%. Honda леко отстъпва на лидера - 55,5%, а Subaru е най-популярният производител на достъпни кросоувъри - 61,1%. На второ място в тази класация е Toyota - 60,5%.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 25 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Алекс

    15 15 Отговор
    Аз от четири години карам Subaru tribeca t9
    фейслифт американско,е не бих го сменил за друг кросоувър много е яко!!!

    Коментиран от #6

  • 2 А къде е

    23 8 Отговор
    Любимият Фолксваген.....няма го...тъжно

    Коментиран от #5

  • 3 Перник

    8 22 Отговор
    Номер1 завинаги : vw 1.9tdi
  • 4 Сектант

    13 22 Отговор
    Щото не са се качвали на Дъстър,който се качи забравя другите марки,колко каена и г класи съм издърпал от преспите на Пампорово тия толкос косми нямат по главите.
  • 5 Гост

    16 11 Отговор

    До коментар #2 от "А къде е":

    Това е Америка, а там ФВ е скъпо, за доста е и екзотично! Ако една Корола стартира от 20000 долара, то Голф който си предлага само от GTI модел нагоре, стартира от 30000. Разликата е несъпоставима в ценово отношение!

    Коментиран от #7

  • 6 Гост

    14 2 Отговор

    До коментар #1 от "Алекс":

    Ни си пробвал друго, затова така говориш…
  • 7 Петров

    32 9 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Не е това. Американците не харесват трошливи коли, които не излизат от сервиза. Затова карат Тойота, Хонда и други подобни.

    Коментиран от #8

  • 8 Гост

    9 11 Отговор

    До коментар #7 от "Петров":

    Американците са бедни, и нямат пари за Голф! Японките се правят в Америка и е нормално! Разпознаваеми са, а и са евтини! А и до търсиш надеждност от кола в гаранция прилича на мазохизъм! Нова кола се купува (ако не е служебна! със сърце и джоб, после другото!
  • 9 Българин от LA

    31 4 Отговор
    Здравейте колеги от бг, само да споделя, преди 5 години емигрирахме с брат ми в usa/la, по време на пандемията цените бяха много ниски и брат ми не издържа на изкушението да си купи 2009 vw gti 2.0tfsi 200кс, за "само" 3000 долара, до днешна дата му струва над 10000 долара, няма нещо което да не се счупи, аз реших като семеен да купя малко по голяма кол0а и се спрях на Хонда елемент 2.4 само с предно(тук няма сняг) та от 2019 до сега не повече от 1000дол за консумативи никакви ремонти.

    Коментиран от #11, #20, #23

  • 10 Габровец

    15 5 Отговор
    Карам Тойота приус бивше испанско такси на 640 000км,харчи 6 на 100 газ, никакви проблеми за последните 4г откакто я имам

    Коментиран от #12

  • 11 Гост

    7 16 Отговор

    До коментар #9 от "Българин от LA":

    Голф за тези пари, на тия години, няма и в БГ! Другия път да си вземе Голф за 500 долара на тънкана, и после пак пиши! Аааа, и Голф с такъв двигател няма, да знаеш! Това е двигателя на Ауди, за Голф е друг, като общото е като приликата между компоти и компютри!

    Коментиран от #14

  • 12 Гост

    10 17 Отговор

    До коментар #10 от "Габровец":

    Пасат 2.0 TDI CR, купен нов направи 800 000 без драми за 8 години, продаден на работник за без пари! Наследника му, вече гони 200 000.Кади 2.0 TDI CR 700 000 до момента, и продължава да носи! Туарег 3.6 TSI до момента на 416 00 и върви като нов! Всичките се сервизират по стандартите на производителя, ползват се за служебни, и се карат постоянно! Всичките им агрегати са натоварени 10 пъти повече от Приуса….
    Не знам, сигурно е късмет, ама надали…

    Коментиран от #17

  • 13 Шрот

    3 2 Отговор
    Subaru достъпни интересно поредната копирана статия
  • 14 Батее...

    10 4 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Явно е , че може да четеш , но още по явно е , че не може да разбереш нищо от прочетеното! Къде видя човека да говори за Голф? Да не си от Перник , та не си чувал за други ФВ ? Описания от господина двигател , се използва в повече от един модел на марката!

    Коментиран от #15, #18, #19

  • 15 Гост

    6 6 Отговор

    До коментар #14 от "Батее...":

    Батковото, човека е написал ‘vw gti’ 2009, двигател 2.0 , от което за всеки средно грамотен любител на коли може да има само 3 опции! Пасат, Поло или Голф, са моделите на Групата използващи абревиатурата GTI! Пасата по това време няма GTI версия, Поло GTI е с 1.4, и остава Голф! Пак ще Ти напиша, че 2.0 TFSI е двигател на Ауди, вземи си го набии в главата! Много добре разбрах какво е написал! Ти, не си разбрал аз какво съм написал! Седни, слаб 2!
  • 16 Гост

    7 1 Отговор
    Тесла липсва.Който си купи не повтаря.
  • 17 Пуфи

    4 2 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Капиталистите не са прости, ако vw tdi бяха добри щяха да са таксита, само в Германия съм виждал дизел такси.
  • 18 Пуфи

    5 0 Отговор

    До коментар #14 от "Батее...":

    В щатите няма нито поло нито пасат, това са евро модели, има само голф и джета, като голфа е предимно gti, а джетата tdi. Aмериканеца не може да си представи спортен автомобил с дизел двигател.
  • 19 Пуфи

    4 0 Отговор

    До коментар #14 от "Батее...":

    Забравих да спомена и битъла, който е страхотно разочарование, те пък използват 2.5 бензин 5 цил, има и голфове с тоя двигател и му казват рабит/заек
  • 20 Миусука Мадото

    8 2 Отговор

    До коментар #9 от "Българин от LA":

    Кажи им го на БГ-чугунените глави, дето само немски каручки признават!!!

    Коментиран от #22

  • 21 Гошо

    0 1 Отговор
    Квадратни балкански кратуни, само коли ви в тъпоъгълните кратуни
  • 22 Мигозасмука

    2 1 Отговор

    До коментар #20 от "Миусука Мадото":

    Защо се правите на ударени??? Какво очаквате от точно този двигател в тези години??? Проблемен е на пробега, да... и го сравнихте с умрялата 2.4 атмосферка на онда... страшен е... Как е надежността на боксер-дизела на Субару???
  • 23 Да беше

    0 3 Отговор

    До коментар #9 от "Българин от LA":

    си взел 7-ца ГТИ с ЕА888 3-то поколение и тогава да пише пак... взел си ГТИ за 3 000 долара... и я сравни със семейна починала онда... евала, карай си я!

    Коментиран от #24

  • 24 Язе

    5 0 Отговор

    До коментар #23 от "Да беше":

    И да беше взел ЕА888 Ген 3, те все едно не се чупят... Мани тая работа. Прословутата немска здравина я няма вече над 20 години. На ВАГ им трябваха сума ти години за да си понаправят малко по-читави бензиновите двигатели, и все още са далеч от перфектни.

    При японците поне повечето им коли са все още корави и дълговечни. Па нека да са "умрели" и да нямат по 230 коня и 350нм...