Когато купувате нова кола, искате тя да бъде перфектна. Трябва да е функционална, икономична и най-вече трябва да работи според очакванията. Въпреки това много модели не покриват тези критерии, оставяйки купувачите недоволни от покупката си. Consumer Reports наскоро направи анкета, за да открие превозните средства, от които купувачите са най-недоволни, и в списъка има няколко изненади.
Изданието комбинира своите оценки на превозните средства с отзивите на клиентите, за да излезе с класация на автомобилите, които доставят най-малко удовлетворение на новите собственици. Собствениците бяха попитани каква е вероятността да купят същото превозно средство отново. Тези резултати следват по-ранно проучване, в което се установи, че електромобилите обикновено са по-малко надеждни от моделите с ДВГ, но хибридите са най-надеждни. Сега, списъкът с най-неудовлетворителните превозни средства включва:
Nissan Altima : 48% биха купили отново
Volkswagen Jetta : 47%
Kia Forte : 47%
Mercedes-Benz C-класа : 46%
Kia Seltos : 45%
Nissan Kicks : 44%
Kia Sorento Hybrid : 42%
Nissan Sentra : 39%
Volkswagen Taos : 38%
Infiniti QX50 : 25%
Някои автомобили, които попадат в списъка, отбелязват висок резултат при пътните тестове на Consumer Reports, а много от тях имаха силни резултати за прогнозирана надеждност. Оказва се обаче, че на практика, повечето коли от списъка имат съмнителни резултати за надеждност и лошо прогнозирано удовлетворение на собствениците, спечелвайки по този начин местата си в класацията.
Други проучвания на организации като JD Power установиха, че купувачите на нови автомобили често имат проблеми с технологията на автомобила си. Колкото повече функции има един модел, толкова по-голям е потенциалът нещо да се обърка и толкова по-трудно е да научите всички команди. Купувачите очакват стабилно техническо изживяване и изобилие от функции в новите си автомобили, но всичко трябва да работи правилно или в противен случай допълнителните функции могат да донесат допълнителни главоболия.