Само няколко седмици след като концептуалният модел #5 развълнува публиката на автомобилното изложение в Пекин, в мрежата се появиха изтекли снимки и спецификации на серийната версия.
Макар че “коравият“ характер на концепцията е малко по-слабо изразен, серийният #5 запазва своя чар и поема короната на най-голямото и най-практично предложение на Smart до момента. Отпаднали са високият пътен просвет на концепцията и гумите за всякакви терени, заменени от по-конвенционална конфигурация за ежедневно шофиране.
Изтеклите снимки разкриват някои промени в броните, като предната част се отличава с по-агресивен дизайн. По-важното е, че изтичането на информация подсказва, че ще се предлагат различни модификации. Виждаме спортна версия с червен акцент, която веднага напомня за флагмана на Smart - Brabus EV.
Smart #5 ще предлага четири опции за електрическо задвижване:
Задвижване на задните колела (RWD): Този вариант предлага два варианта: един задно монтиран електромотор, който генерира 335 к.с. или 358 к.с. И двата варианта използват литиево-желязо-фосфатна (LFP) батерия за максимално ефективен вариант.
Задвижване на всички колела (AWD): Вариантите със задвижване на четирите колела (AWD) съчетават преден двигател с мощност 221 к.с. със заден двигател с мощност 358 к.с. (267 kW) или 416 к.с.. И двата AWD варианта използват никел-манганово-кобалтови (NMC) батерии, като вероятно се дава приоритет на производителността пред максималния пробег. Тази комбинация може да освободи системна мощност до зашеметяващите 638 к.с.
Концепцията #5 се отличава с 800-волтова архитектура от компанията майка Geely, която позволява на батерията с капацитет над 100 kWh да се зарежда от 10 до 80% за 15 минути. Концепцията също така обещаваше пробег по WLTP над 550км