Отидете към основна версия

5 345 27

Шофьорите не искат повече дисплеи в автомобилите си

  • екран-
  • дисплейм проучване

Макар че производителите на автомобили все по-често включват в автомобилите си екрани за пътници, предлагащи функции като забавление и сърфиране в интернет, проучването показва, че тази тенденция може да не е толкова популярна, колкото се очакваше.

Пример за тази тенденция е Lincoln Navigator 2025 с 48-инчов панорамен дисплей. Проучването обаче разкрива, че повечето водачи пътуват сами, което прави екрана за пътници до голяма степен ненужен.

Само 10% от автомобилите на пътя имат пътник на предната седалка, което подчертава ограниченото практическо приложение на пътническите екрани. Освен това много шофьори смятат, че жестове за управление, свързани с тези екрани, са трудни за използване, което допълнително ограничава тяхната привлекателност.

Въпреки тези предизвикателства производителите на автомобили продължават да инвестират в технологиите за пътнически екрани. Интегрирането на Android Auto и CarPlay увеличи търсенето на големи екрани в арматурното табло, тъй като тези функции предлагат широк спектър от функционалности.

Макар че в момента екраните за пътници може да не са масова функция, тяхната популярност може да нарасне в бъдеще с развитието на технологиите и промяната на навиците на водачите.

Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 29 гласа.

Свързани новини