Въпреки слуховете и спекулациите Stellantis потвърди ангажимента си към всички 14 марки, като отхвърли всякакви планове за разделяне на някоя от тях. Това изявление идва в отговор на неотдавнашното предложение на правнука на Уолтър П. Крайслер за създаване на нова корпорация Chrysler чрез отделяне на Dodge и Chrysler от Stellantis.
Макар че от Stellantis и преди са намеквали за възможността за прекратяване на дейността на нерентабилни марки, компанията уточни, че всички 14 марки ще останат част от конгломерата поне до края на десетилетието. Това решение отразява вярата на Stellantis в дългосрочния потенциал на всяка марка и ангажимента ѝ да поддържа разнообразно портфолио.
Ситуацията на пазара в САЩ е особено сложна, като марки като Chrysler и Dodge са изправени пред предизвикателства. Chrysler, чийто модели са сведени до миниванът Pacifica се бори да запази присъствието си. Dodge, въпреки че предлага по-широка гама от модели, също се сблъсква с предизвикателства, особено с прекратяването на производството на моделите Hellcat с двигател V-8.
Въпреки тези предизвикателства Stellantis остава ангажирана с подкрепата на своите марки и с осигуряването на тяхната дългосрочна жизнеспособност. Фокусът на компанията върху иновациите, продуктовото развитие и пазарната експанзия ще бъде от решаващо значение за успеха на нейните марки през следващите години.
В допълнение към съществуващите си марки Stellantis е инвестирала и в Leapmotor International, съвместно предприятие с Leapmotor. Това сътрудничество ще донесе произведени в Китай електрически автомобили в Европа, Близкия изток и Африка, Азиатско-тихоокеанския регион и Южна Америка от края на 2024 г.