Следващото поколение на Porsche 911 Turbo S с кодово име 992.2 бе забелязано с минимален камуфлаж, което подсказва за предстоящо официално представяне. В качеството си на флагмански модел Turbo S традиционно въвежда авангардни технологии в гамата на 911 и тази актуализирана версия не прави изключение.Porsche вече потвърди интегрирането на T-Hybrid система, подобна на GTS, но съчетана със значително по-мощна итерация на емблематичния шестцилиндров двигател.
Въпреки че шпионските снимки на AutoExpress не разкриват спецификата на задвижването, те предлагат ясен поглед към екстериора на 992.2 Turbo S. В предната част се виждат нови вертикално ориентирани активни перки, фланкиращи централния въздухозаборник. Тестовият автомобил се отличава със сребристи ленти, имитиращи мигачи, но серийният модел вероятно ще интегрира цялото осветление в основните фарове, което ще доведе до по-изчистен дизайн на бронята.
Виждат се нови колела с централно заключване, които подсказват за намалено нерегулирано тегло, както и характерните за Porsche жълти керамични спирачни апарати. Задната част получава съществени актуализации, включително преработена долна броня с подчертана пластмасова вложка, в която се намират двойно удължени накрайници на изпускателната система. Това отклонение от типичните овални накрайници на изпускателната система на опцията Sport Exhaust предполага по-отличителен дизайн за Turbo S. Активното задно крило остава, но основните механични детайли все още не са известни.
Независимо от спецификата, очаква се 911 Turbo S да осигури значително увеличение на мощността спрямо 650 к.с. на настоящия модел. Както и при неговите предшественици, мощността ще се насочва чрез система за задвижване на всички колела посредством осемстепенна трансмисия с двоен съединител. Новият Turbo S ще разполага и с усъвършенствана технология за стабилност, керамични спирачки, заден диференциал с векторно предаване на въртящия момент и активен преден сплитер.