Отидете към основна версия

4 069 13

Nissan показа новия Patrol с V8

  • nissan-
  • patrol-
  • австралия-
  • armada-
  • v8

Всъдеходът ще се предлага само в Австралия

Nissan показа новия Patrol с V8

В изненадващ hod, който подчертава уникалните изисквания на австралийския автомобилен пейзаж, Nissan вдъхна нов живот на отиващото си поколение Y62 Patrol - задвижван от V8 dwigatel, от който останалата част от света до голяма степен се отказа с неотдавнашната поява на шестцилиндровия Y63. Тази обновена версия, специално пригодена за Австралия, подчертава трайната привлекателност на традиционните двигатели с голям работен обем на пазар, който все повече се доминира от намаляване на размерите и електрификация в други страни.

Докато глобалната стратегия на Nissan предвижда новият Y63 Patrol да включва по-ефективна гама двигатели, апетитът на Австралия към класическия V8 с естествено пълнене остава силен и, което е изключително важно, отговаря на местните разпоредби за емисиите. В резултат на това Y62 Patrol получава значителна интериорна трансплантация, която повтаря подобренията, наблюдавани при северноамериканската Armada няколко години по-рано, като на практика дава на застаряващия офроудър модерна дигитална промяна.

Централно място в това освежаване заема широкият 12,3-инчов сензорен екран на информационно-развлекателната система, който най-накрая въвежда в салона на Patrol безпроблемна навигация и безжична интеграция на смартфони чрез Apple CarPlay и Android Auto. Съвременният 7-инчов цифров инструментален панел допълнително обновява средата на водача. Практичните допълнения включват безжично зареждане, цялостна система от 360-градусови камери, първокласна озвучителна система Bose с 13 високоговорителя и охладено отделение за съхранение. По-издръжливото изпълнение „Warrior“ дори получава практични стъпенки за по-лесно влизане и излизане.

Въпреки това, сърцевината на привлекателността на австралийския Patrol остава непокътната: здравият 5,6-литров V8 двигател с естествено всмукване, осигуряващ 406 к.с. и 560 Нм въртящ момент. Този класически силов агрегат продължава да се съчетава с надеждна 7-степенна автоматична трансмисия и традиционна система за задвижване на четирите колела. В глобалния автомобилен пейзаж, който бързо се ориентира към по-малки, често турбокомпресорни двигатели с цел ефективност, решението на Nissan да запази V8 сърцето на австралийската спецификация на Patrol подчертава отличителните предпочитания на региона и трайното очарование на добрия, старомоден обем.

Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 17 гласа.

Свързани новини

  • Nissan пусна най-икономичния Qashqai

    Заводът на Nissan в Съндърланд, Великобритания, започна производството на най-технологично напредналата версия на кросоувъра Qashqai, която е оборудва ...
    13.07.2025
    11 488
    19
  • Nissan ще пробва да продава евтиния си седан и извън Китай

    Въпреки продължаващите финансови затруднения, Nissan успя да впечатли с новия си електромобил N7. Този средноразмерен електромобил, първоначално създа ...
    08.07.2025
    1 717
    3
  • Защо Renault загуби 9.5 млрд. евро?

    Френската автомобилна група Renault обяви, че ще отчете значителна загуба от 9.5 милиарда евро за първата половина на годината. Тази колосална сума не ...
    02.07.2025
    1 924
    7
  • 495 конски сили: Nissan пусна най-мощния Patrol

    Nissan представи най-мощния Patrol в историята. Следвайки американската Armada, високопроизводителната версия Nismo получи своя „близнак“ ...
    26.06.2025
    2 706
    6
  • Подробно за новия Nissan Leaf

    Преди десетилетие и половина Nissan Leaf се очерта като истински пионер на масовия пазар на електрически превозни средства. И все пак, втората му итер ...
    18.06.2025
    1 599
    6