Отидете към основна версия

12 419 14

"Разкриха" кои са сините хора

  • mtel-
  • кампания-
  • сини хора

През последните дни по улиците на големите градове в страната натрапчиво се мяркаха млади усмихнати хора със светлосини костюми. 

Подредени в стройна колона и крачещи по тротоарите на големите градове, те говореха шумно и се смееха гласно. Прегръщаха се, като се срещнат, и говореха, че БОБ идва. 

В крайна сметка се оказа, че те са участници в най-голямата маркетингова кампания, организирана от М-Тел (mtel.bg) по представянето на новия четвърти бранд на компанията.
 
Новият бранд ще привлича клиентите с атрактивен тарифен план без месечна такса, без дългосрочни договори и без скрити условия 
 
Най-добра цена в най-голямата мрежа – това е новото предложение, което ще промени българския телеком пазар. То идва с името bob и означава best of both – best price and biggest network (най-доброто от двете – най-добра цена и най-добра мрежа). 
 
Новият бранд се насочва директно към нуждите на българските потребители, предлагайки максимално опростена тарифа без месечна такса, без изискване за дългосрочен договор и без скрити условия, посочват от телекома. 
 
 
При активиране на bob клиентът получава стартов пакет със 150 минути и 150 SMS към всички мрежи в страната само за 14,90 лева. 

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини