През последните дни по улиците на големите градове в страната натрапчиво се мяркаха млади усмихнати хора със светлосини костюми.
Подредени в стройна колона и крачещи по тротоарите на големите градове, те говореха шумно и се смееха гласно. Прегръщаха се, като се срещнат, и говореха, че БОБ идва.
В крайна сметка се оказа, че те са участници в най-голямата маркетингова кампания, организирана от М-Тел (mtel.bg) по представянето на новия четвърти бранд на компанията.
Новият бранд ще привлича клиентите с атрактивен тарифен план без месечна такса, без дългосрочни договори и без скрити условия
Най-добра цена в най-голямата мрежа – това е новото предложение, което ще промени българския телеком пазар. То идва с името bob и означава best of both – best price and biggest network (най-доброто от двете – най-добра цена и най-добра мрежа).
Новият бранд се насочва директно към нуждите на българските потребители, предлагайки максимално опростена тарифа без месечна такса, без изискване за дългосрочен договор и без скрити условия, посочват от телекома.
При активиране на bob клиентът получава стартов пакет със 150 минути и 150 SMS към всички мрежи в страната само за 14,90 лева.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Седесар
А ДДС-арите ходят с охрана и бронирани коли!
17:55 13.10.2011
2 Client
18:01 13.10.2011
3 Гост
18:02 13.10.2011
4 Joro
22:54 13.10.2011
5 баи цветко
02:13 14.10.2011
6 не доволен от м-тел
10:29 14.10.2011
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Аз
Ще ги призная, когато започнат да таксуват на секунди, не на 1 мин., щото ако проведеш 10 разговора по 6 секунди, са 1 минута, ама те пак ти смятат минимума от 1 минута...
Въпроса не в тарифния план, въпроса е в отчинането на секунди, не на минути.
10:52 14.10.2011
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Krasen
13:13 14.10.2011
11 mteladjiya
15:03 14.10.2011
12 СМР
02:21 15.10.2011
13 БОБ идва
08:54 15.10.2011
14 pffff
10:40 15.10.2011