Отидете към основна версия

2 291 1

Германският бранд „Клуб Калимера“ се завърна в България

  • клуб калимера-
  • българия-
  • бранд

По последни данни големият германски туроператор отчита ръст на интереса на немски туристи към България

Снимка: Министерство на туризма

Емблематичният „Клуб Калимера” /Club Calimera/, бранд на големия германски туроператор „ДЕР Туристик” /DER Touristik/ се завърна в България след няколко годишно прекъсване. Това стана с подписването на договор в курортния комплекс „Слънчев бряг”.

Своите подписи под документа положиха управляващите на международния туристически концерн Кристиян Граге и Ролф Крал и Елена Иванова, мениджър на „Империал Груп Хотели”. Така от 2018 година „Империал” става част от Международния бранд с името „Клуб Калимера Империал Резорт”.

„За нас като Министерство на туризма е изключително важно България да бъде престижна целогодишна туристическа дестинация, предлагаща качествени услуги и продукти. Именно това, което се случи днес – подписването на този договор е една важна стъпка в това направление”, заяви по време на церемонията заместник-министърът на туризма Ирена Георгиева.

От името на министър Николина Ангелкова и екипа на Министерството на туризма, заместник-министър Ирена Георгиева поздрави завръщането на този престижен бранд на територията на България и обяви подкрепа към българските му партньори.

Заместник-министър Георгиева посочи, че става въпрос за едно много сериозно сътрудничество.”Което надявам се ще бъде доказано с дългогодишно партньорство”, добави тя.

На церемонията присъстваха и представителите на „ДЕР Туристик” в България, хотелиери от „Слънчев бряг” и южното Черноморие.

По последни данни големият германски туроператор отчита ръст на интереса на немски туристи към България. „ДЕР Туристик” има свой каталог за България. Компанията разполага с 2800 собствени туристически бюра, работи с 14 дестинации и 7,1 млн.туристи, като годишният й оборот надхвърля 5,43 млрд.евро.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини