Отидете към основна версия

1 499 2

Супермаркетите движат пазара на търговски площи

  • търговски площи-
  • магазини-
  • супермаркети-
  • вериги

Търговските паркове – все по търсеният формат

Снимка: Shutterstock

През второто полугодие на миналата година веригите супермаркети са били най-активни при откриването на нови търговски обекти. На първо място е Billa с 4 магазина. Веригата навлиза и в моловете, като заема част от площите на изтеглилата се от България Carrefour. Lidl и T Market са открили по 3, а Фантастико е с 1 нов обект.

„Търсенето на обекти в търговски центрове поддържа високи нива през разглеждания период, което освен на новите наематели, се дължи и на размествания на съществуващи такива. Моловете продължават да полагат усилия за затвърждаване на позициите си. Те се изразяват, както в разнообразяване на микса от наематели, така и в подобрения и преустройства на сградите. Фокусът върху по-добро позициониране ще продължи и през 2019 г.” посочват анализаторите на Colliers.

Търговските паркове стават все по-търсен формат най-вече в градове под 100 000 души население, където обикновено липсват модерни шопинг центрове. Това показва и фактът, че през втората половина на 2018 г. бяха открити три ритейл парка в Пловдив и един в Костинброд. Този тип площи продължава да привлича местните и международни марки от секторите облекло, обувки и стоки за дома, които търсят различни възможности за разширяване на дейността си. Наблюдаваната тенденция обуславя интереса и на предприемачи и инвеститори към развитието и придобиването на такива проекти през следващите години.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини