Кейт Бланшет стана глобален посланик на модна къща Armani и ще участва в рекламни кампании за нейни парфюми, продукти за кожата и гримове в целия свят, съобщи Contactmusic.
49-годишната актриса е лице на благоуханието "Si" на Armani от 2013 г. Сега обаче Кейт се готви да представя всички категории луксозни продукти за красота на основаната от Джорджо Армани модна къща, включително гримове, като целта е да привлече вниманието на жени от различни възрастови групи.
От модната къща поясниха, че Бланшет въплъщава нейния идеал за женска красота.
"Естествената й елегантност и красота са поразителни - отбеляза дизайнерът. - Очарован съм от възможността да задълбочим отдавнашното си партньорство."
Редица брандове подеха рекламни кампании с участието на модели от различни възрастови групи. По-рано тази година бе оповестено, че Lancome ще ползва услугите на 62-годишната Изабела Роселини в рекламна кампания за своя дневен крем "Renergie Multi-Glow".
Преди 23 години, няколко дни след като Изабела бе навършила 40 години, компанията прекратила рекламния си договор с нея, преценявайки, че актрисата е "прекалено възрастна".