Руският зоопарк, който за втори път завежда дело срещу московско видео студио за нарушаване правата на животните, смята, че цялото общество трябва да следи за безобразия, като това енот да участва в еротична реклама, съобщава life.ru.
Зоопаркът, в който децата могат да хранят и галят животните, понякога дава под наем своите питомци на кинокомпании. Такъв е бил случаят и със студио "Арт-Мск", което "наело" животинчето през август миналата година. Тогава обаче зоопаркът не бил информиран за съдържанието на рекламата, в която енотът Томас щял да участва. По-късно станало ясно, че той е бил герой в еротична реклама, в която си е играл с полугол модел сред чаршафите на едно легло.
Говорителят на зоопарка Виктор Кирюкин казва пред Би Би Си, че след снимките енотът, се върнал травматизиран. "Направи ни впечатление, че той внезапно започна да проявява интерес към женски гърди", разказва той.
Трябваха ни два или три месеца, за да променим новото, неприемливо поведение на Томас. Сега той е щастлив, но преди беше тъжен, казва Кирюкин.
Така зоологическата градина започва своята съдебна битка с безсрамната компания, станала причина за душевните травми на енота.
Зоопаркът казва, че е неморално да се смесва природата с еротиката. Мотото му е "Малките животни не са играчки" . Природозащитници се обявиха в подкрепа на енота Томас.