Отидете към основна версия

1 148 1

Руснаците предпочитат вносния алкохол

  • водка-
  • алкохол-
  • руснаци-
  • луксозни стоки

При споменаването на думата „водка” първата асоциация е Русия. Дали обаче руснаците продължават да тачат тази напитка? Оказва се, че се увеличава процентът на тези, които отделят все повече средства за покупката на скъпо френско вино или шотландско уиски. Над 70 USD за бутилка са готови да платят 45% от руските граждани, които предпочитат вносните луксозни стоки.

На следващо място по покупка на вносни лукс стоки се нареждат облеклата. Близо 30% от руснаците плащат значителна сума за рокля или костюм на световно известна марка. Значително по-малко внимание се обръща на бижутата и предмети на изкуството. Въпреки това, руските граждани са похарчили 5.3 млрд. USD за подобни предмети, което представлява 5.3% от световния пазар на тези стоки, сочат данни на международната консултантска компания McKinsey.

Тези данни потвърждават информацията, че руският пазар на луксозни стоки започна да се възстановява от световната икономическа криза преди няколко месеца. Но вместо да се насочи към придобиването на ювелирни предмети, той предпочете висококачествени и скъпи алкохолни напитки.

В Европа хората започват да купуват повече луксозни стоки, когато доходите им надвишават 50 000 EUR. В Русия техният процент е малко. Едва 10% от московчаните могат да се похвалят с подобни доходи и 6%-7% от цялото население на Русия.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини