Популярни лица започнаха кампания в социалните мрежи в подкрепа на родния морски туризъм.
Инициативата, под надслов #роднотоМоренеедемоде, за броени часове събра редица последователи от музикалната и театралната сцена и малкия екран, общественици, политици и много граждани. Те показват в профилите си красивите места по българското крайбрежие на Черно море, както и доказват, че избират страната за своята почивка.
Първи в кампанията се включи актьорът и режисьор Ники Илиев. Той публикува в социалната мрежа своя снимка, с която се е отбелязал на къмпинг „Градина“, а надписът към нея гласи: „Кадър от филма @the_reunion_movie. За снимките, на който избрахме нашето море. В подкрепа на кампанията #роднотоМОРЕнеедемоде“.
Кампанията в подкрепа на туризма по родното Черноморие бе подкрепена от имена като Алисия, Башар Рахал, Йоанна Драгнева, Орлин Павлов, Ники Илиев. В нея се включи дори митрополит Антоний.
Целта, която са си поставили родните звезди е един от опитите за спасяване на тазгодишния летен сезон, като не е съвсем ясно дали е финансирана от Министерството на туризма или е самоинициатива на знаменитостите.
Първи в кампанията се включи актьорът и режисьор Ники Илиев. Той публикува в социалната мрежа своя снимка, с която се е отбелязал на къмпинг "Градина", а надписът към нея гласи: "Кадър от филма @the_reunion_movie. За снимките, на който избрахме нашето море. В подкрепа на кампанията #роднотоМОРЕнеедемоде", написа секссимволът, съобщава "България Днес".