Отидете към основна версия

3 230 7

Шишенце от парфюма на Джони Деп се продава на всеки 3 секунди

  • джони деп-
  • парфюм-
  • диор-
  • дело-
  • амбър хърд

Парфюмът на Деп се смята за "най-продавания" звезден аромат

Снимка: БГНЕС/ EPA

През последните години филмовата кариера на известния актьор Джони Деп може и да пострада от съдебните дела и обвиненията на бившата му съпруга Амбър Хард, но сега с оглед на новите доказателства по време на течащото в момента дело, в света на парфюмите историята е съвсем различна... Шишенце парфюм „Savage” на „Диор” се продава на всеки три секунди, а лицето на този аромат е Деп.

Модният критик Джон Помплиано коментира статията на Мари Клеъри в Туитър, в която парфюмът на звездата е обявен за "най-продаваният", пише БГНЕС.

„Въпреки факта, че повечето издатели изключиха Джони Деп, „Диор“ реши да го задържи. Защо? Една бутилка от аромата „Savage“ се продава на всеки три секунди. При 160 долара бутилка (близо 150 евро) това би означавало печелене на повече от 4,5 милиона долара на ден“, обясни Помплиано.

Деп е рекламно лице на "Savage“ от появата му на пазара през 2015 година. Изобретението на Франсоа Демаши е доминирано от аромати на портокал, бергамот и дървесни нотки.

Най-ироничното в случая е, че преди да стане лице на "Диор" Амбър Хърд казва на Джони, че модният гигант никога няма да иска да работи с него, защото няма никаква класа и стил.

Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 8 гласа.

Свързани новини