Отидете към основна версия

2 730 2

Бехар: Рекламата купува медии, PR-ът печели медии

  • максим бехар-
  • медии-
  • реклама-
  • pr-
  • маркетинг

Печатните медии си отиват, но това съвсем не означава, че журналистиката си отива

Снимка: М3 Communications Group
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Рекламата купува медии, PR-ът печели медии. Това заяви в ProИнтервю Максим Бехар, един от най-влиятелните хора извън политиката в България, свързан с публичните комуникации.

Според него два много важни фактора са съвпаднали по време и са променили PR бизнеса в света през последните години.

Единият е глобалната финансова криза и стагнацията, отразили се главно в бюджетите за маркетинг и други публични комуникации, отбелязва Максим Бехар.

Вторият фактор, без съмнение, е „цунамито“ на социалните медии. Само за две-три години то помете традиционните медии, промени начина на комуникация между хората, промени самите хора, направи ги по-прозрачни, по-добри и по-бързо мислещи, промени обаче коренно и нашия бизнес, отбелязва Бехар.

Причината е проста – социалните медии изискват светкавични реакции, светкавични решения, и то винаги най-добрите, припомня Максим Бехар.

Според него буквално във всяка една PR кампания се крие предизвикателство.

Преди време, в друго интервю, споделих прогнози, че последният печатен всекидневник ще излезе през 2025 година. Твърде много хора скочиха да ме оборват, но сега вече, особено след като социалните медии заеха полагащото им се място в нашия живот, вероятно това ще се случи още по-рано, смята Максим Бехар .

по думите му в това няма нищо страшно. В крайна сметка журналистите не са продавачи на хартия, а на идеи, позиции, мнения. Те трябва да се страшно щастливи, че сега могат да ги споделят по-бързо, по-ефективно и – което е най-важно –по-интерактивно.

С две думи: печатните медии си отиват, но това съвсем не означава, че журналистиката си отива,оптимист е Бехар.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини