22 Ноември, 2011 15:59 1 972 0

Бехар: Българският PR бизнес не познава социалните мрежи

  • pr-
  • максим бехар-
  • социални мрежи
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Онлайн медиите и социалните мрежи все още са абсолютно непозната територия за българския PR бизнес. Казвам го открито и слагам и себе си в тази категория.

Това заяви в ProИнтервю Максим Бехар, един от най-влиятелните хора извън политиката в България, свързан с публичните комуникации.

Голяма работа като стоим по 20 часа във Facebook или Twitter, голяма работа като постваме безразборно или пък осигуряваме на нашите клиенти по няколко хиляди души да им следват профилите...

Но това не е само български проблем, това е казус на прехода към нови медии и е валиден за целия свят, без Съединените щати и Великобритания, отбелязва Максим Бехар.

Смятам, че социалните медии направиха светът много-добър и по-прозрачен, направиха комуникациите по-бързи и по-надеждни, а правила как да работим с тях - поне засега - всеки сам си ги пише...

Честните, точните, истинските, етичните послания винаги са били печеливши. Манипулацията е много относително понятие, подредбата на изреченията в една новина могат също да бъда манипулация, предупреждава известният PR специалист.

Важна е обаче същността на новината, на посланието....Ако един човек е лъжец, няма PR техника, която да го направи почтен.

Можеш да се заблудиш веднъж, можеш втори път, но в крайна сметка истината винаги излиза наяве.

Честната позиция е най-професионална. Това е единствено възможният начин, който може и трябва да се прилага в света, в България, където и да е, когато става дума за прекрасния бизнес, наречен PR.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА