Отидете към основна версия

1 887 34

Новият търговски директор: Левски е една от най-разпознаваемите марки на България

  • левски-
  • радослав разпопов-
  • палмс бет

Предстои ни много работа, с която да привлечем нови партньори и работодатели на клуба

Снимка: БГНЕС

Новият търговски директор на Левски Радослав Разпопов, който влиза и в Управителния съвет на “сините” сподели, че е много радостен, че ще може да работи за клуба, тъй като това е един от най-разпознаваемите брандове.

“Радвам се за възможността да работя с всички тези хора в клуба. В Левски идвам от страна на “Палмс бет” и ще се занимавам с търговската част. Преди съм се занимавал с разработването на игралната част на компанията. Предстои ни много работа, с която да привлечем нови партньори и работодатели на клуба. Левски е един от най-разпознаваемите брандове в България. Първото е да създадем качествен екип. Все още нямаме подготвени завършени спонсорски договори. Таргетираме всеки, който иска да се популяризира посредством бранд като Левски, всичко останало е работа”, каза Разпопов.

Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 2 гласа.

Свързани новини