Отидете към основна версия

2 547 0

Ferrari много бързо си върна един от най-старите си спонсори

  • ferrari-
  • формула 1-
  • спорт-
  • philip morris international-
  • pmi

След само две състезания, в които Скудерията записа една двойна победа, а в другото второ и трето място двете компании възобновиха своята съвместна работа

Снимка: БГНЕС

Малко изненадващо отборът на Ferrari се раздели с един от най-старите си спонсори – Philip Morris International (PMI) преди началото на сезон 2022 във Формула 1. След само две състезания, в които Скудерията записа една двойна победа, а в другото второ и трето място двете компании възобновиха своята съвместна работа.

През годините PMI спонсорираше Ferrari с цигарения си бранд – Marlboro, но от Гран При на Китай през 2007 година тези лога не са украсявали колите на Скудерията. Въпреки това и все повечето ограничения за цигарените спонсорства двете компании продължиха да работят заедно още 14 години.

През последните години колите на „Черните кончета“ носиха логата на Mission Winnow, което официално не попада в забраните за цигарени спонсорства. Въпреки това в част от стартовете те бяха сваляни, за да се избегнат евентуални проблеми с власите в страните, в които се провеждат съответните състезанията.

Все още не е ясно дали Ferrari ще променят своята разцветката си за 2022, тъй като през последните години тя почти изцяло се подчиняваше на изискванията на PMI. От началото на 2022 година колите на Шарл Леклер и Карлос Сайнц са оцветени в бургундско червено, а предните и задните им крила са в черно. Подобни разцветки бяха използвани от Скудерията през 80-те и 90-те години на 20 век, като те са смятани за едни от най-красивите от Тифозите.

Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 13 гласа.

Свързани новини