Отидете към основна версия

2 566 6

Защо качествените снимки са важни в електронната търговия?

  • продуктови снимки-
  • електронна търговия

Всички знаем, че ако искате да продавате продукт онлайн, Ви трябват изображения. И не просто изображения, а такива с блестящо качество и подходящ размер. Сблъскваме се ежедневно с грешки при подбора на изображения в онлайн търговията, а защо продуктовите снимки са важни в електронната търговия, ни разказват специалистите от Мовен Софт.

„Снимки и цена на ЛС“
Колко често сте попадали на обяви и сайтове, без описание и с лоши или без никакви снимки, или с добре написано описание, но без снимка? Каква е първата ви мисъл, когато видите подобна обява? Не знаем за вас, но нашата първа мисъл е „Защо?“.

Защо се предлага продукт, който няма хубави снимки? Може би искат да скрият нещо? Може би продукта е използван? Може би е счупен? Все въпроси, които пораждат съмнения в потребителя.

Веднага щом се появят тези съмнения, те се засаждат като плевел и е почти невъзможно да се премахнат. Продажбата в такъв момент е невъзможна, без значение колко усилия и реклама полага продавачът за този продукт.

Изображенията тласкат продажбите нагоре
Хубавите изображения трудно могат да бъдат наречени "тайна" за успеха на електронната търговия, тъй като почти всички търговци на дребно знаят колко важни са те. И с оглед на горния сценарий, не е трудно да се разбере защо. Увеличаването на конверсията на продукт с качествено изображение е видимо дори за най-неопитните онлайн търговци.

Изображенията ни дават незабавна информация
Решаваме дали нещо е добро веднага, щом го видим. Никой не се съмнява в старата поговорка, че една картина е равна на 1000 думи. Това е абсолютен факт. Една снимка на продукт може да предостави по-подходяща информация за качеството и характеристиките му от десетки редове прекрасно написан текст.

Защо да терзаете очите, гърба и мозъка си да описвате продукти, размери, цветове, форма и дизайн, когато една снимка може да свърши тази работа? Освен това изображенията осигуряват естествено чувство за мащаб и помагат на клиентите да се запознаят с елементите на продукта, преди да го купят.

Снимките ни помагат да отсяваме важната информация
Малко от нас действително четат статиите и страниците, които посещаваме. Изследванията на Нилсън Норман показват, че само 16% от читателите всъщност четат статиите дума по дума, а 79% директно прелистват за акцентите. А когато говорим за онлайн пазаруване, сме сигурни, че тези 16% са дори по-малко. За много хора липсата на изображения води до излизане от сайта Ви без реализирана покупка.

Изображенията показват на читателите какво предлагате на секундата, без да ги ангажирате с четене и обяснения. Ако имате страхотни снимки на страхотни продукти, те ще останат, за да прочетат подробностите.

Изображенията се споделят
В нашия социално медиен луд свят, разумността се е превърнала във вид валута. Много купувачи със социални умения говорят за покупките си и споделят своя опит в социалните медии - и ако се случи да споделят вашите изображения, вашата марка/сайт получава по-голяма показност. Докладите на Gartner сочат, че 74% от населението разчитат на социални мрежи за информация относно решенията за покупка, информация, която включва това, което техните приятели споделят, изпращат и показват.

Никой няма да споделя текстово описание на продукта, но сайтове като Instagram са най-подходящи за показване на снимки на вашите стоки. Това е безплатна реклама, наистина.

Изображенията са SEO Friendly
Оптимизирането на текста на страницата е страхотно, но изображенията могат да повишат още повече стойността на страницата Ви. Всяко изображение включва имена на файлове и алтернативен текст, които могат да бъдат пригодени, за да се подобри класирането на органичното търсене на страницата Ви, като се даде на индексиращите машини в търсенето повече източници на информация. Помислете за това като черешката върху всички останали предимства на изображенията.

Издухайте праха от фотоапарата
Предимствата на изображенията за Вашия онлайн магазин са твърде много, за да бъдат изброени в една статия.
Дори в момента да нямате сайт, направете си следния експеримент:
Влезте в bazar.bg и създайте 2 идентични обяви. На едната сложете хубави и ясни снимки, а другата оставете без снимка.
Разликата в потребителския интерес ще бъде поразителна. Това се отнася за абсолютно всеки сайт за електронна търговия.
Изображенията дават на потребителите увереност в продукта, който обмислят да закупят и премахват

Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.

Свързани новини