Отидете към основна версия

25 Юни, 2019 20:17, обновена 25 Юни, 2019 20:17 17 177 44

BMW с 10 хиляди Нютонметра (ОБНОВЕНА)

  • bmw-
  • m550i-
  • lucy-
  • bmw group #nextgen

ОБНОВЛЕНИЕ: В отговор на запитване на Roadshow инженер от BMW е уточнил броя на Нютонметрите. Точната стойност е "1 150 Нютонметра", което се равнява на 848 фунта на фут. Обявената първоначално стойност, 7,357 фунта на фут, е технически правилна, но 848 фунта на фут е по-точна.

Липсата на ауспуси в задната броня на тази баварска петица има съвсем логично обяснение. "Луси", както са я нарекли от BMW, е започнала живота си като M550i xDrive, но могъщият 4.4-литров V8 е предал вахтата на три електромотора от пето поколение, с каквито ще се оборудва бъдещият кросоувър iX3.

Експерименталната петица, представена по време на конференцията BMW Group #NEXTGen в Мюнхен, разполага с мощност от 720 к.с. Далеч по-впечатляваща е стойността на въртящия момент, който достига умопомрачителните 10 000 Нм.

Това означава, че "Луси" разполага с 95 коня и 9 250 Нм повече от M5 Competition, и обяснява ускорението до 100 км/ч за "доста под 3 секунди" въпреки теглото от 2 404 кг. Единственият проблем е, че акумулаторният блок на експерименталния седан има капацитет от едва 45 кВтч.

"Луси" никога няма да влезе в серийно производство. Автомобилът е по-скоро подвижна лаборатория за изпробване на последните постижения на баварските инженери, но това не значи, че някои от демонстрираните технологични решения няма да си проправят път до конвейера съвсем скоро.

Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 22 гласа.

Свързани новини

  • BMW минава на ток и при мотоциклетите

    Баварската компания представи своето виждане за мотоциклетите на бъдещето, според което не само автомобилите, а и байковете на BMW ще преминат на ...
    26.06.2019
    4 519
    14