ОБНОВЛЕНИЕ: В отговор на запитване на Roadshow инженер от BMW е уточнил броя на Нютонметрите. Точната стойност е "1 150 Нютонметра", което се равнява на 848 фунта на фут. Обявената първоначално стойност, 7,357 фунта на фут, е технически правилна, но 848 фунта на фут е по-точна.
Липсата на ауспуси в задната броня на тази баварска петица има съвсем логично обяснение. "Луси", както са я нарекли от BMW, е започнала живота си като M550i xDrive, но могъщият 4.4-литров V8 е предал вахтата на три електромотора от пето поколение, с каквито ще се оборудва бъдещият кросоувър iX3.
Експерименталната петица, представена по време на конференцията BMW Group #NEXTGen в Мюнхен, разполага с мощност от 720 к.с. Далеч по-впечатляваща е стойността на въртящия момент, който достига умопомрачителните 10 000 Нм.
Това означава, че "Луси" разполага с 95 коня и 9 250 Нм повече от M5 Competition, и обяснява ускорението до 100 км/ч за "доста под 3 секунди" въпреки теглото от 2 404 кг. Единственият проблем е, че акумулаторният блок на експерименталния седан има капацитет от едва 45 кВтч.
"Луси" никога няма да влезе в серийно производство. Автомобилът е по-скоро подвижна лаборатория за изпробване на последните постижения на баварските инженери, но това не значи, че някои от демонстрираните технологични решения няма да си проправят път до конвейера съвсем скоро.