През 80-те и 90-те години спортните купета с предно предаване бяха на върха на популярността си. Една от най-харесваните такива двувратки бе Honda Prelude. В родината си обаче този модел се ползва с твърде незавидната слава на автомобил за перверзници, което обрича продажбите му на провал.
Често наричан "най-доброто купе под $30 000", Prelude радва с типичните за Honda качество, високи технологии, надеждност и отлична управляемост. С дебюта на второто поколение през 1982 г. обаче общественото мнение в Япония се настройва рязко срещу модела.
Подобно на останалите японски производители през 80-те Honda позиционира купето като идеалната кола за млад мъж - не особено скъпа и бърза, но пък с достатъчно впечатляващ за дамите дизайн. Японците дори изковават специален термин за подобни модели - "автомобил за свалки/срещи", а в най-близкия му български превод "пичеловка".
Prelude обаче е единственият представител на своя вид, който има т.нар. "лостче на перверзника" за регулиране на наклона на седалката и изместването ѝ напред за достъп до задния ред. Обикновено тази ръчка се намира от външната страна на седалката, но при двувратата Honda тя е разположена откъм шофьора.
Подобен механизъм има също и Toyota Soarer. При нея обаче пасажерската седалка се регулира с електромотори, което изисква време.