Новият Defender е първият автомобил с два вградени LTE модема за подобрена свързаност, докато новата сензорна информационно-развлекателна система на Jaguar Land Rover от Pivi Pro е с водещ в индустрията дизайн и споделя електронен хардуер с най-новите смартфони.
Бързата и интуитивна система Pivi Pro позволява на клиентите да се възползват пълноценно от технологията на софтуера Software-Over-The-Air (SOTA) на новия Defender, без да правят компромис със способността на автомобила да предава музика и да се свързва с приложения в движение. Със специално разработените LTE модем и eSIM технологията SOTA може да работи във фонов режим, без да влияе на стандартната връзка, осигурена от отделния модем и eSIM на информационно-развлекателния модул.
Настройката на Pivi Pro за постоянна свързаност е разположена в сърцето на купето на новия Defender, а 10-инчовият сензорен екран с висока разделителна способност позволява на водачите да контролират всички аспекти на автомобила, използвайки същия хардуер за обработка като най-новите смартфони. В допълнение, потребителите ще могат да свържат две мобилни устройства към информационно-развлекателната система едновременно с помощта на Bluetooth, така че водачът и спътникът му да могат да се насладят на пълна функционалност.
Pivi Pro има собствена батерия, така че системата е винаги включена и може да реагира веднага при стартиране на автомобила. В резултат на това навигацията е готова да приеме нови дестинации в момента, в който шофьорът седне зад волана, без забавяне. Водачът също може да тегли актуализации, така че системата винаги да използва най-новия софтуер - включително данни за навигационно картографиране - без да е необходимо да се посещава търговец, за да бъдат инсталирани обновленията.
LTE свързаността зад информационно-развлекателната система на Jaguar Land Rover също позволява на новия Defender да се свързва с множество мрежи в различни региони, за да оптимизира връзката, така че водачът да търпи минимални прекъсвания, причинени от „дупки” в покритието на отделните доставчици. Освен това базираната на облачната технология архитектура, предоставена от CloudCar, улеснява достъпа и използването на съдържание и услуги в движение и дори ще поддържа плащания за паркинг, когато новият Defender превземе пътищата тази пролет.
Land Rover също така потвърдиха, че първите нови модели Defender ще имат повече възможности за SOTA, отколкото първоначално се предвиждаше. По време на своята премиера на автомобилното изложение във Франкфурт през септември Land Rover обяви, че 14 отделни електронни модула за управление ще могат да получават дистанционно актуализации, но първите автомобили ще разполагат с 16 контролни звена, които да отговарят за софтуерни актуализации по въздуха (SOTA). Инженерите на Land Rover предвиждат, че актуализациите на софтуера ще бъдат минало за клиентите на Defender преди края на 2021 г., тъй като допълнителните SOTA модули идват онлайн и от сегашните 16 ще станат повече от 45.
Land Rover ще представи своята модерна технология Pivi Pro на изложението за потребителска електроника (CES) в Лас Вегас с новите Defender 110 и 90, които ще заемат гордо място на щандовете на Qualcomm и BlackBerry. Land Rover и Bosch имат партньорство, което се простира десетилетия назад и са внедрили множество функции за задвижване и контрол, които ще се превърнат в стандарт за индустрията, включително ClearSight Ground View, технологията Wade Sensing на Land Rover и функциите Advanced Tow Assist - всички те са активирани от системата за подпомагане на водача на Bosch.