Nissan заяви, че липсата на актуализации за 13 години е основното предимство на GT-R пред пряката конкуренция. Така японската компания намери положителни аспекти в дългия жизнен цикъл на модела. Изказването идва лично от Хироши Тамура, ръководител на проекта GT-R. В изказването си Тамура заяви още, че едно от конкурентните предимства на спортния автомобил е липсата на фундаментални актуализации за последните 13 години.
Специалистът казва, че постоянството на дизайна позволява на компанията да поддържа цените на GT-R ниски. Тамура даде да се разбере, че Nissan ще продължи да се опитва да се придържа към консервативен подход при разработването на спортни автомобили, така че японските модели да останат достъпни за потребителите. Тамура подчерта, че Nissan има еволюционно развитие на спортните автомобили от много години: например „фундаменталната платформа“ на Skyline R32 и R34 е непроменена, въпреки че първият модел дебютира в края на 80-те, а вторият е произведен малко преди 2000 година.
Премиерата на прототипа Nissan GT-R R35 се състоя през 2005 г., а дебютът на производствената версия стана факт през 2007 година. За 13 години на монтажната линия моделът е преминал няколко рестайлинга. В момента Nissan GT-R с 570 конски сили струва почти на половината от цената на Porsche 911 Turbo S 991.2, което е съпоставимо по мощност. Цените за японски спортен автомобил в САЩ започнат от 113,5 хиляди долара, а немското купе струва минимум 192 хиляди долара. Факт е обаче, че въпреки че Nissan се опитва да търси положителни резултати в дългия жизнен цикъл на модела, продажбите на GT-R намаляват.
Така например през 2019 г. в Япония са реализирани 766 спортни автомобила, което е с 26 процента по-малко от 2018-а, а продажбите в Съединените щати за същия период намаляват с 43 процента. Трябва да отбележим също и, че работата по новото поколение на GT-R е вече в ход. Японската компания обаче не предоставя подробности, нито за техническата архитектура на новия GT-R, нито за датата на неговата поява на бял свят.