Отидете към основна версия

12 591 29

Реклама на водоустойчив IPhone 12 подразни потребителите

  • iphone 12-
  • реклама-
  • водонепромукаемост

Една от рекламите на "ябълковата компания" показва мъж с iPhone12, който стои под проливен дъжд

Apple активно популяризира водоустойчивостта на своя нов продукт, но в същото време собствениците на iPhone не са информирани за загубата на гаранционно обслужване, ако в устройствата бъде открита вода. Една от рекламите на "ябълковата компания" показва мъж с iPhone12, който стои под проливен дъжд. Видеото е придружено от рекламния слоган „Защита срещу вода. Не се притеснявайте, това е iPhone. "

Въпреки факта, че някои коментатори под видеото потвърждават високата защита на iPhone от влага, повечето потребители възприемат отрицателно поредната реклама на Apple за техническите възможности на устройството, които не са потвърдени от гаранционното обслужване.

Известно е, че техническата служба на Apple, както и други производители на смартфони, не предоставя гаранционно обслужване за „удавени“ устройства, вътре в които се намира влага. Това неписано правило в бранша предвижда, че собствениците на засегнатите смартфони ще трябва да ги ремонтират за собствена сметка.

Информационният лист за iPhone 12 и iPhone 12 mini показва, че смартфоните са сертифицирани по стандарта IP68. Отбелязва се обаче, че защитата срещу пръски, вода и прах постоянно намалява при ежедневна употреба на устройството. Също така в ръководството има клауза, забраняваща презареждането на iPhone, когато е влажен.

Възмущението на потребителите е за подвеждащата реклама за водоустойчивостта на iPhone и това не е първият подобен случай в историята на компанията. Миналата година италианският регулатор вече глоби Apple с 10 милиона евро за нелоялна реклама.

Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 24 гласа.

Свързани новини