Отговор на този въпрос ни дава анализ на анонимизирани данни от клиенти на най-продавания хибриден автомобил в Европа Kuga Plug-In Hybrid, показва, че изминатото от тях средно годишно разстояние е малко над 10 000 км. Въз основа на хомологираните данни за общите емисии по WLTP, Kuga Plug-In Hybrid отделя приблизително 1 110 кг по-малко CO2 в сравнение с емисиите на аналогичен модел с ДВГ - в случая Kuga 1.5 EcoBoost за същото разстояние.
Данните също така показват, че шофьорите на Plug-In Hybrid автомобили предпочитат да поддържат батерията на автомобила си 100% заредена, като почти половината зареждания се случват през нощта. Популярни са и кратките, от един до два часа, зареждания през деня. Ford очаква тази честотата на зареждане от страна на PHEV-шофьорите да се увеличи още с разширяването на зарядните инфраструктури в Европа.
Още нещо любопитно от статистиката е, че за всеки 100 дни шофиране има 71 зареждания, което показва, че клиентите зареждат по-често в дните, в които използват своята Kuga. В допълнение, средното зареждане при включване е 30%, което предполага, че клиентите рядко шофират до пълно изтощение на батерията, а поскоро я поддържат в пълен заряд, за да увеличат до максимум електрическото шофиране.