По-рано тази седмица доклад на The Information разкри, че Rivian съкращава около 20 работници от своя екип за разработване на батерийни клетки във фабриката в Илинойс. Вътрешното звено за разработване на батерии, включително главният инженер на клетките Виктор Праджапати, който по-късно публикува информация за уволненията в LinkedIn.
"Благодарение на екипа на Rivian последните три години бяха истинско пътешествие, изпълнено с талантливи , страстни хора от най-различни сфери", пише Праджапати. "Приключението не беше нищо друго освен невероятно, заобиколено от мечти и амбиции. Благодаря за създаването на всички спомени, вдъхновяващи сътрудничества, вълнувам се за по-нататъшния успех на компанията и марката."
"Размишлявам върху следващите стъпки, за да допринеса значимо за бъдещето на устойчивостта, очаквам скоро да споделя повече за това", добавя Праджапати.
Праджапати бе нает от Ривиан през 2020 г., след като е работил като старши мениджър на инженерния отдел за производство на клетки в Tesla. Той беше известен с това, че развива звеното за производство на клетки в Tesla, и се очакваше ролята му в Rivian да бъде подобна.
Въпреки съкращенията, Rivian според съобщенията все още планира да работи с корейския доставчик и партньор Samsung за своите батерии, въпреки че съкращенията на практика поставят на пауза плановете му за вътрешнофирмена разработка. Освен това един от представителите на Rivian заяви, че автомобилният производител планира да се съсредоточи върху разработването на предстоящото си поколение електрически автомобили, които ще бъдат представени през следващата година и ще започнат да се доставят през 2026 г.