Инженерите от Инголщад разработиха революционна осветителна техника за новите състезателни модели на Audi, които ще вземат участие в предстоящата култова надпревара 24-те часа на Льо Ман.
След като наложиха масовото използване на диодни фарове, немците пристъпиха и към усъвършенстване на стоповете. Сега последната им цел е свързана с интегрирането на въпросните лазерни светлини в серийните модели на марката.
Основната причина, поради която и Audi, и BMW хвърлят толкова много усилия в разработката на лазерни фарове е, че лазерите произвеждат до 70% повече светлина на ват електричество, отколкото LED-телата.
Най-общо казано технологията е следната: Отразените лазерни лъчове се разсейват от специален материал в основата, на който има жълт фосфор, трансформиращ синята светлина. Уникалното Audi R18 e-tron quattro ще разполага именно с такива светлини.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.