Audi вече пусна на пазара един от най-важните модели в продуктовата си гама. Марката с четирите пръстена е убедена в успеха на своя иновативен SUV Q3, който обаче, както се оказва е моделиран по дизайн на Dacia и по-конкретно един от бестселърите ѝ.
Въпросът какво общо има Dacia с Audi има много прост отговор: нищо. Най-много може да се стигне до отговор, толкова прост, колкото да се каже, че са две марки автомобили, но е много трудно да се намери нещо общо между тях. Новият Q3 обаче разполага с детайл, заимстван от румънската марка.
Такъв, който го превърна в протагонист, извеждайки нискобюджетната марка начело в класациите за продажби на европейския континент. Дизайните на Dacia се характеризират с основни елементи в почти всичко , включително декоративните детайли на каросерията, довеждайки до крайност простотата, например, на емблемите.
Но макар Audi да промени емблемите си и да е по-близо до румънците и в тази стратегия, истината е, че новото Audi Q3 се предлага в атрактивен цвят на каросерията, наречен „Sage Green“. Елегантна и внушителна боя, която предлага тъмно, гланцово покритие, много подобно по мащаб на каки зеленото на румънската бюджетна марка автомобили.
Въпреки че всъщност най-продаваните цветове са черно и бяло, реалността е, че това зелено на Dacia залива европейските улици, привличайки вниманието. Това е най-разпознаваемият цвят от цветовата палитра на Sandero Stepway и Duster, тъй като често се появява в техните прес материали и дори в рекламни спотове.
Зелената Дачия е по-известна, отколкото изглежда. Като правило, някои цветове на автомобилите са пряко свързани с едно от техните качества. За Dacia, каки зеленото, както се нарича, се вписва в дейности на открито и с офроуд шофиране.
Dacia отново постави нов стандарт, защото Audi не е единствената, която е копирала този цвят. Не знаем дали германците очакват успех или не, но корейците от Kia също го предлагат в три различни модела: Sportage, Niro и обновеното Picanto. Всички те имат едно общо нещо: това е цветът, избран от марката за специалните ѝ издания, които са използвани на официалните снимки.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Директора👨✈️
09:45 30.06.2025
2 Гориил
Коментиран от #17
09:48 30.06.2025
3 Шафор
09:52 30.06.2025
4 Иванчо I-ви
10:04 30.06.2025
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 сектант
10:48 30.06.2025
7 Факт
11:39 30.06.2025
8 румънска марка
Коментиран от #18
11:41 30.06.2025
9 Дядо Васко от Койнаре с куцото магаре
11:42 30.06.2025
10 Зевзека
14:10 30.06.2025
11 Напразни опити
11:57 01.07.2025
12 червено
12:25 01.07.2025
13 Умна мисирка
12:26 01.07.2025
14 Весело и смешно!
Коментиран от #15
13:23 01.07.2025
15 Кокошката или яйцето
До коментар #14 от "Весело и смешно!":
Да уточним, че кокошката е аудито. Карам Дъстър и ако ще да ми подаряват ауди, не го сменям.Само пишлегари карат ауди и бмв.
14:06 01.07.2025
16 Дачия са по-добри
07:49 02.07.2025
17 само,че го направи много
До коментар #2 от "Гориил":
по-модерен и резултативен,като вече има Геран-и 3 с реактивен двигател,които са доста трудни за сваляне,заради ниската височина на полета и високата си скорост,над 500 км/ч.12:32 23.07.2025
18 Ами при положение,
До коментар #8 от "румънска марка":
че затвориха заводите си в Geyрмаnia,а таралясниците се произвеждат повечето в Китай,където е и основния пазар на тези талиги,ква да е. Преди малко над 10 години в ауто билд пишеше за Мерцедес АМГ колко е немска,та няколко основни системи като БОШ 5 поколение се произвеждаше в Румъния,а само двигателя понеже е на АМГ се правеше в Гейрмания.12:41 23.07.2025