Отидете към основна версия

4 680 17

Hyundai ще блокира някои функции в колата и ще ги направи платени

  • hyundai-
  • опции-
  • платен абонамент

Абонаментите и функциите по заявка ще се превърнат в основен източник на приходи за компаниите в бъдеще

Hyundai обяви, че по примера на редица други автомобилни производители преминава към концепцията за Features-on-Demand, или просто казано, ще използва опции за платен абонамент.

Този ход е в дневния ред на новосъздадената Hyundai Connected Mobility. Организацията, основана в Европа миналия месец, съчетава абонаментни програми за автомобилни компании и услуги на Bluelink.

Южнокорейската марка не уточни кои функции може да бъдат блокирани, но каза, че новата програма ще „подобри и по-старите автомобили“.

Това заяви Маркус Велц, управляващ директор на Hyundai Connected Mobility, който каза пред Autocar, че ще бъде възможно да се подобрят по-старите автомобили с нови функции. Но те също ще са платени.

„Това, което често сте виждали в индустрията, е стар случай на използване на приложение. Например отопляеми седалки. Можете да го откажете, ако желаете. Предимствата на функцията при поискване са точно обратното: въвеждане на нови функции в стари автомобили “, каза той.

Велц има предвид внедряването на софтуерни актуализации за подобряване на производителността на съществуващия хардуер. Например, стар Hyundai може да стане по-ефективен, ако смените ел. двигателя и батерията. По подобен начин производителността може да се подобри чрез актуализация на софтуера. Разбира се, тези актуализации няма да са безплатни.

Според Stellantis абонаментите и функциите по заявка ще се превърнат в основен източник на приходи за компаниите в бъдеще. Автомобилният конгломерат, който има не по-малко от 14 марки, изчислява, че до 2026 година ще печели допълнителни $4.3 милиарда годишно от абонаменти. До 2030-а тази сума се очаква да достигне 21.5 милиарда долара.

Поставете оценка:
Оценка 1.5 от 22 гласа.

Свързани новини