6 Май, 2024 13:30 7 251 18

Поради слабото търсене на електромобили Hyundai разработва нов вид хибриди

  • hyundai-
  • хибриди-
  • hev

Гамата от HEV (хибридни електрически превозни средства) става все по-популярна

Поради слабото търсене на електромобили Hyundai разработва нов вид хибриди - 1

Hyundai работи активно върху нова хибридна система, предназначена за компактни автомобили, за да отговори на повишеното пазарно търсене. Тези планове са въведени, за да подсилят гамата HEV (хибридни електрически превозни средства), която става все по-популярна в светлината на зелените тенденции, но и на тези, свързани с наляващия интерес към електромобилите.

Новата технология има за цел да запълни празнината, създадена от все по-разрастващото се забавяне в продажбите на изцяло електрически превозни средства. Според Лий Сеунг, ръководител на планирането и финансите на Hyundai, компанията разработва HEV система, която може да се монтира на малки автомобили.

„Преди HEV бяха само в средни и големи модели, но сега разработваме хибридна система за малки автомобили. Планираме да разработим система, която ще позволи оборудването на цялата ни гама с HEV хибриди“, каза Лий.

Hyundai също така разработва нова HEV система за големи превозни средства, базирана на 2.5-литров турбо двигател. Този нов агрегат ще бъде представен за първи път в следващото поколение Hyundai Palisade.

В момента хибридната система на Hyundai се базира на 1.6-литров двигател с турбокомпресор. В зависимост от модела размерът на електромотора или батерията може да варира, така че общата мощност или въртящ момент са различни.

Например, компактното SUV Tucson HEV и миниванът Staria HEV са базирани на един и същ 1.6-литров агрегат, въпреки че системната мощност на силовия тракт е различна. Подобна идея е залегнала и в разработката на новия HEV агрегат.

С това ново задвижване Hyundai ще може да пусне повече модели, способни да използват хибридни задвижвания, като актуализираните версии на Kona и Elantra HEV, и да го добави към нови модели като KIA K4 и Seltos. Очаква се новият силов тракт да бъде по-ефективен, мощен, компактен и по-лек.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Факт

    21 24 Отговор
    Хибридът уби дизелът

    Коментиран от #3, #9, #10, #18

  • 2 Да бе да

    25 10 Отговор
    Или производителите не са в час, или някой им заповядва да замърсяват планетата с литий... отрови!
    Да не се правят на разсеяни ами да разработват водородни двигатели с ел генератор и електрически мотори за задвижване. Там е истината.
  • 3 Хихихи

    15 16 Отговор

    До коментар #1 от "Факт":

    Продължавайте да пишете глупости, за което благодаря. В резултат на глупостите, които пишете, дизеловите коли поевтиняха, дизела вече е по-евтин, макар и в световен мащаб, някога и у нас. А има още едно предимство... всеки ТИР ние подвижна бензиностанция.... кой бяга от някой друг лев.
    Давайте с глупостите колко са хубави електричките, става все по-хубаво.

    Коментиран от #4

  • 4 Факт

    12 17 Отговор

    До коментар #3 от "Хихихи":

    50% новочродадени дизели 2015 12% 2023-та скоро дизели и втора ръка няма да има.
  • 5 тъй шъй

    14 4 Отговор
    Добро утро ХюндайКия.Казваха ви години наред, че хибридът е прехода. И вие като повечето не слушахте мъдрите. Тойота отдавна прави Ярис хибрид. Сега май го повишиха до 130кс. Вчера един така изпревари на планински път, че все едно е с 200кс. Само Айго няма хибрид, но може и това да стане. А вие измисляйте нови видове хибриди, вместо да купите лиценз от първите, както направиха Сузуки, Форд, Мазда и други.

    Коментиран от #7

  • 6 Цикльо

    23 5 Отговор
    Явно модата при еколозите и автомобилите е като модата при гащите. Минат се не минат 15-20 години е се повтарят. С това темпо, към прословутата 2035г може би най-екологични и предпочитани ще се окажат примерно бавно-оборотните V8 двигатели с долен разпределителен вал или направо зъбно зацепване.

    Обяснението ще е например (подчертавам "например"!), че това е решението, което гарантира максимална дълговечност и икономия на ресурси, щото такъв двигател може да живее вечно ако му се сменят бутала и "ризи" да речем.

    А към 2050г, ще сме се върнали на парни двигатели, защото те изполват "възобновяеми" източници на енергия. С две думи - "Очаквай неочакваното!".
  • 7 Айго крос

    6 2 Отговор

    До коментар #5 от "тъй шъй":

    Има хибрид.
    Само като се замислим, първият хибрид на Тойота беше, когато Опел Астра Ф се считаше за лимузина. Има няма едни 30г. 30!!!!
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Къпан пор

    21 7 Отговор

    До коментар #1 от "Факт":

    Хибридът уби електричката.
  • 10 Ама разбира се

    7 6 Отговор

    До коментар #1 от "Факт":

    особено със 140-160 с “меките” си хибриди сте плачевни по магистралите….

    Коментиран от #12

  • 11 Ония с Хюндая

    8 5 Отговор
    Имах Хюндай 2022г. СУВ,закупен чисто нов, но за радост го продадох та дори и до съм много на минус. Така и не се научиха да правят автомобили, а пък за качество да не говорим. Няма токова недоразумение, то не бе двигател/работи като фиеста от 90 г,скоростна кутия уж автомат, да ама не тотално неадекватна и т.н Мислете, четете и тогава пак недейте да се насочвате към това нещо

    Коментиран от #14

  • 12 Смех

    3 9 Отговор

    До коментар #10 от "Ама разбира се":

    Е то дизела е най спортната машина нещо средно между варел и дъска за гладене.
  • 13 Доста

    5 0 Отговор
    сложно ти е…какъв спорт те гони на магистрала и поддържана скорост 140-160….ако си карал поне някое от двете или и двете, ще знаеш поне малко за какво ти се говори и няма да пишеш тук първосигнално…а дано, ама надали….
  • 14 Да не си

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "Ония с Хюндая":

    случайно от Варна?
  • 15 Секарио

    2 3 Отговор
    Дизела не е надежден. В бензина е истината. Дизела е боклук,дюзи,скъпи,вакуми голяма компресия и ако няма турбина мъка,проблеми зимата,прафина замръзва при ниски минусови температури. Бензина няма такива проблеми. 20 години карам само бензинови коли и никога не се е случвало да не запали. Без газови уредби бомба в колата си не слагам. А за тия лумпени,които си купуват електромобили,това е най-голямата измама не си мислете,че опазвате околната среда,напротив по-вредно е от бензина и дизела взети заедно, в батериите има литий. Всичко е,за да ви вземат парите. Алчност за пари това е целия цирк пари пари пари,само това ги вълнува,ще дойде време а то идва,ще ядете пари,а аз ще ви се смея и ще има брутална гавра с вас богаташчета,както се гаврите вие с бедните. От хан Крум

    Коментиран от #16, #17

  • 16 Сецко

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Секарио":

    Кой дизел с кой бензин сравни!?? И двете си имат своите предназначения и предимства…карам и двете….масовите бензинови атмосферки са трагедия….За 4-5 дизелови които от 2005-та съм карал от нови до 200-250 хил.км предимно в БГ-на на нито 1 не съм пипал дюзи, помпа, турбина….нищо по мотор освен обслужвания и на 2 от тях подгревни свеши на към 200 хил. км…. и още се карат тези коли без проблем в моторите….
  • 17 Мъка ганьовска

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Секарио":

    Карал си на дедо ти дизела от 82-ра…
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.