Приложението TikTok започва да става сериозен играч в привличането на инфлуенсъри и рекламодатели, съобщи Bloomberg.
До този момент Instagram беше социалната платформа, привличаща любителите на модата. Снимките обаче вече започват да се изместват от кратките видеа.
Големи модни марки вече се насочват към китайското приложение. Затова и социалната платформа пусна свое приложение за кратки видеа.
Така се опитва да запази големите модни рекламодатели. TikTok има по-млада аудитория.
Все пак идеята за авторски видеа не подлежи на контрол и може да се отрази на имиджа на рекламодателя. Все пак броят на компаниите, които поглеждат към него се увеличава.
Предстои двете платформи да намерят начин за поръчки през видеата си. Предстои обаче голяма надпревара за привличането на големите модни марки.