Отидете към основна версия

2 437 5

Голямата надпревара на социалните мрежи

  • tiktok-
  • надпревара-
  • instagram

Кой ще привлече рекламодатели

Снимка: БГНЕС/EPA

Приложението TikTok започва да става сериозен играч в привличането на инфлуенсъри и рекламодатели, съобщи Bloomberg.

До този момент Instagram беше социалната платформа, привличаща любителите на модата. Снимките обаче вече започват да се изместват от кратките видеа.

Големи модни марки вече се насочват към китайското приложение. Затова и социалната платформа пусна свое приложение за кратки видеа.

Така се опитва да запази големите модни рекламодатели. TikTok има по-млада аудитория.

Все пак идеята за авторски видеа не подлежи на контрол и може да се отрази на имиджа на рекламодателя. Все пак броят на компаниите, които поглеждат към него се увеличава.

Предстои двете платформи да намерят начин за поръчки през видеата си. Предстои обаче голяма надпревара за привличането на големите модни марки.

Поставете оценка:
Оценка 2 от 4 гласа.

Свързани новини

  • Идва решението за TikTok

    Компанията, която е собственик на приложението TikTок, обяви, че вече е договорила споразумение с американски компании, съобщи FOX News. Споразумен ...
    20.09.2020
    2 966
    4
  • САЩ искат част от постъпленията за TikTok

    Американското правителство трябва да получи част от приходите от възможно споразумение за TikTok. Това заяви американският държавен глава Доналд Тръмп ...
    04.08.2020
    2 491
    24