ФАКТИ.БГ

Голямата надпревара на социалните мрежи

Кой ще привлече рекламодатели

Публикувана: 20 Септември, 2020 17:00
5 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1705
Голямата надпревара на социалните мрежи
Снимка: БГНЕС/EPA
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2 от 4 гласа.

Приложението TikTok започва да става сериозен играч в привличането на инфлуенсъри и рекламодатели, съобщи Bloomberg.

До този момент Instagram беше социалната платформа, привличаща любителите на модата. Снимките обаче вече започват да се изместват от кратките видеа.

Големи модни марки вече се насочват към китайското приложение. Затова и социалната платформа пусна свое приложение за кратки видеа.

Така се опитва да запази големите модни рекламодатели. TikTok има по-млада аудитория.

Все пак идеята за авторски видеа не подлежи на контрол и може да се отрази на имиджа на рекламодателя. Все пак броят на компаниите, които поглеждат към него се увеличава.

Предстои двете платформи да намерят начин за поръчки през видеата си. Предстои обаче голяма надпревара за привличането на големите модни марки.

САЩ

Поставете оценка на статията:
Оценка 2 от 4 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ютюб
1 Отговор
събра всички кукундрелници на едно място.

Оценка:
-0 +11

Накъде
2 Отговор
отива света???

Оценка:
-0 +13

3
Този коментар е премахнат от модератор.
Циpk Мангалckи
4 Отговор
"Кой ше привлече рекламодатели"
Ше ги привлече който е гладен циганин

Оценка:
-1 +4

...
5 Отговор
"TikTok има по-млада аудитория", съответно и по-голям брой педофили

Оценка:
-0 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери