Веднага след избухване на пандемията, причинена от Covid-19, тайванските производители на маски направиха огромни дарения на редица страни, доказвайки ангажимента си към международната общност.
Година по-късно страната популяризира нова инициатива с цел да изпълни дълга си, фокусирайки се върху двете най-важни теми в световен мащаб, а именно социалната благотворителност и опазването на околната среда.
Компании, спечелили наградите Taiwan Excellence Awards (ежегодни награди за върхови постижения, връчвани от Министерство на икономиката и Съвета за развитие на външната търговия на Тайван, с цел насърчаване на индустриите да надграждат и включват иновации и стойност в своите продукти) стартираха благотворителни събития под надслов "Taiwan Excellence: Sharing is Caring“. Инициативата сама по себе си представлява своеобразен конкурс, чиято цел е да събере различни предложения за благотворителни кампании и след като най-добрите от тях бъдат избрани от професионална комисия за подбор, организаторите ще възложат на трети страни да реализират идеите.
Всяко физическо или юридическо лице е добре дошло да вземе участие в инициативата, давайки своето предложение за благотворителна кампания, като бюджетът за неговата реализация не бива да надвишава 150, 000 щатски долара.
Повече информация за инициативата и условията за участие може да намерите тук:
http://share-care.taiwanexcellence.org/