Last news in Fakti
14 Януари, 2017 20506

Toyota срещу Volkswagen


  • Toyota 9 947 416 продадени коли, +0.2% ръст Дълги години японците от Toyota продаваха най-много автомобили. Сега обаче те са изпреварени от Volkswagen Group, въпреки че Toyota също бележи ръст в продажбите си, макар и само с 0.2%.
  • Volkswagen 10 102 036 продадени коли, +1.4% ръст Компаниите в състава на Volkswagen Group са успели да продадат най-много автомобили през изминалата година. Така германският концерн отнема на Toyota титлата "Най-голям производител в света".

    532 гласа
    41%
    59%
    757 гласа

Коментари

  • 1 Джонката

    17 8 Отговор
    Не се опитвайте няма да спорим.
  • 2 FAKE

    59 113 Отговор
    Малко не е честно защото Вагените ще получат подкрепа от другите немски курници в частност Ауди и Бмв , понеже феновете им са на еднакво умствено равнище . Но смятам че има интелигентни хора привърженици на други марки които ще се застъпя за Тойота ...

    Коментиран от #57

  • 3 MercedesBenz

    43 46 Отговор
    @2 Немското си е немско .
  • 4 спайдърмен

    45 59 Отговор
    Фолксваген-символ на качество комфорт хубав дизайн и стабилност на пътя.Тойота -символ на РЪЖДА отвратителен дизайн абсолютно некачествени материали особено при по-старите модели.Ако вземем Фолксваген ПАСАТ 2001г който и да е модел на ТОЙОТА 2001г Пасата е в пъти по-добре направен докато тойотата вътре типично по японски е пълна със супер гадни некачествени пластмаси отделно като вземем фолксвагена като се качиш вътре е супер обезшумен докато японския боклук вътре като вдигнеш 100 и не можеш да чуеш радиото.И като добавим последния фактор има 20годишни ПАСАТИ които едвам тук таме и то на незначителни места се забелязва малко ръждица докато при японските боклуци ръждясват със скоростта на светлината.Не е нормално кола 2004-та година примерно да има такива проблеми с ръждата това при европейските коли отдавна е елиминерано.Аз лично карам службен ТОЙОТА ХИЛУКС купиха гичисто нови пикапи иоще не им беше свършила гаранцията и не искам да ви казвам какви зверски ръжди се появиха даже на единия се отлюпи цяло парче от боята на вратата като се има напредвид че тия пикапи не се карат офроуд а само по ясфалт така че НЕ ВИЖДАМ ЗА КАКВО КАЧЕСТВО ГОВОРИТЕ ПРИ ЯПОНСКИТЕ БОКЛУЦИ.Това чудо на десетата година вече е цялото кафяво от ръжда а Фолксвагена едва чак на 20-тата година може да се появи малко ръждица.
  • 5 Toyota vs VAG

    51 36 Отговор
    Не е важно количеството, а качеството, където Тойота е на един персек рразстояние пред ВАГ. Казвам го от личен опит дори в момента имам коли от двата производителя. Ваг.ните освен за чеп за друго не стават пък вие си говорете, кавото искате!
  • 6 R 34

    45 21 Отговор
    @4 Колега не знам какво лошо си видял от Авенсис 2001,но със сигурност тая кола е поне 10 пъти по надеждна от въпросния Пасат,който е със адски скъпа поддръжка,а интериора му се бели заради евтината пластмаса, особено централната конзола и ръчките на вратите ,които сдават багажа доста бързо.

  • 7 брей,брей

    29 35 Отговор
    @4 А бе,братле,ти къде си видял 20г. Тойота,бе...ха,ха,ха.....те преди 10г.са претопени щото се разпадат...А най-старият ми Пасат"91г. (дето не съм го продал от сантименталност) ,още няма и петънце ръжда.Не знам каква е обработката на метала ама май ще надживее и новия ми.
  • 8 Кобрата

    52 32 Отговор
    Германските коли са най-добрите! [a0335] Всеки който разбира, ще гласува за VAG! Дори и хората които карат немски автомобили, извън концерна...както са Mercedes и BMW! [super000] [BeercHuG]
  • 9 Кобрата

    50 9 Отговор
    @2 [rofl]Ето го пак тоя .... Ти се мислиш за най-умният тук, но си най-заблуден... Хора, които не уважават мнението на останалите и се мислят за много умни, губят уважение и се гледат с насмешка, ти си със самочувствие, но БЕЗ ПОКРИТИЕ!
  • 10 Грую

    17 21 Отговор
    Нямаме нито японска, нито немски коли в момента - една френска и една румънска, обаче е 4х4:)...никой не може да оспори твърдението, че немските коли имат цена на старо, и човек винаги може да вземе някой лев от старото немско возило, ако реши да го продава, докато при японските е трагедия - директно на моргата, или за старо желязо, което е един плюс за немските коли....отделно, че има авточасти втора употреба за почти всички немски/европейски марки, и човек може да мине тънко с някоя броня/фар/стъкло и др, докато при японските няма чак такъв голям избор...и при положение, че сме в Европата, смятам, че трябва да караме европейски автомобили, по-практично е.
  • 11 някой

    32 25 Отговор
    немските коли са хубави, но само нови. стара немска кола е синоним на развалина - твърде сложни ги правят моторите тия tfsi се разпадат след 5 г. каране, ресурса им свършва и край, почват се проблемите. окачването е алуминиево на повечето и по нашите пътища умира, ако са пневмо пък изобщо. ваносите на бмв-тата са безумие, дсг кутиите пък на ваг са толкова ненадеждни, че след 100 хиляди км са за бракуване. Абе въобще и изобщо.. Иначе, да - красиви са, салоните са уникални, което японските наистина са грозни. Но като надеждност едно субару е светлинни години преди някой немски боклук.
  • 12 бате Петьо

    16 4 Отговор
    А бре хора , спорите като малки дечица . Който има пари си купува нова кола , който не - като пишещите за 2001 г. и т.н. си мерят п...те .
  • 13 Тодор Димов

    20 10 Отговор
    @4 VAG - .на Продава автомобили на не народни цени, но с такова качество. Тойота с 3 бранда продават повече автомобили от колкото немците с 12.
  • 14 той

    38 15 Отговор
    Българите са технически неграмотни,простовати и са с елементарно мислене,поради тази причина,фолксваген ще е на почест. Интелигентните хора ще изберат японското.
  • 15 Honda FTW

    42 15 Отговор
    Който търси качествен автомобил ще си вземе японски.
  • 16 Booker

    35 9 Отговор
    Немските коли са само да ги спреш пред дискотеката или да ги гледаш на картинка.Японските имат и по здрави двигатели,по-здрава електроника,по-здраво окачане,по-комфортни.Да не забравяме,че японците правят най-добрата 4х4 система.Джиповете са им истински офф роудари използвани да се предвиждат то най-тежките терени по света. Немските са просто един боклук.Японските са спечелили много повече награди от немските таратайки.
  • 17 Грую

    5 6 Отговор
    Как ще коментирате факта, какви коли карат в браЦка Турция - всеки е ходил в Турция поне един път, и то при положение, че не е страна на ЕС, и въпреки това карат изключително европейски марки автомобили.
  • 18 celica gti

    18 15 Отговор
    Само TOYOTA!!!
  • 19 FAKE

    3 24 Отговор
    @9 Пич точно ти да ми говориш за уважаване мнението на другите е малко смешно . Много преди аз да почна да коментирам немските статии ти вече драскаше под чуждите марки и плюеше чуждото мнение . Сега ми се драскаш на много либерален .
  • 20 до спайдърмен

    17 8 Отговор
    незнам за каква ръжда говориш,обаче ярис 2003 ме блъсна ТИР отзад и на тая малката кола и нямаше нищо освен отзад,където подаде от удара. Ти си болен човек, човек качил се на Тойота повече не слиза от такава кола, да не говорим,че по нея нищо не се чупи,сядаш и караш. Със 120 км влезнах в яама на околовръстното, само джантата изкриви. Отивам при моя човек в сервиза и ми казва- незнам къде си влизал,всички кори бяха изпаднали,обаче всичко е точно по колата, ако знаеш с какви малки шарнири е, а няма проблем.
  • 21 СОЦВАГЕН

    14 9 Отговор
    @4 Що пасати голфове гниочи съм видял не е истина.
  • 22 Кобрата

    32 1 Отговор
    @19 Няма никакво значение, кой откога коментира... Аз може да пиша в другите статии, но не съм обидил никой фен на друга марка, с думи от сорта, че са ограничени и имат малко капацитет, а ти го правиш. Това, че съм негативно настроен към някоя марка, не означава, че трябва да обиждам феновете и, като казвам, че те са глупави. Всеки си има собствено мнение и всеки сам решава къде да отиде и да похарчи парите си, просто аз предпочитам немските автомобили, харесвам и други единични модели от други марки, не съм казал, че Toyotа са лоши, возил съм се на нови Тойоти и ми харесват - Corolla, Avensis, Land Cruiser и Sequoia са ми любими модели от тази марка, също харесвам и марки като Range Rover и Volvo. Просто сред всички автомобили съм най-доволен от немските, това си е мое мнение...
  • 23 шефа

    15 10 Отговор
    ИМАМ ГОЛФ 2 ОТ 1989 Г ПРОИЗВОДСТВО БЕЗГРЕШЕН АВТОМОБИЛ
  • 24 Кобрата

    23 1 Отговор
    @19 А това как ти приемаш това което пиша, си е твой проблем... Аз не съм тръгнал да се правя на никакъв, просто ти така го възприемаш и почваш да се тежкарееш и да даваш оценки за умствения багаж на останалите... Скоро дори се беше захванал с един мой коментар, който според теб не бил написан правилно, всеки може да сбърка, но при условие, че има някои, които дори не могат да пишат на кирилица и не знаят пълен и кратък член и къде да слагат запетая, ти не си никой да ми правиш забележки относно правописа и то за несъществени единични грешки. Първо погледни себе си...
  • 25 Пацо

    4 1 Отговор
    @2 Така като гледам твоето умствено равнище не е много добро.Зареди такива като тебе държавата е до това ниво.
  • 26 passat

    13 4 Отговор
    Тя TOYOTA e TOYOTA до 2008, после е с БМВ мотори,що спорите не знам. На който какъвто му е късмета, не слогувам на марки и старите,и по-новите коли си искат потдръжка.
  • 27 До груйо и брейбре

    12 5 Отговор
    Тойота държат цена на старо много по-висока от немските, Тойота е единствения производител на когото се движат 80% от колите произведени през последните 20години, имал съм мерцедес и бмв/вкл чисто ново Ф10/ в момента имам две тойоти ръжда.. няма, проблеми няма, обслужване нормална цена
  • 28 кое

    13 2 Отговор
    Немски и японско ли коментираме или Тойота и ВАГ, щото има разлика. Бензиновите двигатели на тойота са на светлини години пред ваговите. Дизел на тойота не съм карал, на ваг дизела стария е ок ама тия с помпи дюзите и някои от комон рейл-ите са приятел на майсторите. Като дизайн немските са по-добри обаче. Екстрите на японските и лекотата, с която се карат едва ли може да се надмине. Ръждата си е минус на тойотите и на всички почти японски. Ходовата част да кажем, че е сходно надеждна макар че по мои наблюдения тойотата се чупи по-рядко. Всяка от двете марки си има плюсове и минуси пред другата а цените им са да кажем сходни, но като теглиш чертата на края - глас за Тойота. П.С. и нещо важно - тойотите вече не се сглабят всички в Япония нито вагените в Немачко... та май май се тая кое ще е, обаче бензиновата тойота ти излиза къде къде по-надеждна(по български разбирай "евтина за поддръжка"!)...
  • 29 Вагините

    15 7 Отговор
    За 33 години разбрах само едно нещо,Бай ганьо ,хората които никога не са карали друг автомобил освен немски боклук ,пак си оставят бай ганьовци и пак си карат немски кошове ,всичките са от пластмаси като тия дето са ми на тоалетната чиния,а всеки интелигентен умен и ценящ качество ,удобство,практичност,функционалност,и надежост най вече ,ще си вземе японски автомобил това са думи не разбираеми за бай ганьо,и друго аз си карам маздичката където е дизел ,новичка е горе долу,и за това като запаля дизела а комшията с бензинова немска заглушава моята нищо ,че е дизел ,няма да казвам марката на бай ганьовската кола ви се сещайте,те щот много са хубави за тва искат постоянно да ми дават немски баракуди и не малко пари за японския боклук,караите ваг хората по автосервизите и магазините за авточасти станаха милионери
  • 30 Madmax

    8 5 Отговор
    Братлета аз съм сменил доста коли и разбрах най важното нещо като тръгнеш да продаваш автомобила долу горе да му вземеш парите а със Тойотата такава сопа изядох че просто не е истина затова само немско!Живи и здрави!
  • 31 гост

    9 4 Отговор
    Неуместно е да се съпоставят тези две марки първо като се започне от надеждността на Тойотите - личи си от годишните класации за надеждност - винаги Тойота е на първо място , а Фолксваген на последно по надеждност. Даже има статия , в която се споменава,че самите немци са най-доволни от японските коли - http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/14652-nemcite-sa-nai-dovolni-ot-iaponskite-koli/comments/1/ Второто , което е неуместно е това , че се сравнява самостоятелна марка с марка /Тойота/ подкрепяна от Германската държава /Фолксваген/ , както и небеизвестният факт,че Фолксваген е цял КОНЦЕРН , в който влизат още много други марки - Сеат,Ламборгини,Ауди,Шкода и др. и това само по себе си говори , че този резултат не е само за автомобилите Фолксваген , а в него са включени и продажбите другите марки,които са във ВАГ. А и замислете се едно нещо колко Фолксвагена преди 2000 г. сте виждали с богато оборудване и екстри?! Тойота още от 1979г. са имали в колите си ел.стъкла,климатик,ел.огледала и още ред други екстри , които Фолксваген дори и след 1990-те години не вграждат в дървените си кутии , които произвеждат. Да сте виждали Фолскваген от 1980-те г. с ел.стъкла,ел.огледала и някакви изобщо екстри?! Не нали всичко е ръчно и консервативно и вътре дървено и тясно. А и да не забравяме също , че Тойота през 2000 г. изобретиха първият хибрид в света- Приус , а Фолксваген започнаха да правят чак от 2008-10 г. и още много много куп иновации от Тойота , за които Ган
  • 32 ХАХА

    2 4 Отговор
    @6 ТО НА МОСКВИЧА СЪЩО Е ЕВТИНА ПОДДРЪЖКАТА, ЗЕМИ СИ МОСКВИЧ!
  • 33 НЕНАДЕЖДЕН

    6 5 Отговор
    Айде стига с тая надеждност! Първо не е вярна, че тойотите са по-надеждни, и второ аз като си купувам кола , първо гледам да е безопасна , второ да е хубаво изглеждаща, да върви по-добре, да е по-стабилна и все пак да харчи по-малко! Това са МОИТЕ критерий и в тях не виждам нито една причина да си купя японски Форд
  • 34 Бай Курти

    5 5 Отговор
    Млад ли е човек и му трябва показност, за да излъже някоя кака - немско, ама с уговорката само Мерц и БМВ, никакъв ваген. Поулегне ли човек - Тойота, в краен случай Хонда, другото е пунта мара:)
  • 35 волен сидеров

    6 3 Отговор
    който търси кола да кара постоянно без затормозяване -това е японската който търси да се фука и показва пред комши-ята-ката,но да я кара от празник на празник,че може да му се наложи обслужване или през зимата няма да запали и да се изложи,че ще пуши като комин - то това е фолксваген груп
  • 36 Марто

    3 2 Отговор
    @2 А тебе те виждаме на какво умствено равнище си, щом смяташ, че знаеш всичко за един човек като погледнеш колата, която кара. Ние по същия начин пък може да смятаме, че всички каращи японска бяла техника са посредствени, нали? И че тойотите са коли за пролетариата, бедни бачкатори и необразовани хора. Истината е някъде там.
  • 37 тони

    5 2 Отговор
    Не намесвайте цената на кола на старо, защото там японските имат голямо предимство. Пасат 2006та бензин почва от 6-7 хиляди, докато аналогичен авенсис е от 8500 нагоре.
  • 38 Петко

    5 4 Отговор
    @35 Каквото и да говорите, единствената кола, която можеш да караш постоянно и завинаги е Мерцедес 190 D. Прехвалените ви Тойоти от преди 20-30 години (че и всяка една нова) ще се счупят на 2 много преди тази кола. Това е факт от живота.
  • 39 Гост

    4 2 Отговор
    От старите хора знам ,че истинското вино е горчиво,и ,че японска кола на път не те оставя,а немска кола малко хора рискуват пробег над 200 км,а за новите ако вкарате един немски инжинер в купето на някоя нова хонда примерно ще си помисли ,че излита в космоса защото е дизайна е космически ,има няма 20 години са след японския Инжинер,а който не вярва да се разходи из немските аутобани ,по канавките с дигнати капаци само ВАГОВЕ И БМВ,И МЕРЦЕДЕСИ ВСЕ ХУБАВИ КОЛИ И НАДЕЖНИ
  • 40 МАК

    3 0 Отговор
    Тъй като всеки си купува автомобил според предпочитанията, мненията за автомобила(имиджа му) или според джоба си в крайна сметка не разбирам защо спорите, като че ли вие сте собственици на горе споменатите фирми. Някой си купи автомобил според каквито пари има и като застане вече като стена и не дава никой дума да отвори. Друг е въпроса, че си изграждате мнения за автомобили втора, трета ръка, каквито са масово автомобилите в Бг. Моят си го купих на 140 000 по километраж, той два пъти повече на компа. Нормално вече да започне да дава дефекти и смяна на консумативити(ЕГР, съединители, подгряващи и т.н.) И да кажа, че е лош автомобила ли? Не, употребяван е. Пък и не зная колко са го напъвали тия италианци. Колата е немска - 2007г.. Няма да посочвам марка. Отстранявам си ги нещата едно по едно и не се правя, че карам най- великия автомобил. Важното е да е технически изправен, на което много държа. Когато купувам автомобил, отварям едни сайтове за авточасти и започвам да гледам цени на нещата, които се сменят, ангренаж, пистов, съединители/маховици, шайби, накрайници, лагери и всичко за което мога да се сетя. По употребяван автомобил доста чаркалъци могат да се счупят. Като им видя частите на някои, колкото и да са "Имиджови", шътдаун и толкова. Няма да плащам данък мнение. Така си купувам автомобил, който не ми съдира кожата и си го карам в отлично техническо състояние. Другото са си излишни спорове. Вижте цените на частите на Тойотите, преди да говорите, за
  • 41 МАК

    2 0 Отговор
    ...Вижте цените на частите на Тойотите, преди да говорите, защото аз съм ги видял. Мерси. Гледайте цените и на вагините. Преценяйте. Има много марки и още повече модели. За да им робувате. Автомобила е да ми служи, не аз на него.
  • 42 Vortex

    4 3 Отговор
    @16 Колега за G класа май не си чувал. Тук всеки си хвали неговото то е пределно ясно. Имам пасат 91г и е на 700к км има си климатроник, кожен салон, ел огледала, ел стъкла, подгрев на седалки темпомат. Освен масло и ремъци друго не съм сменял за 15 години. Така че, не знам колко са ви надеждни Тойотите и колко са дървени и нямат екстри бараките от VW ;)
  • 43 спайдърмен

    2 7 Отговор
    Пак повтарям че японската направия е пълен оклук.Чак моделите им произведени след 2012г вече имат някаква модерна визия.За двигателите спор няма страхотни са перфектни са но една кола НЕ Е САМО ДВИГАТЕЛ.Пак казвам давам поредния пример МАЗДА е страшен РЪЖДАСЯЛ БОКЛУК ОСОБЕНО ПО-СТАРИЧКИТЕ МОДЕЛИ КАТО ПРЕМАЦИ.Да не говориме че това чудо няма никакъв комфорт на возията.Просто не виждам за какво качество говорите и къде.Само един двигател нищо повече.Да не говорим че няма грам обезшумяване на купето като караш усещаш буквално капките вода които пръскат в калниците а като вдигнеш над 100 вътре не можеш да чеуш радиото а в завой това нещо е адски нестабилно направо имаш чувството че ще се обърнеш с него някъде.Е дин тука беше споменал че се бил ударил пък с Тойота да но не се случва защото тия японски боклуци в следствие на тънките като хартия тенекий ще се смачкат на хармоника.Егати боклуците.
  • 44 Чичо

    6 3 Отговор
    Какви Тойоти,какви Вагени. Хюндай е номер 1 !!!
  • 45 коч

    8 1 Отговор
    тука май предимно голвисти са гласували требе да се знае, нема по-убава кола от голф 2 с пернишка регистрация
  • 46 Бай Шиле

    1 1 Отговор
    @39 Само като чета тези слова и аз като немските инжИнери се чувствам като космонавт! Уау! Простотията на някои от пишещите мнения тук е безгранична.
  • 47 Росен

    6 1 Отговор
    По тези изказвания че немското си било немско или пък че японските коли не изкарвали дълго мога да разбера колко сте заслепени да не казвам ограничени. Когато немците или кои да е направят автомобили като GT-R ,NSX , Infiniti , Lexus , Toyota и много други марки и техни модели тогава съм съгласен да коментираме. То няма нито един клас в който немците да ги превъзхождат спортен, джипове , ванове , седани а това че вие не сте чували и виждали по-вече от моделите им си е ваш проблем. Най хубавото на съвремието ни е че можете лесно и бързо да се ограмотите ако решите разбира се или просто си останете такива (прости).
  • 48 Jenson Bourne

    1 4 Отговор
    @16 Не си добре с главата, но това е типично за феновете на чан-чун PVC-конфекцията. Най-добрите 4х4 системи за ваше японско съжаление са дело на Daimler. Unimog или G-Wagen - всичко друго е компромис поради липса на пари. Хубавото е скъпо и скъпото е хубаво. Можеше да е малко по-евтино, но тогава нямаше да е толкова хубаво.
  • 49 Deutsche Ingenieurkunst

    2 4 Отговор
    @47 Жълтурковците нямат конкуренти на немските шампиони в отделните категории. Посочи ми японски конкурент на Porsche 918. Veyron, Chiron? Не можеш, нали? Те дори нямат достоен конкурент на Mercedes AMG GT-R или Porsche Turbo S. Посочи ми конкурент на Unimog или G-Wagen! Не можеш нали? Посочи ми достоен конкурент на Майбах S600 W222. Не можеш, нали? GT-R?!? Не ставай смешен. На това нещо отдавна му мина времето. Списъка на европейските коли, които го превъзхождат стана прекалено дълъг в последните няколко години. Така, че - по-добре за вас престанете да го изтъквате като еталон на японскота автоиндустрия.

  • 50 КУКА

    3 1 Отговор
    @8 Братлета голям фен съм на японските автомобили от 4 години съм горд собственик на Мазда CX7 автомобила дойде при мен нов бих казал бих казал че абсолютно оправда очакванията ми за марката и японските автомобили изключително здрав и надежден както повечето коли и джипове произведени в Япония по стечение на обстоятелствата без да съм голям фен на марката BMW и немските автомобили преди известно време се сдобих и с немец в гаража си ново БМВ Х3 по мои впечатления разликата между двата автомобила не е голяма имайки в предвид цената на бавареца там лукса е по голям но все пак сравнявам коли които имат 4 години разлика БМВ-то е по ново но при мазда има много повече спорт и усещането е по първично и дизеловия мотор се усеща като бензинов докато при бмв това малко е притъпено дизеловия мотор придава по голяма тежест при шофиране въпреки двете си турбини а и управлението не е толкова директно като при японците но и двете марки си струват . П.С бих направил компромис с БМВ и Мерцедес понеже и двете марки заслужават уважение но за ваговете нищо хубаво не мога да кажа и един въпрос към феновете на ваг групата кога VW group ще създаде толкова добър джип като Toyota Land Cruiser :)
  • 51 Дойче веле

    4 0 Отговор
    @49 До 49 номер, коя немска кола ще сравняваш с GTR,INFINITI,LEXUS, I TOYOTA SUPRA ,,личи си колко си интелигентен ,ако искаш да се ограмотиш виш има доста инфо в бай гугъл където много точно и ясно е показано ,обяснено,дори в немско предаване за автомобили където самите бемци казват ,че Лексъс LS e по добрия автонобил технически и прочие от всеки един A8,Maibah ,S klass,и тем подобни ,поне не се прави на интелигентен не си,ти се искара по умен от инжинерите които правят коли това е то българина всичко занае и може
  • 52 Грую

    1 2 Отговор
    Вижте в Щатите и Канада какви коли се карат....гастърбайтерите и емигрантите карат японски и южнокорейски коли, а големите гъзари, като адвокати, доктори и др. меринджеи карат предимно немски автомобили,защото са много по-скъпи от останалите, и са символ на престиж, и по този начин се отличават от работническата класа:)
  • 53 FAKE

    2 4 Отговор
    @24 Аха , ти значи не си обидил никой . А като влизаш в статия на Форд примерно или Фиат или друга марка , няма значение и пишеш че са курнци не обиждаш хората които са им фенове , така ли ? По твойта логика аз също нищо грешно не съм направил . Пич фразата омразата поражда омраза не е случайна . Твоето мнение за мен , слабо ме вълнува , такаче можеш да си пишеш каквото пожелаеш , не ми пука . Но когато влизаш в статия на друга марка и пишеш негативното си мнение за нея , ти си хейтър . Голям си когато видиш статия на марка която е различна от твоята и я подминаваш защото знаеш че е слабашко да плюеш , тогава си над нещата . Другото е ниска топка. Аз лично не съм фен на това ,правя го с нежелание , но ти за себе си си отговори голям ли си , или си мишок дето плюе в нета .
  • 54 КУКА

    0 0 Отговор
    Момчета тоя спор е вечен няма да го решите скоро мен ако питате няма стадо без мърша всяка марка си има модели които си заслужават вниманието и такива които не стават всичко останало е както се изрази колегата (МАК) въпрос на личен избор и финансова възможност а при някой също така и социално положение но те си плащат данък мнение така че всичко е ок живейте спокойно и карайте каквото ви се кара без да налагате мнението си на останалите успех .
  • 55 Гост

    2 1 Отговор
    Разбирам ви всичките ,но това ,че немските коли са най- добри беше преди 30 години ,тогава японска кола никой не е виждал,само са чува ли и говорело за тях,вярвайте ми сменил съм над 30 коли .и то все скъпи немски ,все нови,за едно и също време и експлотация се разпадаха в пъти по-еече от всичките ми японски коли.Всичките колеги които са много заможни карат все японски коли и то по скъпи от немските еквиваленти,да вметна само ,че са купувани от щатите и Япония и просто нямат база за сравнение с всяка една немска кола.Ако не са Японците в бг щяхте да гледате още на телевизори електрон ,софия,и юнос,ако ги знаете изобщо,и щяхте да сте на телефоните със шайба.
  • 56 RADO

    0 0 Отговор
    Ще го кажа набързо.Имах нов пасат (преди това съм карал все коли втора употреба) след това минах на тойота авенсис.Честно да ви кажа не стига ,че пасата беше доста по-скъп се оказа и много по проблемен.И до тогава не бях мислил за друго освен немско ,но всяка ВСЯКА ГОДИНА нещата се менят ,а това с (мерцедес и вс останало беше преди 30 години).Авенсиса го бие по комфорт,здравина и е доста по евтин за облужване.А и дизайна на ФВ е мн семпъл и изобщо не е по моя вкус.
  • 57 ДЪРТ

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "FAKE":

    имах уникална възможност в живота си да имах възможност сега съм на 67 да пробам всички марки джипове които се произвеждат в света от тях 70% бензинови исках да видя и да сравня всички марки да всички имат конструктивни проблеми няма да се впускам в подробности не робувам и никога на марка това го правят само ограничените финансово .и н яма да споря с младежи които са яхнали един яшпонец и смятат ,че са се качили на Еверест пробвай всичко и тогава категорични мнения сподели САЩ ,Германия или другите....

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта