-
Овен
-
Телец
-
Близнаци
-
Рак
-
Лъв
-
Дева
-
Везни
-
Скорпион
-
Стрелец
-
Козирог
-
Водолей
-
Риби
Риби (20.02 - 20.03)
Не позволявайте на ежедневните неразбории да помрачат прекрасното ви настроение. Използвайте методичността си, за да покажете на останалите, че работата може да се върши и без нервничене и мръщене.
Водолей (21.01 - 19.02)
Чак след обяд ще можете да си отдъхнете, че сте успели да свършите набелязаните задачи. Не се впрягайте ако шефа ви намери кусури, вие сте направили каквото сте могли. Не се превръщайте в жертва на нечии амбиции.
Козирог (23.12 - 20.01)
Преди обяд ще сте още под въздействието на вчерашни впечатления, но след това ще ви напомнят, че имате доста служебни задачи. Не се дразнете от лошото отношение към вас, може би някои хора не са прекарали вечерта си приятно като вас.
Стрелец (23.11 - 22.12)
До обяд ще ви е малко напрегнато, особено ако сте имали дълга и интересна вечер. След обяд ще можете по-бодро да се заемете с работата си. Не преглеждайте набързо кореспонденцията си, отделете повече време, може би в някое писмо се крие нещо важно.
Скорпион (24.10 - 22.11)
Днес ще трябва да докажете, че сте сериозни, солидни и на вас може безусловно да се разчита. Забравете за развлеченията поне за няколко дни и се отдайте на работата, ако искате да получите приза, който желаете.
Везни (24.09 - 23.10)
Приятелските чувства ще надделеят над любовните и обектът на чувствата ви може да остане разочарован в очакванията си. Бъдете внимателни в харченето, не се изхвърляйте прекалено. Рано или късно истината за финансовото ви състояние ще се разбере.
Дева (24.08 - 23.09)
Служебната работа ще е толкова много, че няма да имате време за мисли по лични въпроси. Не се опитвайте да спорите с началника си, само ще ви развали настроението. Контактите с по-зрели хора също не са за предпочитане, обърнете внимание на младежта.
Лъв (24.07 - 23.08)
Днес ще ви се иска да сте особено красиви и привлекателни. С малко повече усилия можете да го постигнете. Преди обяд не давайте ухо на слуховете, които се носят, само ще разстроите, а това ще повлияе зле на разкрасителните процедури.
Рак (22.06 - 23.07)
Днес ще е малко по-нервен ден от вчера, но пък ще получите добри финансови новини. Работата с административните служби отново ще ви създава напрежение, ако можете прехвърлете тази орис на друг, по-малко емоционален от вас.
Близнаци (22.05 - 21.06)
Днес ще имате доста неща за уреждане. Преди обяд гледайте да ограничите разходите си, така или иначе сметките ви не се губят. Следобеда отделете за телефонни обаждания и уреждане на срещи, но не забравяйте да си записвате къде, кога и с кого трябва да се видите.
Телец (21.04 - 21.05)
Трябва да погледнете по-отвисоко на нещата, за да не се дразните, че вкъщи е винаги е разхвърляно и мръсно. Не си разваляйте деня заради някои битови неуредици, макар и не толкова дребни. В крайна сметка утре всичко ще бъде наред.
Овен (21.03 - 20.04)
Преди обяд е най-добре да не се мяркате пред много хора, да ви виждат киселата физиономия. Може би подпомогнати от храната, но следобедното ви настроение е вече за предпочитане, ще сте си влезли напълно в кожата си.
Коментари
1 волен сидеров
Коментиран от #4, #53
10:05 07.12.2019
2 някой си
10:09 07.12.2019
3 КОЮ
Коментиран от #23
10:14 07.12.2019
4 Спеца
До коментар #1 от "волен сидеров":
Шкодата фолксфаген маааа!!10:14 07.12.2019
5 Ивайло
10:17 07.12.2019
6 Тъпанар)
Коментиран от #27
10:20 07.12.2019
7 Обикновен Бг
10:30 07.12.2019
8 Хитран
Коментиран от #11
11:03 07.12.2019
9 Emigrant
11:06 07.12.2019
10 дедазнам
11:19 07.12.2019
11 ТоВсичкиНемски
До коментар #8 от "Хитран":
То повечето немски коли са така ... вземи един пасат или ауди ... един и същи дизайн почти 20 години, но феновете се радватна малки детайли като тъч скрийн, или нещо по озвучението. Немското автомобилостроено започна здраво да го закъсва, и грам не може вече да заблуждава хората, че за по-високата си цена получаваш нещо в замяна. Не искам да съм лош пророк, но корейците и китайците натискат много здраво. Първата стъпка както виждаме на европейските (вкл. немските) производители е да се обединят, следващата стъпка знаем какво е, всеки ще дърпа черджето към себе си ... и по-слабия ще загуби ... само дето в ЕС - докато си поддръпват чергата, да не се окаже, че Китай и Корея вече държат пазара изцяло.Коментиран от #19, #47
11:32 07.12.2019
12 Гошо
12:06 07.12.2019
13 az tozi
Коментиран от #16
12:42 07.12.2019
14 Чеверме
13:19 07.12.2019
15 Този коментар е премахнат от модератор
16 Бако
До коментар #13 от "az tozi":
Никакъв еталон не е САЩ. Там пазара е съвсем различен и се продават съвсем различен тип коли, съобразени с тяхното гориво, начин на каране и т.н. Марки като Тойота, Нисан и Форд например имат специални модели, които да отговарят на техния пазар, поради което доминират там. Такива модели в Европа нямат пазар. Точно европейският пазар според мен а еталон за качество/цена. За мен лично, Шкода е на първо място по съотношение цена/качество. Много по напред са от разни тойоти/хонди, на които качеството в интериора е почти като на дачия и са с 10 години назад от към технологии.Коментиран от #28, #30, #40
13:41 07.12.2019
17 ubre
14:08 07.12.2019
18 АА1
14:28 07.12.2019
19 Бако
До коментар #11 от "ТоВсичкиНемски":
Немските коли почти нямат конкуренция по отношение на технологии, качество на материалите, външен и вътрешен дизайн. Само на американския пазар не могат да се вредят достатъчно, навсякъде другаде доминират...14:41 07.12.2019
20 Алфа Ромео
14:52 07.12.2019
21 Този коментар е премахнат от модератор
22 Driving pleasure
Коментиран от #24
15:26 07.12.2019
23 Ковачев
До коментар #3 от "КОЮ":
Това с маслото откъде го измисли? 2 Инсигнии х 160к и не съм долял капка , а на чисто новата октавия на 16к 500 гр.15:27 07.12.2019
24 Бако
До коментар #22 от "Driving pleasure":
Качи се на Супърб и ще забравиш инсигниата...Коментиран от #26
15:28 07.12.2019
25 димитър
Коментиран от #31
15:42 07.12.2019
26 Driving pleasure
До коментар #24 от "Бако":
Само че тука се сравнява с Октавия и няма място за сравнение... да не говорим, че дизайна на Инсигния е километри пред коя да ее шкода. Изпреварва дори Артеон на ФауВе и то с лекота. Да не ти говоря, че AGR седалките на инсигния се състезават само с тези на Ес-класа и топ моделите на Волво, седалките на Всички шкоди в които съм сядал са наказателна пейка!15:44 07.12.2019
27 333
До коментар #6 от "Тъпанар)":
Тя пък щото Шкодата е един лукс :D16:32 07.12.2019
28 333
До коментар #16 от "Бако":
Хайде сега! VW може да е напред пред хонди и тойоти, ама шкодата не е точно VW. Бюджетна кола си е с всички последствия от това.По някаква причина японските се продават доста скъпо в Европа на вторичния пазар, и цените им не ми харесват. Корейците са за предпочитане. Хем имат надеждни, хем не са толкова скъпи, хем не са толкова постни колкото Шкода. Ако говорим за висок клас автомобили, европейските нямат стигане. Лексус не е Мерцедес, за американските да не говорим. Кадилаците никъде не ги продават и другите луксозни американски. За това в Щатите има Акюра, защото има пазар. В Европа не могат да виреят, даже Акорд спрха и продават само малолитражки. Инфинити не знам дали ще устиска също. В Щатите ги продават, защото са без конкуренция. Даже и Хюндай/Киа почнаха с Genesis.
Коментиран от #29
16:45 07.12.2019
29 Driving pleasure
До коментар #28 от "333":
Инфинити обяви официално оттегляне от европейския пазар и не знам дали вече не си вдигнаха партакешите...16:48 07.12.2019
30 животновъд
До коментар #16 от "Бако":
Не е ли излишно да спорим след като някакъв полуграмотник сравнява Хонда с Шкода и Дачия,а пък и Дачията била 10 год. технологично напред. За Инсигния не говоря-тя е друг клас кола.16:50 07.12.2019
31 tyres
До коментар #25 от "димитър":
Потвърждавам Октавия 1,9 110коня на 300 000км маховик сега е на 440 000 км ,турбината е оригиналната!!Опел 11 години подред са на загуба...продадоха ги на Пежо който бяха пред фалит преди няколко години.само факти ,избора си е на всеки различен.Коментиран от #33
17:04 07.12.2019
32 сектант
17:19 07.12.2019
33 333
До коментар #31 от "tyres":
Като не щавиш клиентите си си на загуба.18:18 07.12.2019
34 Дженеръл Моторс
19:12 07.12.2019
35 OPEL fan
Щкодата е направена да е евтина.
Инсигниа е класи над нея...
19:17 07.12.2019
36 jyusix
19:34 07.12.2019
37 не гласувах
20:38 07.12.2019
38 хонда
До коментар #15 от "Цун Кай Хуй":
Приятелю , бих те посъветвал да си взимаш редовно хапчетата , и какво подяволите желаеш да кажеш..........А8....7-а серия ......S класа......ако сравняваш еднакви класове с еднакви показатели и еднаква цена дааа , но една корейка за парите си е перфектна и не ги сравнявай с китайски коли , защото наистина ставаш смешен.....А Киа и Хюндай продават яко и са достаааа напред .....20:44 07.12.2019
39 йьйь
20:48 07.12.2019
40 хонда
До коментар #16 от "Бако":
Майко мила , ти изобщо как си разреши да сравниш Хонда и Тойота с шкода , еле пък дачиа , ти просто си за психодиспансер.......20:50 07.12.2019
41 HSS
Три служебни Октави(от трите поколения) последната е на 3 месеца .Октавия МК1 - 1,9 ТДИ 350 000 една турбина , един комплект съединител и 5-6 комплекта предни дискове и главини .Сменяха се през 2-3 хиляди км по едно време,като го отдавам на "майстора". Октавия МК2 210 000 1,9ТДИ нея много не съм я карал аз,но все нещо се чупеше по нея. Октавия МК3 е 2.0 ТДИ 4х4 DSG7 сглобката е калпава нещо трака отпред и не е ясно какво ,LED фаровете май ще ги сменят ,че примигват . Лайсните на задните врати замалко да ги изгубим по време на движение.
Седалките и на трите модела са ужасни ,може би на МК3 са маалко по-добре от предните.
Опелите са лични .Кавичките на пробега са ясни защо.Вектра Б 2,0 ДТИ на "360000" (210 000 мои)помпата е ремонтирана,всички тампони по окачване и накрайници ляв и десен. Инсиния А 2,0 ЦДТИ 4х4 "340000" (150 000 мои) задните пружини и маркуч на турбо съм сменил освен консумативи.
Та като техника са що годе еднакво не бих казал ,че Инсиния е по калпава от Октавия или обратно.
Най-вече изредих тези неща заради предни коментари в стил "никога опел на октавиа съединител сменил".
И двата модела си имат недостатъци . Мога само да кажа за лична кола Октавия не бих си купил. Инсиния е много "по-кола"
21:31 07.12.2019
42 пламен
Дори в Германия разбраха какво дърво е това недоразумение наречено опел инсигния,автокъщите им са пълни с тези пръчки и никой не ги купува.Шкода е топ марка ,и много отдавна е задминала и фолксваген и ауди по продажби.В Австрия най карания нов автомобил е шкода в белгия също,къде го сравнявате опел с шкода.
Коментиран от #43, #44, #46
22:30 07.12.2019
43 Този коментар е премахнат от модератор
44 PlimP
До коментар #42 от "пламен":
тук най-карани са дачиа, изпръцкани рена и базова киа, що не си купиш скапана дачиа, западняците са мега скръндзи, нормално да карат скапано шкоде, да не говорим за тъпите шваби, само кинти са им главите, уникалните скъперници00:00 08.12.2019
45 почти половината време на път
Та отиваме на WV, Боже .. Тези не познават парите.. Супер възпитани, признават че някой дизелови мотори не издържат на нашето темпо, да ама за тез пари е и 320 бмв 4х4 (ама не отговаряло на имиджа на Фирмата за Бълдария и стряскало клиентите...) та...
Хайде в Шкода( мелачка за фирми,Надути и леко глуповати продавачи, и сервиз отдавна не смогващ на продадбите) , да знаяително по широко и по дълго от Сеата ,кончетата за дизелова Шкода обаче са максимум 150 за повече само Суперб(ама цената...) караш, Но на края на първия ден ,нещо се надига в теб срещу избора ти въпреки доброто пътно поведение.
Пласмасите вратите стъклата и борда нещо скърцат в края на деня,забелваш главобол, На сутринта едно хубаво едно слънчево, колата се затоплила от слънчевите лъчи ,отварям врата да се кача и и и Крачка на зад ,ВОНИ на нова Пласмаса от времето на соца...Прибирам се на леко отворен прозорец. Ами сега !!!!
Трчбвало да е гетманско, токова е нареждането от цетралата.
Ама Опел инсигния по това време (преди 2,5 години) беше с Фиатов дизе
00:15 08.12.2019
46 333
До коментар #42 от "пламен":
Нали знаеш, че Голф от 100 години е най-продаваната кола в Европа. Октавия не е Голф. Астра също не се продаваше толкова зле. Astra, която е в класа на Октавията е по-добре продавана в Европа в последните 5 години, независимо колко големи продажби мислиш, че има Шкода. Корса също от Фабия. Инсигнията е по-висок клас, няма как да я сравняваш с Октавия по продажби, защото е доста по-скъпа и по-добра кола. Естествено е да не се продава толкова, колкото бюджетната Октавия.01:06 08.12.2019
47 Абе ква корея бре
До коментар #11 от "ТоВсичкиНемски":
Те правят електриника добре но коли не....гледам една кия оптима 2016 г хидравликата на волана още се задвижва от шайба на коляновия вал кво да ти разправям и това беше една от причините да не я взема😂😂😂трябва ми за работна кола иначе за лична никога не бих я погледнал дориКоментиран от #52
02:23 08.12.2019
48 гощо
08:19 08.12.2019
49 ВАГ КОМ
Коментиран от #51
09:59 08.12.2019
50 Този коментар е премахнат от модератор
51 HSS
До коментар #49 от "ВАГ КОМ":
Това още не е Пежо .10:37 08.12.2019
52 Конкретика
До коментар #47 от "Абе ква корея бре":
Е за справка пък по-нисък модел като сийд от почти 10 години (2007-ма) преди тази Оптима е с електроусилвател. Така че не прави заключение за производител защото си гледал 1 модел автомобил. Явно има причина за Оптимата да са избрали това решение.11:29 09.12.2019
53 123
До коментар #1 от "волен сидеров":
Разбира се. Инсигнията е интересен дизайн, когато излезе преди 10 години. Няма никакво развитие последните години. Октавията - огромна разлика от Октавия 2 до новия модел - ама за него съдим само по снимките още. Какво прави впечатление - Инсигнията е по-скъпа, по-тясна, по-френска, с по-мека возия. Октавията - по стегната, по-германска, с по-твърда возия, по-широка, по-евтина. За сервизите предпочитам тези на Шкода пред Опеловите. Тоест, да пробвали сме ги. Не бих си взел Опел ако имам избор.Коментиран от #54
12:26 09.12.2019
54 DBS
До коментар #53 от "123":
Ти карал ли си Инсиния? Най-вече "френската".Октавия какъв дизайн има .... че не се сещам... Новата бива добре ,ама преди това.От грозна по-грозна .Особоно пък актуалният модел.
Добър сервиз .... помисли много преди хвалиш шкода. Октавия и удобна кола в едно изречение не е добре да се поставя.Да добре има багажник и толко.
На първите две поколения съм направил доволно км... по над 200 000 А третото поколоение още е на 3 месеца и едва 10000км .Обаче с нищо не впечатлява ,дори има доста проблеми засега дребни.
Служебни са разбирасе но не най-постините.
20:02 09.12.2019