Last news in Fakti
07 Декември, 2019 12226

Opel Insignia или Skoda Octavia?


  • Insignia Opel Две години бяха нужни на Opel, за да подготви рестайлинг версия на своя флагман. Insignia продължава да се прави на платформата на General Motors, но вече е адаптирана и към френските двигатели на PSA.
  • Octavia Skoda Skoda Octavia 2020 беше представена съвсем скоро, като колата впечатли със значително по-ярък дизайн и с много нови технологии. Сега стана ясна и цената, на която ще се продава чешкият бестселър - 17 900 евро.

    420 гласа
    36%
    64%
    728 гласа

Коментари

  • 1 волен сидеров

    100 80 Отговор
    Как може да гласувате за шкода-Пробва ли ли сте и двете коли за да давате оценка.Пробвайте ги и тогава .

    Коментиран от #4, #53

  • 2 някой си

    15 166 Отговор
    Нито една от двете.Шкода в момента е дъното на ваг като марка.А опел си е остава излагация както преди.Може би Тесла най-много си заслужава парите.
  • 3 КОЮ

    51 53 Отговор
    Opel все още гори масло дори новите. Skoda много скъпи за това което са , а именно евтини народни коли

    Коментиран от #23

  • 4 Спеца

    29 25 Отговор

    До коментар #1 от "волен сидеров":

    Шкодата фолксфаген маааа!!
  • 5 Ивайло

    56 61 Отговор
    Шкодата си е супер, които разбира на шкода се спира.
  • 6 Тъпанар)

    65 38 Отговор
    Опела е по-малкото дръвце!)

    Коментиран от #27


  • 7 Обикновен Бг

    55 36 Отговор
    Като ви се развалят колите от 45 000 лв. на магистралата през зимата ме викате мене с обикновенната УАЗ "Буханка" да ви оправя скъпите коли.
  • 8 Хитран

    31 42 Отговор
    Шкодите изглеждат едни и същи от 20 год. пък и още си спомняме за Шкода -Мадара върха на автомобилостроението.

    Коментиран от #11

  • 9 Emigrant

    25 52 Отговор
    Заглавието би трябвало да бъде : френски кенеф или швабска щайга?
  • 10 дедазнам

    80 9 Отговор
    Според мен Insignia трябва да се конкурира със Superb.
  • 11 ТоВсичкиНемски

    38 8 Отговор

    До коментар #8 от "Хитран":

    То повечето немски коли са така ... вземи един пасат или ауди ... един и същи дизайн почти 20 години, но феновете се радватна малки детайли като тъч скрийн, или нещо по озвучението. Немското автомобилостроено започна здраво да го закъсва, и грам не може вече да заблуждава хората, че за по-високата си цена получаваш нещо в замяна. Не искам да съм лош пророк, но корейците и китайците натискат много здраво. Първата стъпка както виждаме на европейските (вкл. немските) производители е да се обединят, следващата стъпка знаем какво е, всеки ще дърпа черджето към себе си ... и по-слабия ще загуби ... само дето в ЕС - докато си поддръпват чергата, да не се окаже, че Китай и Корея вече държат пазара изцяло.

    Коментиран от #19, #47

  • 12 Гошо

    78 3 Отговор
    Различен клас коли са, няма как да се сравняват. Octavia трябва да се сравнява с Opel Astra, а Insignia със Superb, за да има смисъл.
  • 13 az tozi

    47 16 Отговор
    И двата автомобила са нискокачествени за парите си ,а да не говорим ,че в България цените им са огромни,а не са пригодни за нашите пътища и горива имал съм суперб 07г и октавия 10г и двете коли са пълни с дефекти.Не искам да правя реклама какво карам ,но ако отидете в САЩ и двете коли там не ги карат,а оня пазар е еталон за качество/цена.Тук ни лъжат със стари технологии,гниещи ламарини и нискоресурсни двигатели и статията цели потенциалния купувач да обърне покупателно внимание на двете марки.

    Коментиран от #16

  • 14 Чеверме

    52 7 Отговор
    Естествено, че всеки трезво мислещ би взел Топ модела на дадена марка в случая Опел, вместо средния клас автомобил Шкода. Тук все едно сравняваме S класа с Е класа. Новата Инсигния топ версията и е уникална.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор

  • 16 Бако

    34 19 Отговор

    До коментар #13 от "az tozi":

    Никакъв еталон не е САЩ. Там пазара е съвсем различен и се продават съвсем различен тип коли, съобразени с тяхното гориво, начин на каране и т.н. Марки като Тойота, Нисан и Форд например имат специални модели, които да отговарят на техния пазар, поради което доминират там. Такива модели в Европа нямат пазар. Точно европейският пазар според мен а еталон за качество/цена. За мен лично, Шкода е на първо място по съотношение цена/качество. Много по напред са от разни тойоти/хонди, на които качеството в интериора е почти като на дачия и са с 10 години назад от към технологии.

    Коментиран от #28, #30, #40

  • 17 ubre

    10 15 Отговор
    сравнете ги с трошките на братушките и техниат пазар
  • 18 АА1

    15 2 Отговор
    Инсигниа OPC срещу Октавия RS - така по-може.
  • 19 Бако

    15 16 Отговор

    До коментар #11 от "ТоВсичкиНемски":

    Немските коли почти нямат конкуренция по отношение на технологии, качество на материалите, външен и вътрешен дизайн. Само на американския пазар не могат да се вредят достатъчно, навсякъде другаде доминират...
  • 20 Алфа Ромео

    29 14 Отговор
    Инсигния естествено, аз да не съм някъв плебеи да харесвам конфекцията на ВАГ, една и съща кола с различни калници и решетка продавана под различни марки.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор

  • 22 Driving pleasure

    32 15 Отговор
    Ахахахах колко много идиоти. Ане цървулковци октавията е орязан голф с по-голям багажник - между двете коли няма място за срравнение като Инсигния е клас и половина нагоре. Да не говорим, че Шкодето вози като каруца - за бюджетно решение е ОК, но от там насетне нищо общо бацета! Качете се на Инсигния и ще забравите чешко-германската каручка.

    Коментиран от #24

  • 23 Ковачев

    21 3 Отговор

    До коментар #3 от "КОЮ":

    Това с маслото откъде го измисли? 2 Инсигнии х 160к и не съм долял капка , а на чисто новата октавия на 16к 500 гр.
  • 24 Бако

    10 21 Отговор

    До коментар #22 от "Driving pleasure":

    Качи се на Супърб и ще забравиш инсигниата...

    Коментиран от #26

  • 25 димитър

    11 18 Отговор
    никога опел-имам шкода по-стар модел.смених съеденител на 330000км. сега е на 495000км.само консумативи съм сменял.

    Коментиран от #31

  • 26 Driving pleasure

    30 6 Отговор

    До коментар #24 от "Бако":

    Само че тука се сравнява с Октавия и няма място за сравнение... да не говорим, че дизайна на Инсигния е километри пред коя да ее шкода. Изпреварва дори Артеон на ФауВе и то с лекота. Да не ти говоря, че AGR седалките на инсигния се състезават само с тези на Ес-класа и топ моделите на Волво, седалките на Всички шкоди в които съм сядал са наказателна пейка!
  • 27 333

    15 1 Отговор

    До коментар #6 от "Тъпанар)":

    Тя пък щото Шкодата е един лукс :D
  • 28 333

    4 7 Отговор

    До коментар #16 от "Бако":

    Хайде сега! VW може да е напред пред хонди и тойоти, ама шкодата не е точно VW. Бюджетна кола си е с всички последствия от това.
    По някаква причина японските се продават доста скъпо в Европа на вторичния пазар, и цените им не ми харесват. Корейците са за предпочитане. Хем имат надеждни, хем не са толкова скъпи, хем не са толкова постни колкото Шкода. Ако говорим за висок клас автомобили, европейските нямат стигане. Лексус не е Мерцедес, за американските да не говорим. Кадилаците никъде не ги продават и другите луксозни американски. За това в Щатите има Акюра, защото има пазар. В Европа не могат да виреят, даже Акорд спрха и продават само малолитражки. Инфинити не знам дали ще устиска също. В Щатите ги продават, защото са без конкуренция. Даже и Хюндай/Киа почнаха с Genesis.

    Коментиран от #29

  • 29 Driving pleasure

    7 0 Отговор

    До коментар #28 от "333":

    Инфинити обяви официално оттегляне от европейския пазар и не знам дали вече не си вдигнаха партакешите...
  • 30 животновъд

    11 2 Отговор

    До коментар #16 от "Бако":

    Не е ли излишно да спорим след като някакъв полуграмотник сравнява Хонда с Шкода и Дачия,а пък и Дачията била 10 год. технологично напред. За Инсигния не говоря-тя е друг клас кола.
  • 31 tyres

    7 18 Отговор

    До коментар #25 от "димитър":

    Потвърждавам Октавия 1,9 110коня на 300 000км маховик сега е на 440 000 км ,турбината е оригиналната!!Опел 11 години подред са на загуба...продадоха ги на Пежо който бяха пред фалит преди няколко години.само факти ,избора си е на всеки различен.

    Коментиран от #33

  • 32 сектант

    7 7 Отговор
    Само Дачия и тесни п...и
  • 33 333

    5 1 Отговор

    До коментар #31 от "tyres":

    Като не щавиш клиентите си си на загуба.
  • 34 Дженеръл Моторс

    9 2 Отговор
    Бюйк Ригъл (Опел Инсигния). Това е колата!
  • 35 OPEL fan

    17 8 Отговор
    Какво общо има Инсигниа с чешката бангия...?
    Щкодата е направена да е евтина.
    Инсигниа е класи над нея...
  • 36 jyusix

    4 6 Отговор
    Germany or Czech разбира се Германиa(OPEL)..
  • 37 не гласувах

    9 0 Отговор
    защото харесвам и двете. Бих си купил всяка една от тях. Ако имах порите. Обичаме те, тиквуне, загдето сме бедни.
  • 38 хонда

    5 1 Отговор

    До коментар #15 от "Цун Кай Хуй":

    Приятелю , бих те посъветвал да си взимаш редовно хапчетата , и какво подяволите желаеш да кажеш..........А8....7-а серия ......S класа......ако сравняваш еднакви класове с еднакви показатели и еднаква цена дааа , но една корейка за парите си е перфектна и не ги сравнявай с китайски коли , защото наистина ставаш смешен.....А Киа и Хюндай продават яко и са достаааа напред .....
  • 39 йьйь

    1 1 Отговор
    защо сравнявате кон с магаре
  • 40 хонда

    2 1 Отговор

    До коментар #16 от "Бако":

    Майко мила , ти изобщо как си разреши да сравниш Хонда и Тойота с шкода , еле пък дачиа , ти просто си за психодиспансер.......
  • 41 HSS

    13 4 Отговор
    Сравнението некоректно. Октавия е изцяло нов модел а , Инсиния фейслифт .В различни класове са … За предишните модели мога да направя точно (донякъде) сравнение и няма вариант в който да избера Октавия за лична кола.

    Три служебни Октави(от трите поколения) последната е на 3 месеца .Октавия МК1 - 1,9 ТДИ 350 000 една турбина , един комплект съединител и 5-6 комплекта предни дискове и главини .Сменяха се през 2-3 хиляди км по едно време,като го отдавам на "майстора". Октавия МК2 210 000 1,9ТДИ нея много не съм я карал аз,но все нещо се чупеше по нея. Октавия МК3 е 2.0 ТДИ 4х4 DSG7 сглобката е калпава нещо трака отпред и не е ясно какво ,LED фаровете май ще ги сменят ,че примигват . Лайсните на задните врати замалко да ги изгубим по време на движение.
    Седалките и на трите модела са ужасни ,може би на МК3 са маалко по-добре от предните.
    Опелите са лични .Кавичките на пробега са ясни защо.Вектра Б 2,0 ДТИ на "360000" (210 000 мои)помпата е ремонтирана,всички тампони по окачване и накрайници ляв и десен. Инсиния А 2,0 ЦДТИ 4х4 "340000" (150 000 мои) задните пружини и маркуч на турбо съм сменил освен консумативи.

    Та като техника са що годе еднакво не бих казал ,че Инсиния е по калпава от Октавия или обратно.
    Най-вече изредих тези неща заради предни коментари в стил "никога опел на октавиа съединител сменил".
    И двата модела си имат недостатъци . Мога само да кажа за лична кола Октавия не бих си купил. Инсиния е много "по-кола"
  • 42 пламен

    4 12 Отговор
    Абе вие нормални ли сте?
    Дори в Германия разбраха какво дърво е това недоразумение наречено опел инсигния,автокъщите им са пълни с тези пръчки и никой не ги купува.Шкода е топ марка ,и много отдавна е задминала и фолксваген и ауди по продажби.В Австрия най карания нов автомобил е шкода в белгия също,къде го сравнявате опел с шкода.

    Коментиран от #43, #44, #46

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор

  • 44 PlimP

    4 1 Отговор

    До коментар #42 от "пламен":

    тук най-карани са дачиа, изпръцкани рена и базова киа, що не си купиш скапана дачиа, западняците са мега скръндзи, нормално да карат скапано шкоде, да не говорим за тъпите шваби, само кинти са им главите, уникалните скъперници
  • 45 почти половината време на път

    0 3 Отговор
    Имах,голямо желание за поредния служебе автомобил(Спукват ни от работа и път,но ни дават избор до определен ценови диапазон) да е 4х4 така попаднах на Сеат Леон 4х4 ехспириан 190-200 дизелови кончета,(Супер тес драив , Пампориво, Варна , София 4 дни)грамотни продавачи добри в лизинга и добър сервиз. Автомобила върви страхотно стоика на пътя, разход супер,готино братче на Шкода Октавия Скаут и Голф ауролд, да ама по къс и по тесен...
    Та отиваме на WV, Боже .. Тези не познават парите.. Супер възпитани, признават че някой дизелови мотори не издържат на нашето темпо, да ама за тез пари е и 320 бмв 4х4 (ама не отговаряло на имиджа на Фирмата за Бълдария и стряскало клиентите...) та...
    Хайде в Шкода( мелачка за фирми,Надути и леко глуповати продавачи, и сервиз отдавна не смогващ на продадбите) , да знаяително по широко и по дълго от Сеата ,кончетата за дизелова Шкода обаче са максимум 150 за повече само Суперб(ама цената...) караш, Но на края на първия ден ,нещо се надига в теб срещу избора ти въпреки доброто пътно поведение.
    Пласмасите вратите стъклата и борда нещо скърцат в края на деня,забелваш главобол, На сутринта едно хубаво едно слънчево, колата се затоплила от слънчевите лъчи ,отварям врата да се кача и и и Крачка на зад ,ВОНИ на нова Пласмаса от времето на соца...Прибирам се на леко отворен прозорец. Ами сега !!!!
    Трчбвало да е гетманско, токова е нареждането от цетралата.
    Ама Опел инсигния по това време (преди 2,5 години) беше с Фиатов дизе
  • 46 333

    4 1 Отговор

    До коментар #42 от "пламен":

    Нали знаеш, че Голф от 100 години е най-продаваната кола в Европа. Октавия не е Голф. Астра също не се продаваше толкова зле. Astra, която е в класа на Октавията е по-добре продавана в Европа в последните 5 години, независимо колко големи продажби мислиш, че има Шкода. Корса също от Фабия. Инсигнията е по-висок клас, няма как да я сравняваш с Октавия по продажби, защото е доста по-скъпа и по-добра кола. Естествено е да не се продава толкова, колкото бюджетната Октавия.

  • 47 Абе ква корея бре

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "ТоВсичкиНемски":

    Те правят електриника добре но коли не....гледам една кия оптима 2016 г хидравликата на волана още се задвижва от шайба на коляновия вал кво да ти разправям и това беше една от причините да не я взема😂😂😂трябва ми за работна кола иначе за лична никога не бих я погледнал дори

    Коментиран от #52

  • 48 гощо

    2 1 Отговор
    Опел е идиото устойчива кола,поне преди да премине в френски ръце!
  • 49 ВАГ КОМ

    2 0 Отговор
    Ама искате да напишете Пежо Инсигния срещу Фолксваген Октавия . Защото нещата стоят така а нещо не се сещам Пежо да имат и 1 конкурентен двигател на Фолксваген по отношение на здравина , усойчивост и разход и на гориво и на масло . Аком има меркалкий да се пробват срещу дори стар 1.8Т нека заповядат където и когатп видят такъ и да го пробват с Пежото си :)Така че много ясно че Шкода

    Коментиран от #51

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор

  • 51 HSS

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "ВАГ КОМ":

    Това още не е Пежо .
  • 52 Конкретика

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "Абе ква корея бре":

    Е за справка пък по-нисък модел като сийд от почти 10 години (2007-ма) преди тази Оптима е с електроусилвател. Така че не прави заключение за производител защото си гледал 1 модел автомобил. Явно има причина за Оптимата да са избрали това решение.
  • 53 123

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "волен сидеров":

    Разбира се. Инсигнията е интересен дизайн, когато излезе преди 10 години. Няма никакво развитие последните години. Октавията - огромна разлика от Октавия 2 до новия модел - ама за него съдим само по снимките още. Какво прави впечатление - Инсигнията е по-скъпа, по-тясна, по-френска, с по-мека возия. Октавията - по стегната, по-германска, с по-твърда возия, по-широка, по-евтина. За сервизите предпочитам тези на Шкода пред Опеловите. Тоест, да пробвали сме ги. Не бих си взел Опел ако имам избор.

    Коментиран от #54

  • 54 DBS

    2 0 Отговор

    До коментар #53 от "123":

    Ти карал ли си Инсиния? Най-вече "френската".
    Октавия какъв дизайн има .... че не се сещам... Новата бива добре ,ама преди това.От грозна по-грозна .Особоно пък актуалният модел.
    Добър сервиз .... помисли много преди хвалиш шкода. Октавия и удобна кола в едно изречение не е добре да се поставя.Да добре има багажник и толко.
    На първите две поколения съм направил доволно км... по над 200 000 А третото поколоение още е на 3 месеца и едва 10000км .Обаче с нищо не впечатлява ,дори има доста проблеми засега дребни.
    Служебни са разбирасе но не най-постините.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта