Last news in Fakti
14 Декември, 2019 12534

Отмъщението на електрическата кола


  • Tesla Motors Club Croatia Десетки електромобили се наредиха на опашки пред всички колонки на бензиностанция в Загреб, пречейки на коли с ДВГ да заредят. Акцията бе организирана от Хърватския клуб на собствениците на Tesla в знак на протест срещу водачи на традиционни автомобили, които паркират пред зарядните станции за возила на ток, блокирайки достъпа до тях.
  • Шофьори на автомобили с ДВГ Макар и надлежно маркирани, местата за зареждане на електромобили често са "запушени" от паркирали коли с ДВГ. Общинските власти и полицията обаче не могат ги премахват принудително, тъй като се оказва, че няма юридическо основание за това. Така по смисъла на закона шофьорите на дизелови и бензинови коли не извършват нарушение ако спрат пред заряден терминал.

    606 гласа
    75%
    25%
    194 гласа

Коментари

  • 1 бензинджията

    106 30 Отговор
    Отмъщението и то за собственика идва, когато трябва да се сменят батериите.

    Коментиран от #2, #6

  • 2 Гост

    34 12 Отговор

    До коментар #1 от "бензинджията":

    Всеки ден си сменяме батериите на вибраторите, ще плашиш кучето с кокал !

    Коментиран от #5

  • 3 РАзделениеНаХора

    51 3 Отговор
    Разделящата политика на обществото ...по новияни модел доведе до това. Да се разделят хорат и по типа на двигателя им. То не бе разделяне на пешеходци с/у шофьори, то не бе разделяне по полове, то не бяха велосипедисти. Сега измислиха, че деградиралата им политика може да разделя обществото и по тип на двигателя. Честито и на следващите избори най-разделящите ни - пак да ги изберем.
  • 4 Алфа Вълкът

    25 39 Отговор
    Теслерастите са най-мръсните джендари. Бой на теслерасти в тъмна нощ!!!
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор

  • 6 Да, след 400к км

    14 13 Отговор

    До коментар #1 от "бензинджията":

    Дотогава си спести колкото за 2 конвенционални колиици от тоя клас

    Коментиран от #14


  • 7 димитър

    47 17 Отговор
    До кога ще криете,че електрическите коли замърсяват повече природата.Производството на батерии -убива природата така както ДВГ на 500 000 км.

    Коментиран от #9, #11, #32

  • 8 Гост

    15 12 Отговор
    За местата за ел коли има логика- нали трябва да се стимулира ползването на екологично чисти коли. Но местата за "семейства" в Икеа и подобни яко дразнят. Инвалиднити- да, но семейните- каква е логиката?! Винаги нарочно спирам на тях със спортната си кола.
  • 9 Да да

    8 4 Отговор

    До коментар #7 от "димитър":

    Пиши направо 500 000 милиона километра и готово!
  • 10 Гледам

    6 1 Отговор
    През прозореца че е хубаво времето и си мисля че е само за война
  • 11 Цаца

    13 8 Отговор

    До коментар #7 от "димитър":

    Електрокарите, това е новото лоби, жадни за пари, така е.
  • 12 ИВО

    19 9 Отговор
    И зашо да няма юридическо основание? Това е паркомясто ( означено със специален знак - електрически автомобили) със особен статут каквото е за инвалиди и за служебен абонамент. Не виждам защо от място за служебен абонамент или инвалид да има повече или различно основание за репатриране от място за електромобил.на следващо място- какъв смисъл имат инвестициите в зарядни станции, табели, маркировка и прочие, ако просто могат да
    несе спазват?

    Коментиран от #15, #27

  • 13 Badr Hari

    4 4 Отговор
    minavam s elektrojena i im pravq zavarka
  • 14 Random

    3 3 Отговор

    До коментар #6 от "Да, след 400к км":

    Хахахахах, повервАх ти
  • 15 Знаещ

    7 10 Отговор

    До коментар #12 от "ИВО":

    Интересно е, че приравняваш собствениците на електрички с инвалиди. Не бях се замислил, но може би си прав 😄😄😄. Ако обаче не са инвалиди законите са за всички и както те имат право да паркират на улицата при нормалните коли така и ние имаме право да паркираме на местата на електичките. Иначе би имало неравенство.

    Коментиран от #16, #17, #18

  • 16 ЧететеПоГоре

    12 2 Отговор

    До коментар #15 от "Знаещ":

    Четете по-горе ... човек ясно е написал, че подобни безобидни "закончета" ги гласуват именно за да създадат обществено разъденение. Законче за Електрички, законче за Инвалиди, законче за Служебно парко-място и т.н. и т.н. Сегментират обществото на всякакви малцинства и накрая не остават нормални хора. Така по-лесно се обединяват и защитават "правата" и и по-лесно се манипулират и за "избори" ... Вижте, че във всички демократични държави избори се печатлят с 30% от общественото менние. Вие се сетете тези 30% дали са най-умнити или кадърни !
  • 17 До незнаещ

    12 4 Отговор

    До коментар #15 от "Знаещ":

    Това не са паркоместа, а места за зареждане! По същата логика са блокирали и те бензиностанциите. Ти като си паркираш на бензиностанцията да си зареждаш колата, той защо да няма право да спре на бензиностанцията?

    Коментиран от #23, #24

  • 18 Повече знаещ

    10 3 Отговор

    До коментар #15 от "Знаещ":

    Тези места са за зареждане. Даже и заредени електрически трябва да се местят, също и бензинови. За нарушителите направо така.
    https://youtu.be/ClDpGqj3PGA
  • 19 JAPCARS4EVER

    7 7 Отговор
    Да мирише на бензин,на гуми и на съединители,тия с "екологичните" си батериики да си ги зареждат у тях.Изобщо не са толкова в полза на околната среда,колкото го представят..
  • 20 fdyt

    0 8 Отговор
    zarejdaite iutyite si v kachti
  • 21 Александър

    8 5 Отговор
    Не е ли дискриминация разни типове с електромобили да се ползват с привилегии по повод паркиране, данъци и ред други, като не е доказано, че са по екологични.
  • 22 Driving pleasure

    5 8 Отговор
    Извинете ме еко, идиоти, но що да имате привлилегии при паркирането? Даже не плащате данъци а паркоместата са публична собственост!
    Зарецдайте си както всеки собственик на автомобил на зарядни станции, а не из целия град и да имате привилегии къде да спирате и къде не! Най лубезно казано МАЙНАТА ВИ!!!
  • 23 Driving pleasure

    5 8 Отговор

    До коментар #17 от "До незнаещ":

    В градска среда - това са парко места! На изградена зарядна станция никой не паркира!

    Коментиран от #25

  • 24 Знаещ

    6 3 Отговор

    До коментар #17 от "До незнаещ":

    Обществените места са всички. Разбира се се правят изключения за инвалидите и платените абонаменти. Няма как всеки да реши безплатно да си загражда общинска собственост.

    Коментиран от #26


  • 25 Аре бе

    10 4 Отговор

    До коментар #23 от "Driving pleasure":

    Това е зарядна станция. След като има зарядно там, е зарядна станция. Което означава, че е за електрически коли които ще зареждат. А ти като толкова искаш да спираш там си купуваш електрическа кола!
  • 26 По-знаещ

    7 4 Отговор

    До коментар #24 от "Знаещ":

    След като общината е сложила зарядно там, е определила че това място ще е за електрически автомобили. Защото, пак няма никакъв проблем също електрическите да блокират бензиностанциите.
  • 27 555

    2 5 Отговор

    До коментар #12 от "ИВО":

    Парко място е само в твоя про мит мозък.....
    Най лесно е да разчертаеш и да маркираш на готово,както са вело алеите в Младост.Защо обаче не виждам нито един общинар да кара по тях.
    Зарядни станции са част от инфрастуктората и има правила за изграждането им.Това че си узорпирал паркинг и си то обявил за
    "зорадна станция" съвсем не значи ,че е така.

    Коментиран от #28

  • 28 Така ли

    7 1 Отговор

    До коментар #27 от "555":

    След като мястото е на общината и тя го е направила зарядна станция, би трябвало общината да има право да ти вдигне колата, след като си спрял неправомерно на зарядна станция.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор

  • 30 Ъих

    1 6 Отговор
    Да си представим ,че всички коли станат електрически. Колко зарядни станции са нужни за зареждане от няколко часа . Поне 10 пъти повече от броя на сегашните бензиностанции. В моя град сега са 20 бензиностанции. Ще трябват 200 електростанции. Няма Да има кой да работи друга работа.
  • 31 мда

    0 0 Отговор
    Най-голямия проблем на ел. колите е, че вторичния пазар за тях почти го няма. Това води до още по големи екологични проблеми. Просто няма разумно мислещ човек който да си купи ел. кола втора употреба на над 5г. Първо защотот технологиите са се променили толко че старата ел кола изглежда пред новата като трабанче пред мерцедес и второ както повечето хора се досещат че ако случайно нямат проблем с батерията то в скоро време ще имат и това им е гарантирано, което означава че ще трябва да се бръкнат за нови батерии в близките 2-3-4г. Единстовеното което ще стане е че фирми като spark.bg ще се развиват главоломно понеже само при такава употреба автомобила се изплаща и след изтичане на гаранцията се подменя с нов от по ново поколение. Хората сами ще се прецакат и ще си въведат ограничения /както Фандъка в момента се опитва да направи/ за нормалните коли с измислен и изфабикуван еко предтескт. И така бъдещето е само за колите под наем и за много богатите който могат да си позволят каквото си поискат /включително и да замърсяват/.
  • 32 Дада

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "димитър":

    Колко трябва да си глупав, за да си мислиш това. По тази логика телефона в джиба ти на колко киломотра на кола отговаря. Помислете малко преди да се вържете като рибки на глупоситите на лобистите на петрола. За 500 000 км колко гориво ще изгориш, колко въглероден диксид ще изхвърлиш и най-важното да намериш производство, което може да произведе същото количество CO2 за батериите.

    Според теб трябва да изгорят 25000 тона дизел за една батерия на електромобил ли?

    Замислете се малко преди да се изкавате или да ви хващат като рибки...

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта