Last news in Fakti
18 Декември, 2021 11747

Suzuki Ignis vs Dacia Duster


  • Suzuki Ignis Suzuki Ignis е най-евтиният лек автомобил с 4х4 на пазара. Той предлага 1.2-литров бензинов мотор с 83 конски сили и механична трансмисия с 5 предавки на цена от 35 990лв с ДДС.
  • Dacia Duster Dacia Duster е най-евтиният пълноразмерен кросоувър със задвижване на четирите колела с цена от 38 590лв с ДДС. Тук двигателят е дизелов с обем от 1.5 литра и мощност от 115 конски сили.

    239 гласа
    29%
    71%
    573 гласа

Коментари

  • 1 ФЕН

    104 23 Отговор
    Не е коректно поставен спора !! Дъстера го сравнете с Витарата илиИгниса със Сандерото макар и без 4х4.
    Японеца си е проходим от всякъде но е малка кола ,качеството е над румънския автомобил.И двете колиса отлични в класовете си по отношение цена-качество и се пак Сузукито е в пъти по-добро.

    Коментиран от #6, #10, #14

  • 2 Капитана

    72 5 Отговор
    невереятно сравнение, джип с малка градска колица.....................................................

    Коментиран от #9

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор

  • 4 kkk

    29 36 Отговор
    И двете са безподобни ла.ина, но румънеца поне е с нормални размери и някак се класира за семейна кола.
  • 5 Психo от Курило

    49 34 Отговор
    Сузуки Игнис е много малка и здрава кола със страхотно поведение извън пътя. С изключение на пространството отзад , което е символично, си има всичко. Техниката е проста и много здрава. За Дачия мога само да кажа, не случайно оглавява всички класации за дефекти и чупливост. Неудачия.

    Коментиран от #8, #29, #33

  • 6 kkk

    35 21 Отговор

    До коментар #1 от "ФЕН":

    Ела да ти покажа 2-годишен такъв Игнис каран само в града от съседката- още няма и 15 000км. туй недоразумение и вече скърца отвсякъде и салонът му е в трагично състояние. И вече 2 пъти беше в сервиза за ремонти- безподобно ла.ино както казах, и то с разход по-висок от на Дъстъра с около 2л/100км.... Жената се мъчи да го продаде вече 3 месеца, идват хората, гледат и си заминават- що ли? И Дъстъра не е цвете, но и след 150 000км. е в по-добро състояние от Игниса.

  • 7 Alex

    20 4 Отговор
    Все едно да сравняваме Фиеста с Тигуан
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор

  • 9 Ланд Круизър

    26 8 Отговор

    До коментар #2 от "Капитана":

    Кое е джип, че не разбрахме?
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор

  • 11 Варна

    26 16 Отговор
    Честно казано,поне според скромното ми мнение, няма база за сравнение. Разлика от под 3К лева. Като тази разлика дава прекрасен изпитан дизелов двигател,икономичен, срещу малко 1.2 двигателче /което ако не се лъжа е дело на Марути Сузуки Индия /, което не върви, а харчи яко.Отделно около 70 см разлика, по-добър просвет за Дачията/Рено.Да не говорим, че колкото и смешно ,да звучи в Дъстър има екстри,които не са налични за това грозно и малко изчадие, като четирите камери. Вътре и двете са с твърда пластмаса, но поне едната е нормална на размери. Реалната конкуренция на Дъстър е Витара, но тя е с над 8К лв по-скъпа, отново само на бензин и ...се прозвежда в Унгария....Ами не мисля, че нещо унгарско си заслужава твзи 8К лева срвшу нещо Румънско. Аз като българин не правя особена разлика между двете държави, даже смятам, че румънците са по-печени :)
  • 12 Калитко

    24 29 Отговор
    Къде ми сравнявате румънска тояга с японско качество белее.
  • 13 Ценко Чоков с ланеца

    8 35 Отговор
    Ни една от двете само немско!!!

    Коментиран от #34

  • 14 Двигателя брат

    24 15 Отговор

    До коментар #1 от "ФЕН":

    Не може да твърдиш, че кола с орязан бензинов двигател с 82 к.с. е по-добра от един от най-успешните дизели на Рено-Нисан групировката, 1,5 дизел е може би най-добрата съвкупност от динамика и нисък разход на гориво, карал съм Рено Меган с такъв и просто е перфектен.

    Коментиран от #16, #22

  • 15 Без име

    15 15 Отговор
    И двата автомобила съм ги употребявал.
    Сузукито е за предпочитане.
    Дачия след 100 хил.км става таралясник.. Като возия Дачия е по - добра,но след натрупани километри започваш да съжаляваш. Много бързо я стига раждат дачията.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор

  • 17 Texas

    13 4 Отговор
    Ако е Дачия,и е за лично ползване,купувайте най високото ниво на модела,,дъстер,Логан,сендеро,,няма значение.
    Тримовете са обикновено 3 нива.
  • 18 Фернандо Алонсо

    20 7 Отговор

    До коментар #16 от "Психо от Курило":

    Пълни глупости говориш, ама пълни...1.5 dci -разход 5.5 Градско и 6.2 извънградско говорим за 4х4. Сузукито нямало пластмаси-човек сериозен ли си?!? Дори подлакътник няма това Сузуки.С ужасни, къси и НЕУДОБНИ седалки, без никаква странична опора. Отделно Сузукито има само камера за заден ход, докато Дъстъра има 4/четири/ камери. 1.2 индийски двигател, дори без турбо - мъртвец. Малка градско повдигнато автомобилче, с ужасна загуба на стойност и трудна вторична продажба

    Коментиран от #21

  • 19 някой си

    8 6 Отговор
    На Suzuki-тата частите им са по-скъпи от частите за Мерцедес !
  • 20 прасчо

    8 5 Отговор
    Сузукито е за жена, която кара на градско, а дъстърът е универсален семеен автомобил. Навремето имахме сузуки витара, първо поколение, купена нова от сузуки, и тогава разбрах защо на сузуки казват японският фиат. Дачия поне не се крие, че е евтино рено. Но дори и като за жена има много по-добри алтернативи от Игнис за градско каране, включително сузуки суифт е много по-добра алтернатива от игниса и дори май е малко по-евтин.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор

  • 22 Беемвист

    9 14 Отговор

    До коментар #14 от "Двигателя брат":

    1,5 нафта на неудачи ята бил "перфектен" двигател... Млечкоо, когато за първи път под карах румънската каруца "Неудачия" и минах 3 километра и се заклех, че да ми я подарят, няма да я карам. Умряла завинаги румънещи циганещи боклучещи.

    Коментиран от #31

  • 23 Жината ДВАЙСТА ГОДИНА

    10 5 Отговор

    До коментар #21 от "Психо от Курило":

    КАРА СУЗУКИ Х 9О А ТЯ И Е ПЪРВАТА КОЛА И ПРЕДИ ТОВА А И СЕГА ДАЖЕ КОЛЕЛО НЕ МОЖЕ ДА КАРА.СИЧКИТЕ ДУПКИ И БУРДЮРИ СА НЕЙНИ.ОЩЕ НЕ СЪМ СМЕНЯЛ ДАЖЕ МАНШОНИ.......САМО АГРЕНАЖА И ГУМИ.ВИНАГИ ПАЛИ НА ЧЕТВЪРТ ВИНАГИ И ВИНАГИ.......МОЛЯ НЯКОЙ ДА МИ ПОХВАЛИ ТРИЙСЕ ГОДИШНА ДАЧИЯ КОЛКОТО Е НАШТО СУЗУКИ ИДВАМ НА МЕСТО ДА ГО ПОЧЕРПЯ С ЛИМОНАДА....
  • 24 Пловдив

    7 8 Отговор
    Не знам кой дизайнер се е упражнявал върху последното Сузуки Игнис... Но който и да е той, е създал такава грозотия, че без пари да ми го дават, няма да го взема! В сравнение с него предишният Игнис беше много по-хубав на вид.
  • 25 Тоя па

    2 3 Отговор
    Аванта ли е, вземай. Дори шамар да е :)
  • 26 Японска техника

    5 4 Отговор
    Сузукито е малко, но японците са го направили с много приличен вътрешен обем за четирима възрастни, но багажника е символичен. И тук японците са предвидили малка хитринка, задните седалки могат да се плъзгат напред. Двигателя е 83 коня (без комбинирания ел. генератор) но теглото е 940 кг., не е резачка но е достатъчен. За Дачията мнение не мога да дам.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор

  • 29 dan

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "Психo от Курило":

    За игниса коментар не мога да дам ,но ела да видиш Докер на 109000 реални км.
    Нищо по окачването не е пипвано.
    Ти коя от двете си карал достатъчно време ,че да даваш мнение?

    Коментиран от #30

  • 30 Психo от Курило

    3 1 Отговор

    До коментар #29 от "dan":

    И двете, Сузукито ми е в гаража, Дачията ми е служебна. Демек говоря от първо лице.
  • 31 kkk

    4 1 Отговор

    До коментар #22 от "Беемвист":

    Недоклатенски, колкото и забележки да имам към Дъстъра мотор и окачване не създават никакви грижи. Имам достъп и до сервизната база данни на Дачия, и до поне 20 служебни Дъстъра с този мотор и гарантирам, че няма Дъстър влязъл за ремонт на каквото и да е по мотора в първите 120 000км. и чак към 180-200 000км. започват ремонтите- какво повече искаш от малък дизел в кола с 4х4? А и все още чакам някоя по-престижна марка да изкара "джипка с 4х4" с размерите на Дъстъра и разходът на дълъг път с 4 човека, пълен багажник и зимата в режим "авто" на двойното предаване да е под 7/100- гнусният румънец с гадният дизел НИКОГА не е прескачал 6,5/100 в такъв режим, а и ограниченията не ги спазвам много-много...
  • 32 МВР КАТ

    0 0 Отговор
    .... а трябва...
  • 33 Петър Петров

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Психo от Курило":

    Не робувайте на марките,а си правете сметката.Аз съм професионален шофьор от 1963 година.Имал съм много собствени коли.Сега карам Дачия Сандеро Степен и съм изключително доволен.Имам я от 2014 година и досега никакви проблеми.Какво искате повече от това?
  • 34 НЕМСКО

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Ценко Чоков с ланеца":

    Немското е боклук???

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта