Last news in Fakti
10 Септември, 2022 9719

BMW или Audi


  • BMW 7 Series В средата на тази година BMW представи изцяло ново поколение на своя флагман при лимузините - 7 Series. Моделът се предлага с множество екстри, типични за класа, а също така и в изцяло електрическа версия с означението i7.
  • Audi A8 През 2022 година Audi показа фейслифта на петото поколение A8, който освежи модела представен през 2017-та година. По този начин германската компания иска да задържи най-голямата си лимузина актуална на пазара още поне няколко години.

    454 гласа
    35%
    65%
    831 гласа

Коментари

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор

  • 2 Азз

    56 30 Отговор
    Ауди не е това което беше...но като го сравня с бмвто...моя избор е Ауди
  • 3 Боби

    86 12 Отговор
    Не съм дал глас нито за едната, нито за другата марка. Хората които си купуват тези коли са милионери и не участват в такива "сблъсъци". Дали а, съм милионер, явно не, щом пиша под подобни статии. Автомобилен любител съм и мога твърдо да заявя, че немският премиум клас особено след петата си година и 200к пробег са си абсолютно главоболие и дебели сметки за ремонти. Има много други марки, също и и по-стари и надеждни коли, но егото е като нагона, трудно се потушава.
  • 4 Емо

    25 42 Отговор
    Коптори за комплексари и лузъри.
  • 5 Край

    34 38 Отговор
    Нито едното нито другото. Колите се правят за да придвижват хората - бързо, комфортно, екологично икономично и най-вече Безопасно. Германците правят коли за да се показва доминация над другите хора с тях. Правят се с брутални двигатели и външен вид и цена. Целта е да се налага ЕГОто на собственика. Коли за комплексирани парвенюта с много фенове в третия свят - арабите, китайците и източна европа.
    С електрификацията на автомобилите тия талиги отиват за скрап.

    Коментиран от #13, #19

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор


  • 7 алф

    4 14 Отговор
    адаптивното окачване при серийното производство и на двата модела е недоразумение не случайно в канада и сащ не ги продават с въздушни възглавници и двата модела се оборудват при ауди с едни дизели дето са недоразумение еле 3,0 тди и по големите дизели ,а БМВ с бензиновите си агрегати над 4,4 i са мечтата за сервизите видял и пробал и двете марки имат модели от по нисък клас, които са по добри и надежни предпочитам и карам произведено от VAG лимитирано или поръчка само бензин и лисицата казва гроздето е кисело щото не може да го откъсне ....
  • 8 Цоко Смоко

    21 24 Отговор
    Мерседес..............., и останалите

    Коментиран от #18

  • 9 Тъпана

    11 26 Отговор
    През 1966 ауди фалираха и ги купи бмв германците са измислили автомобила в тозо вид който го познаваме и са най добрите както и в много други неща всички световни производители на автомобили се равняват по тях така че спорът ауди или бмв е безсмислен и двете марко са супер
  • 10 уж Ауди фен

    17 6 Отговор
    За последните 20 години съм преминал през Голф 3, Ауди 90,100, А4 B5, А6 4F, А6 4G ... коса имам, но е доста побеляла подозирам, че ВАГ колите имат сериозен принос за това. Що пари, що нерви отидоха. Колегите ми и приятели с Мерцедес и БМВ не изостават. Нова от магазина не съм имал щастието/нещастието да притежавам, но имам познати които берат не по-малко ядове особено с Мерцедес и БМВ.

    Коментиран от #11, #12, #14

  • 11 Тъпана

    4 10 Отговор

    До коментар #10 от "уж Ауди фен":

    Товане е ауди това фолкс ауди отдавна го няма предубеден си
  • 12 Психo от Курило

    5 1 Отговор

    До коментар #10 от "уж Ауди фен":

    И ти вярвам, и не. Човек недоволен от нещо НЕ си взима още от същото! Следователно не си много недоволен. Аз съм си фен и недостатъците на другите не ме интересуват. С добра поддръжка и превенции съм навъртял много безпроблемни километри, а и с късмет естествено. Един от най-плютите VW мотори 1.4 , който уж хвърля бобини на всеки 10 000км , открих какъв му е проблема. Иска хубави свещи! Мога да пиша доста по темата, за така наречените проблеми и тяхното преодоляване. Следващата ми кола отново ще е от този концерн.
  • 13 ашщгйшг

    17 7 Отговор

    До коментар #5 от "Край":

    Абе като гледам президентите и министърпредседателите на срещите в Брюксел все с Ауди, БМВ и Мерцедес пристигат, явно не само в източна Европа ги предпочитат. Но да оставим Европа, където немските премиум модели доминират в сегмента, нека видим Азия, там положението е същото, Южна Америка също, Дори в САЩ където са големи фенове на Кадилак, Линкълн и Лексус на първите места по продажби в Луксозния клас пак са немските премиум модели. Така, че когато в цял свят избират немското не ми пиши за източна Европа. Разбирам, комплексарщината ти, но незнанието ти за елементарни неща показват, защо нямаш достатъчно акъл, за да изкараш пари за немски премиум.
  • 14 ашшща

    8 12 Отговор

    До коментар #10 от "уж Ауди фен":

    Имал си ти ама на куково лято. Всеки средно интелигентен може да се прекара веднъж, хайде да кажем два пъти, ама не и десет пъти, тоест това което си написал е лъжа, Никжга не си притежавал такива коли. Аудита си виждал само по улиците докато ги карат други хора. Вероятно караш 20 годишна евтина малолитражка и като бързаш слизаш да буташ. Един ден ако наистина успееш да си купиш Ауди, ще разбереш какви глупости си написал. Под да си купиш нямам предвид 20 годишно на 300К км. но реални 700К. Купи си ново или поне 2-3 годишно на под 100К км. и тогава ще ти светне какви коли са.
  • 15 ВАГина и БЕЕМВЕ за скрап...

    9 13 Отговор
    ... за друго не стават
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор

  • 17 Баце

    20 2 Отговор
    Абе ние ревем, че бензина и дизела са по три лева и са безбожно скъпи, ама коментираме коли за по 200-300 бона кви са проблеми и колко не струват. Умирам си да чета коментарите :-)

  • 18 ЛазаровМ5

    6 14 Отговор

    До коментар #8 от "Цоко Смоко":

    Добре, че е само мерцедес единствената най-силна развалина сред останалите, че не знам и тия други останали ако се разваляха като тоя трошляк умрелия кво щяхме да правим, не се излагай другия път с подобни изказвания, защото в момента карам БМВ и Мерц, и Ауди А6 съм карал, бавареца е най-здрав от трите, айде лека нощ;
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор

  • 20 Гост

    2 1 Отговор
    Майбах?
  • 21 Усмивка

    8 0 Отговор
    Всеки, би карал такива коли , ако имаше възможност ... Соломон бил мъдър цар - събирал мъдрости от цял свят ... но, се появил Еклисиаст и рекъл : - Всичко е суета, и мъдрецът и глупакът отиват на едно и също място ... :))))
  • 22 Мммммм, дааааа

    3 2 Отговор
    Карал съм Ауди 100 СС, с петцилиндровия бензинов мотор. Яка кола беше. Като цяло и при немските коли важи правилото, че наистина здравите ги правеха до към 2004 - 5 година. След това всичко е трошлива ширпотреба, независимо от класа.
  • 23 Ванко 1

    4 0 Отговор
    Иска БМВ, иска Ауди
    или Мерцедес за много палки.
    Тука са научени от малки...
  • 24 Георги

    4 0 Отговор
    Ох чета и се смея на глас :) предишната ми кола беше Audi A4 B8 2.7 TDI и ми служи вярно 4 години като я продадох в идеално технично състояние на 320 000 км . В момента съм с Audi A6 C7 3.0 TDI и също ми служи вярно ежедневно . Хората пишещи глупостите да си карат корсичките ако нямат възможности да заделят 600 - 800 лева за Алтернатор или 1000 лева за маховик . VAG могат да са много надеждни и безпроблемни, стига да се поддържат редовно и на време . Ако пълно обслужване на Автоматика на стойност 3000 лв. или смяна на вериги на стойност 4000 лв. е немислимо за вас , тогава не гледате правилният клас автомобил за Вашият джоб .

    Коментиран от #25

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта