Last news in Fakti
26 Ноември, 2022 9896

Peugeot или Volkswagen


  • Peugeot 205 GTI Peugeot 205 GTI е един от най-популярните хот хечове в света. Под капака на френския мъник работи 1.9-литров бензинов двигател с до 130 конски сили и предно задвижване.
  • Volkswagen Golf GTI Първото поколение на Golf GTI също е адски популярен модел в своята сфера и разчита на 1.6-литров бензинов двигател със 110 конски сили. Задвижването тук също е предно.

    512 гласа
    45%
    55%
    606 гласа

Коментари

  • 1 Прагматик

    25 102 Отговор
    Стига с тея стари бракми резачки - харчат гориво и замърсяват, чупливи са, не са безопасни и т.н. Купете си по-нова кола и за предпочитане японска. За градския трафик конските сили нямат никакво значение.

    Коментиран от #3, #4, #7, #8, #12, #16

  • 2 бай Кольо

    101 3 Отговор
    Може да не са толкова безопасни като новите автомобили,но пък кефят и нямат електроника която да ги бърка и да се поврежда.
    Класиката винаги е на мода!
  • 3 Миризлив пор

    93 1 Отговор

    До коментар #1 от "Прагматик":

    Тези коли са модел от преди 40 години! Отговарят на изискванията от него време. Колко до това колко са "чупливи" и "харчещи" ми се струва, че ще се изненадаш, и двете ако не се ползват за гонки имат ресурс от по над 500 000 километра, с такъв ресурс може да се похвалят много малко автомобили в момента.
  • 4 Aз съм аз

    56 36 Отговор

    До коментар #1 от "Прагматик":

    Между Пежо и VW, особено от тези два модела е ясно, че Голфа е класика. Но дори Пежо е в пъти по-приятна кола от която и да е японска. И стига с това че били мн здрави японските. И какво като са здрави. Един живот се живее и мисля че за личен автомобил японска кола е абсурдно.

    Коментиран от #24

  • 5 Вcе тaя

    84 0 Отговор
    Един иcкa проходимоcт, друг cкороcт, трети икономия, е някои иcкaт caмо имидж, мaкaр и без покритие. Вaжно е товa което иcкaш дa можеш дa cи го позволиш и дa можеш дa го поддържaш без дa cе нaтовaрвaш c кредити. Другото е aлa-бaлa.

    Коментиран от #9

  • 6 Джон

    26 6 Отговор
    Возил съм се на южноафрикански голф единичка, пет човека, по магистралата между Йоханесбург и Претория. Няма такава машинка.

  • 7 По голЕм прагматик

    35 8 Отговор

    До коментар #1 от "Прагматик":

    И защо ти е кола при това положение им рейс тролей трамвай метро, кракомобил...... Все са нови, и отговарят на "високите" ТИ изисквания!?
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор

  • 9 Джапон

    11 34 Отговор

    До коментар #5 от "Вcе тaя":

    Най-правилният отговор дотук, браво. Аз затова вече не допускам грешка с немските боклуци. Само японка.

    Коментиран от #13

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор

  • 11 антрашпиц

    25 7 Отговор
    Този клас автомобили се казва " Голф клас" ...от там нататък няма кво да говорим.Да,Пежака беше уникално добър и наказваше дори баварки петици по светофарите,но в този клас всичко е почнало от голф и ГТИ.
  • 12 Японеца

    22 0 Отговор

    До коментар #1 от "Прагматик":

    Не съм фен на гоУф или Пижо, но това са добри коли за времето си. Като са ти мръсни купи си карта за градския транспорт.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор

  • 16 аз................000000000000000

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Прагматик":

    шшш....................к.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор

  • 19 така, сега , значи

    12 2 Отговор
    голф и 205 не са в един клас, сравнете 205 с онова го.но Поло, винаги 205-атакът пред тъпото и недъгаво Поло, което е и безкрайно грозно, а между голф 1/2 , пак 205, това бяха годините когато Пежо влагаха душа в колите си , познат имаше 205 рали или по-просто казано 103к.с. возат 900кг., барното от добър механик отиваше до около 115к.с., забавен малък автомобил, съвременна кола с тези габарити, динамика и надеждност не съществува и вече няма да има , кой карал, карал

    Коментиран от #29

  • 20 Иван

    4 6 Отговор
    В тези години на бързите хечбеци никои не може да стигне ОПЕЛ със техния 20SEH и C20XE мотори. Да не говорим за вектра А със C20LET 204кс 4х4 и 6 скорости или пък ОМЕГА ЛОТУС която задминава не само мерцедес и бмв а и порше и ферари като наи бързия седан на 90те.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор

  • 23 Любител на коли

    8 3 Отговор
    Всякакви марки съм карал . Пежака е топ !
  • 24 кифлаСфондьотен

    1 3 Отговор

    До коментар #4 от "Aз съм аз":

    И пунктуацията ти е абсурдна, ама се изявяваш из интернет.

    Коментиран от #25, #26

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор

  • 26 Аз съм аз

    6 2 Отговор

    До коментар #24 от "кифлаСфондьотен":

    Тя пунктуацията на 80% от коментарите по-горе е трагедия, но ти се хвана за моята. Явно караш японска кола и истината боли :)
  • 27 Луд

    8 2 Отговор
    По горен коментар казва че голф 1 Gti е класика да на 100 %, но който не е карал 205 1,9 Gti няма представа какъв невероятен спринтьор е това чудо.
    Който е съчетал скоросна кутия ,окачване и Мотор е факир.
    И него бъркаите с 1,6 Gti
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор

  • 29 После Софиянец

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "така, сега , значи":

    Я пак! Казваш, че не са в един клас??? Дължина, ширина, тегло под 1 тон, мощност, са приблизително еднакви, та кое им е различното??? Това, че съвременните Голф са аналогични с 308 на Пежо, а не с 208, абсолютно нищо не означава.

  • 30 Шофьор карач

    2 2 Отговор
    До всички които се прехласвате пред гоУфо немската счупендия - баща ми , който е проходил цялата Втора световна война от началото до края, ми казваше винаги следното: Немската техника е прехвален отпадък!
    А той я е ползвал в нашата войска през войната... от 1937 та до 1945..
    Затова аз има и един друг израз за "народните каруци" Фолксваген :
    Голф е игра с топче, а не се шофира!
    Поло е игра за коне с топка, а не се шофира!
    Пасат е вятър който ти духа, а не се шофира!
    Шаран се лови на стръв , а не се шофира!
    Файтон е каруца за коне и кочияш, а не се шофира!
    Крос е вид бягане , а не се шофира!
    Туран е името на древната азиатска родина на маджарите, а не се шофира!
    Тигуан се състои от немските Tiger и Leguan, което в превод означава тигър и игуана! Сами се сещайте.
    Туарег - номадски берберски народ камилари, а не се шофира!
    Кеди - носач на багаж на анг.език, а не се шофира!
    Калифорния - бивш мексикански и настоящ щат на САЩ - не се шофира!
    За немската счупендия народна кола е това!

    А пежо (даже и това от снимката) е автомобил с исторически победи – на ралита, на офроуд ралита и маратони, и с недостижим рекорд до днес 2022 г. за изкачването на връх Пайк Пийкс в САЩ за автомобили с ДВГ.
    Толкоз!
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор

  • 34 Ицо

    1 2 Отговор
    Единичката е скраб,не става.205 за времето си е топ!
  • 35 Чип

    0 1 Отговор
    Гоуфа е мн зле,Пежото е колата,няма база за сравнение.А пред единичката предпочитам и Ескорт XR3i .Тва е.
  • 36 Боби

    1 0 Отговор
    Няма конфликт. И двата автомобила са много добри в класа си за времето когато са били актуални на пътя.
  • 37 Боби

    1 0 Отговор
    Няма конфликт. И двата автомобила са много добри в класа си за времето когато са били актуални на пътя.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта