18 Юни, 2025 4354

Монопол или конкуренция в железниците?


  • Гроздан Караджов вицепремиер и транспортен министър Тази процедура не е състезание за субсидия, това е състезание за по-добра услуга, предоставена на пътниците на железопътния транспорт. От 2019 г. железопътният пазар е либерализиран, но до момента никой частен оператор не превозва пътници.
  • Петър Бунев председател на Синдикатите на железничарите в България към КНСБ Няма нужда да се раздробява един малък пазар като този. От държавен монопол ще направим три частни монопола. Това ще доведе до по-голяма неефективност.

    39 гласа
    9%
    91%
    369 гласа

Коментари

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор

  • 2 Министъра

    153 1 Отговор
    е просткатоТиквата и Славун!
  • 3 железницата е раят за

    15 3 Отговор
    транспорт на контейнери и цистерни . по 1000 камьони и рейсове горят годишно . а с влак е евтино . но са крадливи служителите . лъжливи и бедни . ако искам да ми транспортират от информация ще ме привлекат . почти без пари . график . но после забавяне 4 дни . недават неустойки . за повреден контейнер застраховки . с месеци застрахователи работят решение . и в гръцка е така .
  • 4 Шиши 2

    100 1 Отговор
    слугува на Орлин Алексиев, но после няма да може да се скрие от народа и в Амалфи…
  • 5 ФЕН

    13 6 Отговор
    Там където има синдикат винаги е зле и за работниците и клиентите а работодателя е изнудван и спиран за развитие ...това е във всеки бранш. Затова Мафията в миналото окупира синдикатите и после това правят кому..та. Там се иска изнудване за праи и превилеги за сметка на другите учасници в работния процес. Навсякъе ЖП транстпорта е по-икономичен, екологичен и сигурен ....само тук е така! Даже в Индия е по-производителен от тук. Има странна синбиоза между синидкат в ЖП-то и часния автобусен превоз ...който е 80-90% сиво-имагинерен.
  • 6 3.14К

    157 0 Отговор
    Всяка инициатива на Гроздан е със 100% гаранция за корупция.

  • 7 асдф

    28 0 Отговор
    TТова е поредната глупост на управляващите.Ще дадеш печелившите дестинации на частни оператори,а останалите ще останат на държавата. А трябва да е обратното-непечелившите на частните ,защото били опитни и можещи.Освен това пазарът е малък и от какъв дявол ще се раздробява.

    Коментиран от #9, #10

  • 8 Ако искаш

    119 0 Отговор
    Съвсем да загробиш БДЖ тъпотиите на Караджов ще свършат работа!Не могат нищо добро и работещо да измислят!!!
  • 9 Фактологь

    8 0 Отговор

    До коментар #7 от "асдф":

    Това е факть .
  • 10 Коко

    19 0 Отговор

    До коментар #7 от "асдф":

    Да дават на частника само печелившите линии.Но знаете ли че им дават и вагоните и локомотивите и то от новите.И държавна субсидия.Това ако е честно здраве му кажи.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор

  • 14 Караджов - касичката

    110 0 Отговор
    Касиера на мафията
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор

  • 16 Димитър

    2 0 Отговор
    Обещания, сякаш ще въвежда еврото.
    Те никога не се изпълняват понеже обществената памят често е много къса.
    Целта е да се създадат частни регионални монополи, които в близко бъдеще ще изнудва държавата по подобие на водните услуги.
  • 17 Било

    2 0 Отговор
    Няма хора и да има не им се работи , още и още бягат в чужбина, връщат се само пенсионери и кантонерки с кинти от схеми.
  • 18 Факт

    84 0 Отговор
    Приватизацията в България до нищо добро не е довела в нито един сектор.
  • 19 тиквенсониада

    2 0 Отговор
    А орташкото управление на ББ и ДП какво е ? МОНОПОЛНО или КОНКУРЕНТНО ?
    Това опитваме да разберем , ние-българите ! Макар че на всички е пределно ясно , че България и поделена и разделена по братски между тези двама юнаци !
    Старото римско правило - РАЗДЕЛЯЙ И ВЛАДЕЙ - в пълна сила !

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта