19 Юли, 2025 8311

Mercedes или BMW


  • Mercedes W124 Легендарният Mercedes W124 се слави със своята здравина и удобство и е една от иконите на миналия век. Моделът се продава като седан, комби, кабриолет и двуврато купе с избор между различни двигатели и задно задвижване или 4х4.
  • BMW E34 BMW 5er E34 също е една легенда на баварската марка, но за разлика от Mercedes, колата се предлага единствено като седан и комби. В днешни дни намирането на подобен запазен екземпляр се превръща във все по-трудна задача, а екзмплярите с по-големи двигатели значително увеличават цената си.

    381 гласа
    78%
    22%
    105 гласа

Коментари

  • 1 Наглия

    47 21 Отговор
    Никога БМВ не може да бъде здраво луксозно икомфортно като МЕРЦЕДЕС! Който не разбира от коли харесва БМВ.

    Коментиран от #2, #4

  • 2 ШефЪр

    15 20 Отговор

    До коментар #1 от "Наглия":

    Нито едно от двете. Мерджана беше някога ,а другото е за комплЕксари
  • 3 Джоко

    28 5 Отговор
    Първи бяха Мерцедес/Майбах, след това се появиха БМВ и ВАГ групат- измамници.
  • 4 Айзомби

    17 35 Отговор

    До коментар #1 от "Наглия":

    Хаха или точно обратното.Днешно време само неграмотни дядки биха купили мерцедес , и то заради старата им слава.Та те нямат един хубав модел и двигател последните 30 години , а майбаха е обект на подигравки.Виж сега бмв м3/м4 , са доказани коли които всеки иска.

    Коментиран от #5, #8, #10, #12

  • 5 ШефЪр

    11 2 Отговор

    До коментар #4 от "Айзомби":

    🤣🤣🤣🤣🤣 огледай се. Има коли ,има и имитации на коли.
  • 6 бай Иван

    16 1 Отговор
    Конфликти има само по пътищата и в главите на журналистите. Иначе котката си облизала задника и казала "Всеки си има вкус!".

  • 7 Лопата Орешник

    27 2 Отговор
    Не можем да сравним две напълно различни концепции! Мерца е за улегнали хора, да се возят меко, тежко и без резки движения, бумера е за тийнейджъри с бензин в кръвта, да киселеят, да въртят понички и да си затъмняват стъклата! Идеята и двете да са премиум е реализирана, но душите на машините е различна! Отделно е много по вероятно да видите 124 на милион километра от колкото БМВ, а за возията и радиуса на завиване, мисля че това носи огромната преднина на Бенц!
  • 8 Пилотът Гошу

    25 2 Отговор

    До коментар #4 от "Айзомби":

    Не е баш така... Мерцедес винаги са били по-луксозната марка, БМВ по-спортната. За жалост БМВ последните години пое по някакъв грешен курс... Влез в ново БМВ и ще разбереш за какво говоря...
    Иначе в моторните спортове и двете марки са представени добре чрез AMG GT M4. Другите като М3 и М5 са само за улични каубои...
  • 9 Напълни се с варели в България

    5 13 Отговор
    Която и от двете марки да караш рано или късно ще скъса верига
  • 10 Неграмотен дядка

    21 7 Отговор

    До коментар #4 от "Айзомби":

    Над 30 години ремонтирам и бмв-тата на наперени младежи като тебе. Златни сте! А иначе живея на над 3000 километра от Бг и май само с Мерцедес минавам двете посоки без проблем. Всички марки се извратиха напоследък, обаче като се огледам в моргите около мен и виждам яко БМВ-та със скъсани вериги. 😂
  • 11 Неразбиращ

    18 10 Отговор
    Спора е безмислен, хората са казали Мерцедес и всички останали.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор

  • 14 Георги

    8 11 Отговор
    До 11 в грешка си. Хората са казали Порше и всички останали. Мерцедеса само може да диша във врата на Поршето. Когато Фердинанд Порше е конструирал автомобили, в мерцедес са се учили на съставни елементи...

    Коментиран от #20

  • 15 Демо

    10 7 Отговор
    БМВ е колата.Мерцедес беше.....
  • 16 Младия шофьор

    7 10 Отговор
    Леко, леко... Опел е в пъти по-здрав от Мерцедес...

    Коментиран от #17

  • 17 Никси

    10 0 Отговор

    До коментар #16 от "Младия шофьор":

    да новия Хлопел е много по здрав от новите Мерцедеси , но вчера видях на един Хлопел Инсигнум целия заден мост ръждясал а монтиора в сервиза беше му сменил накрайници и му правеше реглаж на предния мост , да знаеме и за новите Мерцедеси с двигателите еднодневки но тук в статията става въпрос когато се праеха АВТОМОБИЛИ С КАЧЕСТВО , правиш ли разликата ? !!!.
  • 18 Истината

    10 2 Отговор
    И двете марки са хубави и качествени ,но трябва да си я купиш нова . Взимат се дръгели на по 600-700 х.км ,че и повече и после колата била некачествена. Последните модели на БМВ са с убийствен дизайн.
  • 19 Никси

    11 0 Отговор
    забравихте да допишете за 124-та още 6-врата лимузина ,пулман, линейка , катафалка даже съм виждал пикап къса и дълга база но може би са правени малко бройки лимитирана серия и за това тук в България не се срещат често и дори ги няма но като цяло и Е34 и 124 са ми слабост двата Автомобила !!!.
  • 20 Никси

    14 1 Отговор

    До коментар #14 от "Георги":

    абсолютни глупости и измишльотини си написал има История на Даймлер Бенц кога е произведен първия Автомобил още от времето на Файтоните , Фердинт Порше започва с първите Костенурки на Фолксваген далеч по късно !!!.
  • 21 Ккккккккккк

    2 4 Отговор
    Добре че беше Порше да направи на Мерцедес един читав двигател и да ги изстреля в космоса, БМВ все още е БМВ, а не Рено като Мерца или Голф като Аудито. Факт, който не може да го усвои тва като информация, да си кара катафалките и тва е.

    Коментиран от #23, #28


  • 22 Този коментар е премахнат от модератор

  • 23 Хаха

    8 2 Отговор

    До коментар #21 от "Ккккккккккк":

    Добре,че беше Мерцедес,че Порше изобщо да съществува, а това са пълни глъпости,които ги говориш,Порше прави заедно с Мерцедес E500,а той не е най-здравият мотор на 124ката.Другото,което е,че Рено правят само малките двигатели на Мерцедес и на по-ниските класи,от сорта на A-Класа B-класа.И колкото и да се напъвате,Мерцедес винаги са правили по-красиви коли и по-здрави коли и още ги прави,макар и вече,качеството да е на дъното,то и всички останали са така.
    Тъпото е,че БМВ уж е по-спотната кола,пък накрая Мерцедес и в това ги бие!
  • 24 Амг

    5 2 Отговор
    Глупав въпрос естествено ,че мерца бавареца е за 20 годишни без много мозъчни клетки!
  • 25 Поредната елементарна частица

    2 1 Отговор
    Тук гъмжи от стари чички, които си държат на заучените фрази за Мерцедесите

    Коментиран от #29

  • 26 ганю

    1 0 Отговор
    моята кола е Ауди Куатро
    онзи торсен който разпределя въртящия момент
    предни задни е възхитителен
    как ли не съм се мъчил да я поднеса и извадя от пътя
    ама не става.супер возило.единствено А6-цата беше с малук мотор 180 коня
    по добре е да е 300.
    кола е когато ускори под 7 сек./100км
    над 7 -8,5 е пазарска кола
    над 8,5 сек е таралясник
  • 27 ганю

    0 0 Отговор
    кола еталон е Форд Мустанг
    6,9сек/100км
    лошото е че не 4х4
    значи subaru mpreza WRX
    или Lancia delta integralle
    това са марки
  • 28 Никси

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Ккккккккккк":

    деца стига гледахте глупостите в тик-ток а вземете прочетете малко странична литература да не се излагате !
    и сега слушай младеж какво ще ти кажа
    Мерцедес решават да направят спортен 4-врат седан
    но тъй като трябва купето да е по широко то не може да мине на поточната линия в Мерцедес
    и се заема рамата да я прави Порше по къса и по широка от нормалната 124-ка
    в Мерцедес продължават с мотора да изработват като им помагат и инжинери от Порше
    та в случая излиза 124 500Е 1991 година а по късно през 1994 година и фейслифта Е500 под знаковото име Чочоне
    тоя агрегат претърпява два феислифта V8 като се и монтира на негови събратя R129 SL500, W210 , W220S-klasa до средата на 2004 година , може и на още някои които модели съм пропуснал
    Недейте така и не подценявайте двигателите на мерцедес защото са правени доста сериозни агрегати
    за леки автомобили
    за товарни и във военната свера и селскостопански например Трактори и Комбайни КласЛексион и Фенд са с двигатели на Мерцедес
    да не може да стигнат Волво в комуналната и пътно стройтелна механизация и минна индустрия
    но в Мерцедес им е доста достатъчно с доказани Агрегати дори и сега в Брабус и АМГ по съвремените от 6 цилиндрови на горе до V12 говорим , да не кажа и4 цилиндрови на Е класа мильонници W210/211които на запад са работили като таксита , бусове , баничарки разни също и така нататък , а за тежко товрния трафик там па са съвсем друга галактика !!!.
  • 29 Никси

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Поредната елементарна частица":

    ами младеж ако беше раждан доста по рано сега коментара ти щеше да е съвсем друг точно обратното , но жив и здрав Бъдещето е Пред Вас деца , нащо вече си го отминахме !!!.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта