-
Овен
-
Телец
-
Близнаци
-
Рак
-
Лъв
-
Дева
-
Везни
-
Скорпион
-
Стрелец
-
Козирог
-
Водолей
-
Риби
Риби (20.02 - 20.03)
Днес е възможно да се почувствате емоционално изтощени от разговори или напрежение. Бъдете нежни към себе си и избягвайте да реагирате импулсивно. Вечерта носи мекота и вътрешен мир.
Водолей (21.01 - 19.02)
Денят е комуникативен, но може да бъде и напрегнат. Опитайте да изразявате мислите си по-спокойно, дори когато се чувствате провокирани. Вечерта е подходяща за тишина и презареждане.
Козирог (23.12 - 20.01)
Днес е важно да подходите с търпение към всяко взаимодействие. Възможни са кратки забавяния или напрежение, но те ще ви помогнат да установите по-здрави граници. Вечерта носи стабилност и ред.
Стрелец (23.11 - 22.12)
Денят е по-напрегнат в общуването – възможни са разминавания или прибързани реплики. Опитайте да слушате повече. Вечерта носи успокоение и по-ясен поглед върху нещата.
Скорпион (24.10 - 22.11)
Днес ще се налага да избирате внимателно кога да говорите и кога да запазите тишина. Напрежението може да изведе наяве важна тема. Вечерта е подходяща за уединение и вътрешно осъзнаване.
Везни (24.09 - 23.10)
Денят поставя акцент върху сътрудничеството и общуването, където ще е нужна повече дипломация. Вашият спокоен тон може да предотврати ненужни конфликти. Вечерта носи хармония и баланс.
Дева (24.08 - 23.09)
Днес е важно да поддържате яснота и краткост в общуването. Напрежението може да възникне от дребни недоразумения. Вечерта е подходяща за подреждане на задачите и тиха почивка.
Лъв (24.07 - 23.08)
Денят е динамичен, но и изпитващ. Бъдете внимателни с реакциите си – лесно може да се стигне до ненужни спорове. Вечерта носи усещане за пречистване и ред.
Рак (22.06 - 23.07)
Днес може да усетите напрежение в разговор или недоразумение. Емоциите са по-лесно възпламеними, но търпението ще ви помогне да запазите хармония. Вечерта е време за дом и спокойствие.
Близнаци (22.05 - 21.06)
Днешният ден е по-интензивен за вас. Възможно е да се почувствате раздвоени или да сте по-чувствителни към думите на другите. Вечерта е подходяща за подреждане на мислите и кратка почивка.
Телец (21.04 - 21.05)
Денят изисква търпение и спокойствие. В разговор може да се появят различия, които ще се изгладят, ако поддържате мек тон. Вечерта носи стабилност и вътрешно равновесие.
Овен (21.03 - 20.04)
Днес може да усетите желание да действате бързо, но е важно да подбирате думите си внимателно. Вероятно ще се сблъскате с дребно напрежение в общуването. Вечерта е подходяща за тишина и успокояване.
Коментари
1 ООрана държава
Коментиран от #4, #5
10:03 17.08.2025
2 Този коментар е премахнат от модератор
3 Чичо Манчо
10:09 17.08.2025
4 Нека да пиша
До коментар #1 от "ООрана държава":
Стъки, и той е от дружеството на геронтофилите10:10 17.08.2025
5 Нека да пиша
До коментар #1 от "ООрана държава":
Стъки, и той е от дружеството на геронтофилите10:10 17.08.2025
6 1111
До коментар #2 от "и защо ни занимавате с примати":
За да знаят и другите цвъкни, като теб, че така не се прави!10:12 17.08.2025
7 Грозев е еничарин
Коментиран от #13, #99
10:13 17.08.2025
8 Мнение
Коментиран от #86
10:13 17.08.2025
9 По - скоро унизена
Коментиран от #16
10:13 17.08.2025
10 Дкелрлр
10:17 17.08.2025
11 Така е
10:21 17.08.2025
12 Иван Грозни
10:31 17.08.2025
13 Се ла ви
До коментар #7 от "Грозев е еничарин":
Това истина ли е?Коментиран от #43
10:39 17.08.2025
14 Този коментар е премахнат от модератор
15 Стъки е пудел на Борисов
По време на управлението на ГЕРБ този Стъки беше финансиран с нашите държавни пари.
През 2021 г. Стъки използваше спорта за политическа пропаганда в полза на ГЕРБ и Борисов!
11:02 17.08.2025
16 пребита е
До коментар #9 от "По - скоро унизена":
В интервюто Офелия казва, че и до днес носи последиците от ударите на Стъкито, защото травмата е била доста сериозна. Не е срамно да бъдеш пребит от някой, който е физически силен, срамно е да пребиеш някой, който е значително по0слаб от теб. Но Стъкито не се срамува, даже доста горд със себе си изглежда.11:03 17.08.2025
17 Факти!
11:03 17.08.2025
18 Мнение
11:05 17.08.2025
19 Истината
11:07 17.08.2025
20 ГЕРБ - кадър = бияч!
11:08 17.08.2025
21 Стъки бияча на ГЕРБ
11:09 17.08.2025
22 Стъки е агресивен
Коментиран от #28
11:10 17.08.2025
23 Товаэе
11:11 17.08.2025
24 Гост
Коментиран от #27
11:13 17.08.2025
25 Видеозаписът
Офелия разказва, че е била изморена и е поискала да си тръгне. Стъки ѝ отговорил: „Докато не ме победиш, няма да си тръгнеш!“ и я е спрял физически.
Тя описва атмосферата като унизяваща.
11:14 17.08.2025
26 Уфффф
Коментиран от #30
11:15 17.08.2025
27 Това е насилие над жена!
До коментар #24 от "Гост":
Случаят Туджавова е бил насилие и унижение, принудена да се бие с мъж в клетка.11:17 17.08.2025
28 Абсолютно
До коментар #22 от "Стъки е агресивен":
Чисто ку-ку, психически девиации има този. Изключително неприятен тип11:17 17.08.2025
29 Това е скандал!
Това е фрапантен инцидент, който разкри сериозни въпроси за етиката в спортните среди и за границите на властта на ръководителите!!
Къде е прокуратурата? Ааа сетих се, тя е овладяна от ГЕРБ, а Стъки е "техен" човек на ГЕРБ, значи няма да го съдят!
11:20 17.08.2025
30 прав си
До коментар #26 от "Уфффф":
да се чудиш, ама отговорът е простичък - толкова й е акъла на Дончева. Ако беше една идея по-умна щеше да мълчи и да изчака да отмине бурята. А тя се изпъчи в защита на осиновения си син и много грозно и злобно нападна Офелия, която според нея е Шекспирова героиня. Ама то това е, защото Дончева е чела Шекспир и е много интелигентна, но това изобщо не й пречи да напада публично друга, която на всичкото отгоре е пострадала от действията на сина й. Казвам сина й, защото бракът с 16-години по-млад мъж не е брак, а осиновяване. Коя умна жена би допуснала това?Коментиран от #84, #85
11:20 17.08.2025
31 Стига бе
Коментиран от #37, #39, #71, #72, #74, #75, #76, #77
11:21 17.08.2025
32 Никой
Ще го вкарат и него в релси - но дотогава ще направи сума ти бели.
11:22 17.08.2025
33 Грозев е еничарин
11:23 17.08.2025
34 Нарушение на спортната етика от Стъки!
Спортната етика е съвкупност от принципи, които гарантират, че:
• има уважение между треньор и състезател,
• няма злоупотреба с власт,
• няма принуда – особено над по-слаби, по-млади или зависими лица,
• не се допуска унижение или насилие, прикрито като "спортна среда".
При Стъки виждаме пълно нарушение на всякаква спортна етика.
11:24 17.08.2025
35 ккк
11:26 17.08.2025
36 Територията
11:28 17.08.2025
37 Да ти обясня:
До коментар #31 от "Стига бе":
Какво нарушава спортната етика в случая със Стъки и Офелия:Физическа доминация от шеф към състезател.
Стъки е президент на федерацията, а не треньор или спаринг партньор.
Да упражнява сила върху 21-годишна състезателка, която иска да си тръгне, е властово насилие.
Принуда и липса на съгласие.
Според нея: „Каза ми, че няма да си тръгна, докато не го победя.“
Това вече не е спорт – а злоупотреба с психологическа и институционална власт.
Публично унижение с публика, музика и алкохол.
Да изложиш спортист пред публика, когато той не иска да участва, е етично неприемливо.
„Договор за робство“ и заплахи за неустойки.
Стъки й е казал, че ако се контузи, трябва да плаща на федерацията.
Това е търговски натиск, не спортна грижа.
Заплахи със от страна на Стъки, за да мълчи Офелия и да й затвори устата, тя се е страхувала от него.
Да съдиш човек, който споделя, че е бил подложен на насилие, не е защита на репутация, а запушване на устата...и още, и още, и още...
11:28 17.08.2025
38 Този коментар е премахнат от модератор
39 да бе, да
До коментар #31 от "Стига бе":
Туджарова не иска пари и не е завеждала дело за обезщетение срещу Стъки. Обратно Стъки образува дело срещу Туджарова с искане тя да го обезщети за причинените му неимуществени вреди със 100 000 лв. И не, Туджарова не се е сетила сега, че е била пребита и унизена, записът не беше пуснат от нея, тя просто коментира случилото се след като беше потърсена от журналисти. Тя пребита и унизена, но няма претенции, той пребил и унизил, но иска и 100 000 лв. отгоре. Изобщо не е нагъл, нали?11:29 17.08.2025
40 Какво трябваше да стане?
Ръководителят на федерацията трябва да дава пример, не да използва физическа сила.
При всякакви съмнения за натиск, случаят трябва да отиде пред комисия по етика, а не в телевизионен скандал.
11:30 17.08.2025
41 Как реагират други държави в такива ситу
В много страни спортни федерации незабавно отстраняват ръководители, ако се появят дори съмнения за:
• натиск над спортист;
• злоупотреба със служебно положение;
• нарушаване на етиката на тренировъчния процес.
11:30 17.08.2025
42 Извод
В този случай спортната етика очевидно е погазена, а реакциите на институциите са беззъби или изцяло отсъстващи. Това създава още по-голямо недоверие в спорта, особено сред младите и техните семейства.
11:31 17.08.2025
43 Грозев е еничарин
До коментар #13 от "Се ла ви":
Питайте хората от Търново,те знаят за случая.Стъки преди години бачкаше за голям лихвар от региона.Коментиран от #65
11:32 17.08.2025
44 Този коментар е премахнат от модератор
45 Пммм
То е като да се гавриш с беззащитно животно и да ти платят за това.
11:34 17.08.2025
46 Промяна
Коментиран от #49, #51, #53, #54
11:37 17.08.2025
47 Не крещи! Пиши с малки букви!
До коментар #44 от "Промяна":
Фактите около случая от 2017 г. съществуват – видео, свидетел, реакции – не са „измислица“.Ако искаш да защититиш ГЕРБ или Стъки, най-добрият начин е чрез конкретни опровержения, не чрез общи обиди към журналисти и граждани.
Да кажеш „няма капка истина“ без доказателства е емоционален изблик, не аргумент.
Коментиран от #50, #52, #55
11:37 17.08.2025
48 456
Коментиран от #60, #61, #62, #63, #64
11:41 17.08.2025
49 Този коментар е премахнат от модератор
50 Този коментар е премахнат от модератор
51 Този коментар е премахнат от модератор
52 Промяна
До коментар #47 от "Не крещи! Пиши с малки букви!":
А всичко надраскано под статията какво е 2017 година до сега колко вода е изтекла Разделение омраза лъжи постоянни противопоставяне на българи срещу българи11:45 17.08.2025
53 Този коментар е премахнат от модератор
54 Този коментар е премахнат от модератор
55 Този коментар е премахнат от модератор
56 Промяна
Коментиран от #57, #58, #59
11:47 17.08.2025
57 Радул
До коментар #56 от "Промяна":
Това, че е минало време, не прави насилието по-малко значимо. Престъпленията не се "отмиват" с години – особено когато жертвата едва сега намира сили да проговори.11:49 17.08.2025
58 Справедливост
До коментар #56 от "Промяна":
Независимо колко време е минало, случаите на насилие трябва да бъдат извадени наяве. Мълчанието и забравата не лекуват жертвите – напротив, те поддържат среда, в която насилниците се чувстват безнаказани.11:49 17.08.2025
59 "Изтеклата вода" не изчиства вината
До коментар #56 от "Промяна":
"Изтеклата вода" не изчиства вината на извършителя. Да, обществото ни е разделено и омразата е голяма – но точно затова е важно да има справедливост и ясно разграничение между правилно и грешно.Коментиран от #82
11:50 17.08.2025
60 Грешиш
До коментар #48 от "456":
Аргументът ти "щом се е съгласила – значи всичко е наред" е проблематичен.Съгласието, дадено в началото, не е валидно завинаги, особено когато обстоятелствата се променят. Ако впоследствие човек осъзнае, че ситуацията е излязла извън контрол или че се чувства притиснат, той има пълното право да се откаже. Това е основен принцип в етиката, правото и взаимоотношенията – правото да промениш решението си.
11:56 17.08.2025
61 Игнорираш властовия дисбаланс
До коментар #48 от "456":
Коментарът ти пренебрегва факта, че Стъки е:• мъж (физически превъзхождащ),
• с по-голям опит (професионално превъзхождащ),
• шеф на федерацията (административно и институционално доминиращ).
Това създава силна зависимост и възможност за натиск – дори "съгласието" на Офелия може да е дадено под влияние на страх, уважение или липса на избор. Подобна ситуация не предполага равнопоставеност, а точно обратното – потенциално Злоупотреба с Власт!!!
11:57 17.08.2025
62 Има и заплаха от страна на Стъки
До коментар #48 от "456":
Заплахата “всичко може да свърши, когато тя го победи”.Това изказване е пряко доказателство за манипулация и контрол. То поставя Офелия в условна позиция: "Ще спра, когато/ако ме победиш" – което не само е психологически натиск, но и премахва правото ѝ да прекрати случващото се по собствена воля. Това не е партньорство, това е принуда.
11:59 17.08.2025
63 Морална отговорност и контекст
До коментар #48 от "456":
Коментарът пренебрегва контекста и отговорността на по-силната страна. Винаги, когато има неравенство във властта, по-отговорна е страната, която държи повече контрол. В случая – това е Стъки. Да се оправдава всичко с "тя се съгласила" е бягство от моралната отговорност на по-силния.11:59 17.08.2025
64 Мнение
До коментар #48 от "456":
Коментарът тш "щом се е съгласила – това е точка" е повърхностен, морално наивен и социално опасен. Пренебрегва:правото на отказ;
динамиката на властта;
възможността за манипулация;
и факта, че съгласието не е валидно, ако е дадено под натиск.
12:00 17.08.2025
65 Въпроси?
До коментар #43 от "Грозев е еничарин":
Бияч ли е бил?Защо не е осъден?
Защо ГЕРБ го използват политически?
Защо ГЕРБ му платиха 1,2 милиона лева, за да им върши "услуги" срещу политически опоненти ли?
12:04 17.08.2025
66 Мнение
12:07 17.08.2025
67 Изводите
Случилото се не е било част от планирана или договорена спортна дейност.
Случва се в малките часове на нощта с мечкарска музика" – предполага неформална, алкохолна, вероятно дори унизителна атмосфера. Употребата на „мечкарска музика“ намеква за показно забавление с животински елемент – метафора за демонстрация на сила или контрол.
• "Ние искахме да си тръгнем" – има желание за прекратяване, което е било игнорирано.
• "Г-н Недков беше подпийнал, забавляваше се (в клетката)" – подчертава, че той е бил в неадекватно състояние и действал за собствено забавление, не в спортен или обучителен контекст.
• "Бях на 21 и се съгласих, не можех да разбера какво се случва" – изразява объркване, младост, евентуална липса на подкрепа и неосъзната принуда. Макар да е дала съгласие, не е била в позиция да го направи напълно свободно или информирано.
12:12 17.08.2025
68 Какво следва от това:
Употребата на алкохол, нощен час, и фактът, че е било в клетка, говори не за спорт, а за злоупотреба със ситуацията и влияние.
Изказването "съгласих се" в контекст на объркване, социален натиск и зависимост, не прави ситуацията морално приемлива.
12:13 17.08.2025
69 Правен и етичен контекст
От етична гледна точка това поведение би могло да се разглежда като злоупотреба с власт и психологическа манипулация, дори да не е имало физическа принуда.
Съгласието, дадено в подобни обстоятелства, е морално съмнително и потенциално невалидно. Ако тези думи са автентични и публично заявени от Офелия, те повдигат много сериозни въпроси относно поведението на г-н Недков, включително такива, които може да имат правни последици.
12:15 17.08.2025
70 Боклуците на Боклука
12:20 17.08.2025
71 Това е гавра с момичето!!!
До коментар #31 от "Стига бе":
Пиян мъж, европейска шампионка на 21 години, бой в клетка посред нощ, при положение че тя иска да си тръгне. Това не звучи като тренировка. Звучи като гавра. Докога ще наричаме това „съгласие“?12:23 17.08.2025
72 Постави се на нейно място
До коментар #31 от "Стига бе":
Неравностоен бой посред нощ, с пиян шеф на федерацията срещу 21-годишна състезателка. Това не е спорт. Това е демонстрация на власт и страх.12:24 17.08.2025
73 Хорхе
12:25 17.08.2025
74 Злоупотреба
До коментар #31 от "Стига бе":
Когато един мъж в позиция на власт бие 21-годишна жена в клетка посред нощ, с алкохол и музика — това не е спорт. Това е злоупотреба.12:25 17.08.2025
75 Коментарът ти е груб, сексистки, циничен
До коментар #31 от "Стига бе":
Когато една жена говори за насилие, не времето е проблемът — проблемът е, че има такива като теб, които я мачкат и днес, и преди 8 години.12:28 17.08.2025
76 Да ти обясня
До коментар #31 от "Стига бе":
Когато си на 21, под натиск, с пиян началник в клетка — не винаги можеш да реагираш веднага. Това не значи, че не е било насилие.12:28 17.08.2025
77 Не е кочината проблемът
До коментар #31 от "Стига бе":
Не е кочината проблемът. Проблемът е, че в нея някои си мислят, че гаврата е забавление, а мълчанието – вина.12:29 17.08.2025
78 Мая
12:35 17.08.2025
79 Този коментар е премахнат от модератор
80 Този коментар е премахнат от модератор
81 Аре беги
12:46 17.08.2025
82 Промяна
До коментар #59 от ""Изтеклата вода" не изчиства вината":
Извинявай но под справедливост какво разбираш да очерним ГЕРБ да налеем още повече разделение да изопачим действителността в полза на тъмните сили нали Под статията чета само глупости обиди очерняне Това са дежурните тук И когато аз се опитах да попитам как така 2017 г нещо незнам какво си днес ще го използват някои бях изтрита АЗ къде да търся справедливост13:02 17.08.2025
83 456
1.дамата към момента на въпросната случка е на 21 години, т.е от години пълнолетен човек - с главата си разсъждава какво иска или неиска. Признанието й ,че е била съгласна / което значи ,че е можела още в началото и да откаже/,е достатъчно . Следователно никой не я принудил
2.познавали са се и срещата не е била случайна.
3. Дамата също се занимава с този същият спорт ,следователно знае и има пълна представа какво се прави в него.
4. От въпросната случка са минали години. Защо сега се дава гласност?
Не одобрявам силовете спортове, защото насилието е прекалено ,а още повече съм против жени да се занимават с тях. Но изборът е личен. Пак казвам ,че нямам представа и от двамата., но цялата тази работа ми прилича повече на ПР , и евентуално изкарване на някакви мъни. Така и във ФАЩ се сетиха след 40-50 години, че видите ли имало е нещо ,някога.
Може и дамата да е права ,но нека първо се срещне с адвокат
Коментиран от #89, #90, #91, #92
13:32 17.08.2025
84 Ами прав си
До коментар #30 от "прав си":
Помня,че в началото на политическата си кариера,сама признаваше,че баща и бил ...МИЛИЦИОНЕР,а тя продавала...БАНИЧКИ на някаква сергия у Шумен...13:33 17.08.2025
85 Не си прав
До коментар #30 от "прав си":
Аз кога бях студент на 23 години и имах работа с 16-18- годишни...ме свали една 40- годишна кака....Думи нямам...
Фантазия си беше...
13:43 17.08.2025
86 Павел пенев
До коментар #8 от "Мнение":
Стъки е интелигентен простак, побойник и рекетьор с членска карта на ГЕРБ.13:54 17.08.2025
87 а бе не виждате ли тоя я е пребил
Коментиран от #88
15:00 17.08.2025
88 456
До коментар #87 от "а бе не виждате ли тоя я е пребил":
И така да е както го казваш ,ти СИГУРЕН ли си ,че тези поражения са ТОЧНО от тази среща?17:18 17.08.2025
89 Парадизо
До коментар #83 от "456":
Коментарът ти съдържа доста типични елементи на victim-blaming (обвиняване на жертвата), неинформираност относно темата за съгласие, и предубеденост.Пълнолетните хора носят отговорност за действията си. Но това не означава, че не могат да станат жертви на принуда, манипулация или насилие. Съгласието трябва да е информирано, доброволно и може да бъде оттеглено по всяко време, дори по време на самия акт. Ако човек се е съгласил в началото, но после иска да спре, другият е длъжен да спре. Това е базов принцип на съгласието.
Много жертви в началото не осъзнават напълно какво им се е случило. Емоционалната, психологическа или физическа принуда може да не изглежда като насилие в момента, но по-късно – след време и осмисляне – човек разбира, че е бил подведен, притиснат или дори застрашен. Това важи особено при йерархии – напр. ментор/ученик, известна личност/обикновен фен, и т.н.
Коментиран от #94
17:30 17.08.2025
90 Познанството не отменя насилието!
До коментар #83 от "456":
Казваш:" Познавали са се, срещата не е била случайна."Това няма никакво значение. Повечето случаи на сексуално насилие се случват между познати хора. Това е мит, че “истинските” изнасилвания са дело на непознати в тъмна улица. Истината е, че познати, партньори и дори съпрузи могат да извършат сексуално насилие.
Казваш:" Тя също е в този спорт, значи знае какво се прави."
Дори човек да е в същата сфера – спорт, шоу бизнес, каквото и да е – това не го прави автоматично съгласен с всичко, което му се случва там. Един човек в спорт със “силови елементи” не е подписал договор да търпи лично, сексуално или психологическо насилие извън рамките на състезание или тренировка.
Казваш:" Минали са години. Защо чак сега говори?"
“Защо чак сега?” е често срещан, но погрешен аргумент. Има много причини, поради които жертвите мълчат дълго време: страх, срам, вина, обществен натиск, липса на подкрепа, усещане, че “няма да им повярват” и др. Това, че някой говори след време, не значи, че лъже. Още повече – ако човек се осмели да говори публично за насилие, той често става жертва на вторично насилие – от коментари като този, което още повече обяснява мълчанието на много жертви...
Коментиран от #95
17:36 17.08.2025
91 ПР или пари" е лесно обвинение, но грешн
До коментар #83 от "456":
Казваш:" Изглежда като ПР или опит за пари.""ПР или пари" е лесно обвинение, но често грешно. Твърде често, когато жена повдигне глас срещу известен мъж, реакцията е “търси внимание”. Истината обаче е, че жертвите рядко печелят нещо, освен болка, осъждане и загуба на лично спокойствие. Много случаи показват, че дори да е имало съдебен процес, жената няма никаква финансова изгода, а преживява огромен стрес и обществено порицание. Ако това е “ПР”, той е най-лошият възможен.
Казваш:" Нека първо се срещне с адвокат."
Адвокат – да, но и гласност е важна. Срещата с адвокат е важна стъпка, но общественото говорене по темата е не по-малко важно – особено когато става дума за популярни личности и влиянието, което имат върху младите. Мълчанието води до повторяемост. Говоренето – дори и без съдебен процес – може да предотврати бъдещи жертви.
Коментиран от #96
17:39 17.08.2025
92 Гласност не означава лъжа.
До коментар #83 от "456":
Това, че някой е пълнолетен, не значи автоматично, че не може да бъде подложен на натиск, манипулация или насилие. Познанството, закъснялото признание или фактът, че жената е в същия спорт, не отменят възможността за злоупотреба. Да, важно е да има адвокати и доказателства, но е още по-важно да не обвиняваме автоматично жертвата, особено когато говори за нещо толкова лично и трудно. Гласност не означава лъжа. Понякога е акт на кураж.Коментиран от #97, #98
17:40 17.08.2025
93 Цитат
17:48 17.08.2025
94 456
До коментар #89 от "Парадизо":
Както казах ,не ги знам и двамата. Така ,че няма как до има предобеденост19:18 17.08.2025
95 Този коментар е премахнат от модератор
96 456
До коментар #91 от "ПР или пари" е лесно обвинение, но грешн":
Може и да е ПР ,може и да не е . Само с доказателство ще се докаже кое е вярно. Но мнението ми на външен човек без да изземва ничия функция, а само въз основа на изложението по -горе е ПР. Може и да греша но трябват доказателства. В противен случай елементарен адвокат ще я схруска19:25 17.08.2025
97 456
До коментар #92 от "Гласност не означава лъжа.":
Разбира се, че може и дете и възрастен човек да бъде подложен на манипулация, натиск ,изнудване и т.н. . Но дамата казва : " съгласих се" това е важното ,и ще трябва в съда да се докаже ,че нейното съгласие е насилствено . По какъв начин . Побой ,изнудване, и други. Ако е побой трябва удостоверение от съдебен лекар ,за другото свидетели и прочие . Не е лесно.19:29 17.08.2025
98 456
До коментар #92 от "Гласност не означава лъжа.":
Ако има мацката доказателства или нещо срещу този у.. да се констатира с адвокат . Но й трябва много силен адвокат ,а не сега завършил право19:31 17.08.2025
99 Този коментар е премахнат от модератор
100 стъки е курнас щото има гръб
09:39 18.08.2025