19 Май, 2018 11934

Ford Fiesta или Volkswagen Polo?


  • Ford Fiesta Ford Fiesta (2008-2017) се нарежда на осма позиция в класацията на TÜV за най-здравите малолитражки. Процент на повредите: възраст 2-3 години - 5.3%; възраст 4-5 години - 9.4%; възраст 6-7 години - 14.4%. Цена на старо в Германия: €300-€4 500.
  • Volkswagen Polo Volkswagen Polo (2009-2017) е класирана от специалистите от TÜV на шеста позиция. Процент на повредите: възраст 2-3 години - 4.8%; възраст 4-5 години - 8.5%; възраст 6-7 години - 12.4%. Цена на старо в Германия: €1 200-€5 900.

    337 гласа
    40%
    60%
    495 гласа

Коментари

  • 1 Хитран

    28 59 Отговор
    Опел Корса 1.4 Turbo 100 кс / става на газ обикновен инжекцион / + климатроник + старт стоп + Голямото ДВД + парктроник преден и заден + 6 скорости - класика
  • 2 Гост

    34 65 Отговор
    Opel Corsa ги бие и двете
  • 3 Историка

    55 62 Отговор
    Форда е много рекламиран прехвален кенеф

    Коментиран от #5

  • 4 Пчеличката Мая

    114 44 Отговор
    Само кйто не е карал нов Форд с новите двигатели, може да си чеше езика, карайки старият си Ескорт. Да говориш, че Форд е кенеф от както пуснаха Екобууст говори за пълна некомпетентност и неразбиране на нищо от автомобили. Карайки старите бараки БМВ, Мерцедес или Ауди на 15 г. но никога не помирисвали нов автомобил не ви прави разбирачи, а пълни лаици. Излагайки се пред всички ви спасява само това, че оставате анонимни зад никовете си в този сайт. Качете се в нов Форд, карайте го 2-3 години после се върнете да коментирате. Интересни са ми хората, които коментиран, но НИКОГА, не карали нов автомобил. Какъвто и да е!!!

    Коментиран от #12, #27, #34, #35, #40, #49

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор

  • 6 Уес

    32 19 Отговор
    Форд

  • 7 Фьен

    13 15 Отговор
    Муцабиши!
  • 8 Буко Баламата

    31 29 Отговор
    Ама как изобщо ви хрумна да сравнявате Форд с Фолксваген.
  • 9 schnappi

    24 7 Отговор
    Новата Fiesta ST - си е бегачка... 200 коня - 3 цилиндрово ?! + има адаптивно окачване. - няма автоматик. на дълго върви на 2 цилиндъра...

    в сравнение новото Polo GTI - базово с 7-8к по евтино, а идва с автоматик... и по-голям двигател - по-разтоварен.
    бих предпочел полото... единственото , което не ме кефи е ,че няма двуврат.
    И двата съм ги карал. :)

    Коментиран от #13, #18

  • 10 Суйо

    11 25 Отговор
    Рено клио
  • 11 george

    12 17 Отговор
    Opel corsa
  • 12 Random

    14 36 Отговор

    До коментар #4 от "Пчеличката Мая":

    За чий ми е някакво си двигателче с 1 литър работен обем?
    Карай си го ти.
    Аз пък ще си карам 3 литра редови шестак.

    Коментиран от #20, #21

  • 13 Random

    14 5 Отговор

    До коментар #9 от "schnappi":

    Ръчка>автоматик.
    Повече контрол, повече кеф, повече надеждност, по-евтин ремонт(евентуално)

    Коментиран от #42

  • 14 тито

    27 38 Отговор
    форд и циганин зимно време не работят,един форд запалил зимата и го кръстили фокус

    Коментиран от #24

  • 15 222

    19 32 Отговор
    един форд запалил зимата и го нарекли фокус настанала такава веселба че го прекръстили на фиеста и му сложили голямо предно стъкло за да се вижда кой идиот го кара

    Коментиран от #26

  • 16 222

    19 26 Отговор
    форд и циганин умират внезапно без да боледуват
  • 17 onq s konq

    19 3 Отговор
    И двете коли са добри...но не всеки може да се прежали
  • 18 Галош без БМВ

    17 0 Отговор

    До коментар #9 от "schnappi":

    Бра'чет, спал си на мокри вестници! Моделът не е три цилиндров!!!Трябва да четеш по- вече, а не да вярваш на Агенция " ЕПК"/ Един Приятел ми Каза/! И да разбираш какво четеш!

    Коментиран от #43

  • 19 гост

    10 25 Отговор
    По скоро ще карам Трабант, но не и Форд!

    Коментиран от #25

  • 20 гост

    28 5 Отговор

    До коментар #12 от "Random":

    мдаааа, ще си караш редовия шестак ама по празниците, щото гори 15 на сто. :)

    Коментиран от #29

  • 21 гост

    16 5 Отговор

    До коментар #12 от "Random":

    ..............и да не даваш много газ че разхода скача и ти заминава мизерната заплата :))))
  • 22 стен

    9 8 Отговор
    Форд цигани и външна чешма зимата не работят...Форд са измислили един модел който пали зимата и са го нарекли фокус....това в кръга на шегата всяка по нова кола предлага повече
  • 23 Plovdiv

    12 13 Отговор
    За мен Ф-на е значително по-надежден от Форда.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор

  • 27 волен сидеров

    9 9 Отговор

    До коментар #4 от "Пчеличката Мая":

    пич ти си ми интересен защо намесваш бмв мерцедес ауди тука
    карал ли си ти на 15 години от тези 3 марки ,че си тръгнал с нов форд фиеста да ги сравняваш???
    новата кола е хубаво нещо но да я караш дооо 2 години и да я смениш пак за нова.
    ти ако сега си купуваш нова кола някои хора ги сменят вече от 12 години вече на всеки 2 години -защото пробвай да ги караш по 5-6 и друга песен ще запееш за новата кола.
    Нова кола максимум до 2 години връщаш и следващата нова-иначе нервите с нова след 2-3 години ще ти е много интересно .
    предпочитам 15 годишно бмв или мерцедес .
    пиши когато си когато си подготвен
  • 28 Митко

    23 0 Отговор
    Ами то тук дилема няма!Любителите на Форд си карат Форд!Респективно тези на Поло си карат Поло!Защо непременно трябва да се противопоставят хората?
  • 29 Антон 1

    4 8 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    По празниците , ти !
    Ако човека си е направил сметката , може да го шофира цел живот с кеф ! Тия мотори са за ценители .
    Значи , според вас всеки във форума , който има редови шестак , не може да си го позволи, тала ли ?

    Коментиран от #31

  • 30 Амтон 1

    9 7 Отговор
    Форда умирал като циганина , без да боледува !:):):):):)
    Имал съм Сиера 2.0 бензин 1992 година , задно ,ръчка ,седан ! От Австрийски дилър ма 36000 лм го купих .
    ГолЕм боклук !
    Скуса ме от ремонти . Започна от водната помпа , деферинциал и завърши на 200000 с основен ремонт !
  • 31 гост

    18 3 Отговор

    До коментар #29 от "Антон 1":

    знам ги аз повечето където си правят сметката. Купил си кола с последните пари а ха ха, а на бензиностанцията слага гориво за 20лв, иначе играч. Познавам един на който му свети 3 години лампата за бензина и накрая изгоря, познавам и друг продаде си къщата за да си купи С клас, за да е гъзар, и му го откраднаха. Сега живее при майка си и работи общак в един склад.
    Бай Ганьо общо взето е така, на гол тумбак чифте пищови.
    Хората с пари не четат 'факти' и не пишат коментари, така че ме ми се изтъквай.

    Коментиран от #32, #46

  • 32 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #31 от "гост":

    *...............Не ми се изтъквай. (грешка)
  • 33 проС с ФорТ

    5 6 Отговор

    До коментар #24 от "Ford":

    Човека явно има повече акъл и кара Фолксваген.
  • 34 Пешо

    10 9 Отговор

    До коментар #4 от "Пчеличката Мая":

    "Форд" и бременна ученичка - срам за всяко почтено семейство! "Форд" и циганин умират изведнъж. Предното стъкло на "Форд" е голямо за да се вижда добре идиота, който го кара! Майтап!
  • 35 Киро Бавареца

    9 11 Отговор

    До коментар #4 от "Пчеличката Мая":

    Ако искаш да си с усмивка на лицето марката БМВ. Иначе всеки знае циганин и форд зимата НЕ работят :Д
  • 36 opel fan

    4 10 Отговор
    ОПЕЛ Корса е номер едно малолитражка....
    и ако е 1,4Турбо със 100 коня...направо е уникална....
    И за парите си получавате най-доброто.

    Коментиран от #37

  • 37 ккк

    6 1 Отговор

    До коментар #36 от "opel fan":

    що?а ако е поло гти с 1.8т.......180 коня
  • 38 бмв е39

    8 7 Отговор
    хорица с дребни душици форд не е била кола и няма да бъде а иначе относно спора точно 1000 кубика е най-големия трошляк не повече от 100 000 и умира ама ви се заблуждавайте че е кой знае какво
  • 39 Azzzzzzz

    7 0 Отговор
    Сега погледнах ценовите листи и на двете марки. Значи, VW предлагат 1 литров двигател с 95 кс и 115 кс, а Форд пак 1 литров с 100, 125 и 140 кс. Цените са приблизително еднакви, моторите и в двата случая са 3 цилиндрови. Оттук изхождам, че избора е най-вече личен - предпочитания към марка, handling (или управляемост) и тн. В западните страни хвалят Форд-а като по-добър като управляемост, а Фолксвагена като по-практичния избор (колата е просто по-голяма като размер, по-комфортна, с по-голям багажник). Интересно е, че спортните им версии са подобни като данни, но Форда е с около 10 хил лева по-скъп, но пък Фолксвагена не предлага ръчна скоростна кутия, което е мега странно. Абе, въпрос на вкус, казало кучето и си облизало ду..то!
  • 40 Ханс Мюлер

    2 4 Отговор

    До коментар #4 от "Пчеличката Мая":

    Как да го карам 2-3 години бе, аз да не съм мазохист. А и той няма да издържи толкова дълго.
  • 41 Гюнтер

    9 0 Отговор
    Истината е, че в Европа първенството по продажби постоянно се прехвърля между "ВАГ" и " Форд"! Но " ВАГ" участва в броенето с четири от масовите си марки, а " Форд" е единичен играч! Спорно е кой е по- добрият? Математически- " Форд". Пробвайте и двете марки и ще се убедите, че при едната плащате за психозата по " здравината" й, а при другата- за скъпи консумативи! Безаварийно каране на всички и по- вече толерантност!
  • 42 schn

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Random":

    С ръчната скоростна кутия има по-голямо участие в шофирането и е готино да...вляза ли в задръстване и хвърлям кърпите. Кефи ме повече бързата смяна с двойния съединител... =)

  • 43 schnappi

    2 2 Отговор

    До коментар #18 от "Галош без БМВ":

    Твойте вестници кат са сухи ... моля те дай линк да видим всички къв е двигателя ... и как не е три цилиндров ,че и на магистарлата как не работи само на два... мноо ми е интересно ... ако се бъркаш с предишния модел те разбирам

    Коментиран от #48

  • 44 Дъртия

    2 3 Отговор
    Не само новите мотори на Форд са по добри,но и старите Зи тел са по-добри..ходова част също Форда е по здрав..При новите vw е в ценовия клас на focus.така че без коментар!!!
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор

  • 46 Амтон 1

    2 2 Отговор

    До коментар #31 от "гост":

    Не ти се изтъквам !!!
    Значи само социално слаби , неудачници ,четат и пишат тук , така ли ?:)
    Умно !
  • 47 гощо

    0 1 Отговор
    Тоз па хвали екобуст! Някакви асматични моторчета дето като пуснеш климатика и под 10 не пада,да не кажа,че на магистрала с климатик си 15 на 100
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор

  • 49 Берк Али

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Пчеличката Мая":

    Абсолютно си прав аз карам Форд фиеста на лизинг е но е чисто нов закупен от Мото Пфое няма сравнение новото си е ново
  • 50 Лъчезар

    1 0 Отговор
    Карам закупен нов Форд б- макс от 2013г,екобууст 100 коня.За:90000км.няма ремонти,освен драскотини по ламарини.Разход с постоянно работещ климатроник-градско-6,5 до 7/100км,магистрала със 140км/ч-7 до 8 л./100км.Разход от 15/100 е немислим,освен ако не караш на 3-та скорост със 140км/час.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта