04 Август, 2018 16527

Употребявани коли у нас: VW или Opel


  • Volkswagen Golf Статистиката за продажбите на употребявани автомобили в България е по данни на КАТ и mobile.bg и показва, че най търсени у нас са колите с марка Volkswagen и по-конкретно модификациите на Golf.
  • Opel Astra Българинът явно предпочита германски возила, защото пак според същата статистика, втората позиция, със съвсем малко изоставане, е за марката Opel и в частност за модела Astra.

    519 гласа
    50%
    50%
    519 гласа

Коментари

  • 1 Borislav Popov

    96 32 Отговор
    Поддръжката на Опела е много по евтина ! Опела е народната кола . Както казва водещия на Bri4ka.com като отидеш в магазина - всичко за Опел е по 2,50 ! Volkswagen стана много скъп за поддръжка а и тия издънки с дизеловите автомобили навяват асоциации че и други ментета са заложени при тях. Като се има предвид че всичко идва от доставчици / включително и китайски/ - а само 25% от детайлите се изработват действително от фирмата.

    Коментиран от #55

  • 2 МАК

    43 66 Отговор
    Естествено че Vw но до 4 то поколение.всичко останало е пази боже!!!пък опел да не говоря отдавна не ги гледам!!

    Коментиран от #4

  • 3 qqqqqq

    82 15 Отговор
    Опел кадет желязна кола.

    Коментиран от #5, #57, #76

  • 4 Borislav Popov

    70 13 Отговор

    До коментар #2 от "МАК":

    Че какво му харесваш на 3 -то поколение ? Голфовете тройка бяха и са по ръждиви и от астрите ? Да не говорим за двигателите 1,4 бензин ! Единственият им успешен модел бяха двойките. От тях и аз бях доволен .

    Коментиран от #11

  • 5 Borislav Popov

    43 13 Отговор

    До коментар #3 от "qqqqqq":

    За времето си бяха с много добър дизайн ! Да не говорим че Калибрите биеха Vw от всякъде ! Но като класика Опел Манта си остава един много добър автомобил надминал Vw с две поколения.

    Коментиран от #34

  • 6 Харито

    25 6 Отговор
    Имах астра 1.4 бензин 2007 скопен двигател слабичка купих я от магазина 150 000 км само масло и филтри нищо по ходовата част , като я купуваха глдаха пробваха с един лост ли щанга ли едните им намазах ските идиоти желязна кола

  • 7 НОРМАЛНИЯ

    37 13 Отговор
    Бълтгарина си купува дърти изгнили голфове и ги кара обикновено около Перник бих добавил и Ямбол и после си търпи бъзиците и негативите

    Коментиран от #22

  • 8 светкавица

    27 17 Отговор
    Имам Астра на 24 години, купена от магазин в България нова.
    За жалост я градушката от 2014 в София и разказа играта на ламарините.
    Иначе е супер машинка 1.4SE(82к.с.)Най-добро масло(Castrol),най-добрия бензин(OMV 100) и четири полюсни свещи BOSCH и колата излита.
  • 9 АСТРА

    39 18 Отговор
    КАРАМ ОПЕЛ АСТРА Н -2007 Г ДИЗЕЛ ИСУЗО ДВИГАТЕЛ ОТ 6 ГОДИНИ ВТОРА УПОТРЕБА И СЪМ МНОГО ДОВОЛЕН СУПЕР АВТОМОБИЛ НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ МАЛЪК РАЗХОД НА ГОРИВО ЕВТИНА ПОДРЪЖКА. А ИМАХ ГОЛФ 5 ДИЗЕЛ МНОГО ЯДОВЕ КАТО ВТОРА КОЛА И ГО РАЗЧИСТИХ НЯМА ДА СИ ВЗЕМА ПОВЕЧЕ ГОЛФ.ГОЛФА Е ДО ГОЛФ 2 ПОСЛЕ ПЪЛНИ БОКЛУЦИ ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ГОЛФ 3 ПЪЛНА СКРЪБ КОЛА ГНИЕ ПОВЕЧЕ И ОТ ОПЕЛ КАДЕТ А КАКВА СКАПАНА ХОДОВА ЧАСТ ИМА ОЛЕ БОЖЕ.

    Коментиран от #48

  • 10 Реклама на Атос

    32 17 Отговор
    Имал съм до сега 4 коли: Москович 2140Д(дефорсиран),Ауди 80,Мицубиши каризма и сега Хюндай Атос. Първите три ми разкатаха фамилията(финансово и психически) с изключение на Московеца дето частите са по-евтинки! Ся Атоса го карам от 2 години и е6ати въшката само наливам бензин и сменям масло и филтри!!! Родих се братчеди! Забравих какво е сервиз и дране на кожи! Относно горните две коли ,имам предпочитания към опела щото се возих веднъж в един голф5 и имах чувството че са монтирали към каруца вала на комбайна! Жалка работа и кви са тия дето ги карат не знам?!?
  • 11 МАК

    12 19 Отговор

    До коментар #4 от "Borislav Popov":

    Да не по ръждиви друг път опелите от тия години гниеха два пъти по бързо от тройките!!така че нещо си се объркал!!а точно 1,4 тоя умрял мотор гледай си работата най добрите и надеждни мотори на опел са два C20xe i C20 let всичко останало е боклук!!

    Коментиран от #14, #26

  • 12 вес

    29 11 Отговор
    Ако е Голф, трябва да има и газ и не заради колата, а заради собствениците им, на които душичките им работят на газ )))))

    Коментиран от #13

  • 13 МАК

    10 13 Отговор

    До коментар #12 от "вес":

    Ааа не забрави за скапаната ГАЗ!! Това понятие не същствува в моя речник !!
  • 14 Borislav Popov

    26 9 Отговор

    До коментар #11 от "МАК":

    Виждал съм толкова много изгнили тройки че хабер си нямаш ! То и от Vw си го признаха. Побързаха да вкарат 4-та че тия тройки щяха да фалират фирмата. Tpeтo пoĸoлeниe c пpaвo мoжe дa бъдe нapeчeнo нaй-ĸaлпaвo, пpизнaвaт cи гo и мнoзинa oт пoчитaтeлитe нa мapĸaтa. Kaтo зaпoчнeм oт ĸoнцeптyaлнитe гpeшĸи c ocтapeлитe бeнзинoви двигaтeли и димящи дизeли в пъpвитe гoдини, пpeминeм пpeз бoлeжĸитe c eлeĸтpичecĸaтa cиcтeмa, cтъĸлoпoвдигaчитe и пpoблeмнитe нaфтoви мoтopи и cтигнeм чaĸ дo чecтитe cлyчaи нa pъждa пo ĸapocepиятa, тpeтa cepия ce oĸaзвa нaй-гoлямaтa издънĸa зa мoдeлa. Hecлyчaйнo в Бългapия чecтo цeнитe й ca дopи пo-ниcĸи oт тeзи нa Gоlf ІІ.

    Коментиран от #17, #53

  • 15 Jek

    21 6 Отговор
    Отпадък или боклук? Изборът е ваш.
  • 16 Гост

    25 17 Отговор
    Никога повече! И двете,особено Опел...
  • 17 МАК

    13 15 Отговор

    До коментар #14 от "Borislav Popov":

    Едно е да си виждал коли на мърлячи собственици друго е добре подържана тройка ааа за дизеловите мотори на 3 ките говориш пълни глупости !! Това са най надеждните мотори!! Това че не знаеш как до го подържаш правилно зада не чади отзад си е твой проблем!!ти си н-тия който се изказва неподготвен за конкретно 3 ковите мотори!!

    Коментиран от #19

  • 18 волен сидеров

    13 5 Отговор
    VW по слабо гние от Орела -така ,че по добре немското от колкото шевната машина.Като цени и като коли-марки и двете марки са курници за общо ползване .Като нови много пари спрямо конкуренцията с което нищо не превъзхождат другите-само цената и уж по кола-е да ама Не.
    българина е философ по принцип-рядко има практици-реалисти ,които си знаят мястото и възможностите
    като виждам и джурналистите са същите българи,където правят винаги тъпи и не на място сравнения-ама кво да праЙш-джурналист в българско да си и да манипулираш тъпите хорица у нас .Най голямата власт след мафията-политическа са джурналистите..
    тъй ни се пада на тъпият ни народ-щото сме философи на маса само иначе се крием като стане напечено и си изливаме агресията на себеподобните си от простолюдието...
  • 19 Borislav Popov

    20 4 Отговор

    До коментар #17 от "МАК":

    Английската застрахователна компания Warranty Direct публикува статистика на моделите с най-ненадеждни двигатели, съставена след анализ на оплаквания от собственици на автомобили от 36 различни марки. На второ място в антикласацията на автомобилите с най-ненадеждни двигатели се подрежда Audi/Volkswagen !

    Коментиран от #20, #68

  • 20 МАК

    4 4 Отговор

    До коментар #19 от "Borislav Popov":

    За новите мотори да излишно усложнени и обградени с еко боклуци, които при експлоатация с подобията на горива в България почват проблемите .тия класаций където ми ги пробутваш не вярвам , Оконда види и ръка да пипне това за мен е реалното!!
  • 21 опел фенче

    15 10 Отговор
    Много ясно ,че опел !!!
  • 22 Тарабойша Хитранов

    18 2 Отговор

    До коментар #7 от "НОРМАЛНИЯ":

    Ямболиите са наистина върха навсякъде са плъзнали само в Ямбол ги няма - много остри парчета
  • 23 VAG

    17 35 Отговор
    VW са светлинни години пред опел !!!!!!

    Коментиран от #81

  • 24 Mpowered

    2 34 Отговор
    Аз такива талиги и да ми подаряват няма да взема.БМВ ALL THE WAY !
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор

  • 27 Онзи

    18 24 Отговор
    Който иска да чуе РЪЖЖДАТА КАК РАБОТИ да си купи опел !?!?!?

    Коментиран от #31

  • 28 емо 73 канар

    13 5 Отговор
    М/у Опел и ВАГ, избирам мерцедес.
  • 29 прост българин

    14 9 Отговор
    ТЕ КАТ ЗАТОВА КАРАТ ОПЕЛ ЗАЩО ...НЕ ...КАРАТ ВАГЕН ...... ОПЕЛА ИЗКАРА ВТОРАТА СВЕТОВНА ВОЙНА ЩЕ ИЗКАРА И ТРЕТА ЗАЛАГАМ ЗА ОПЕЛ 1002 ПРОЦЕНТА ....

    Коментиран от #45

  • 30 Бай Ой

    7 18 Отговор
    Само Хюндай Санта Фе и Кия Спортидж! Цена-качество най-доброто на пазара! Имал съм всякакви пръчки, но само това съм повторил
  • 31 Бай Ой

    6 4 Отговор

    До коментар #27 от "Онзи":

    Ти живееш в 16 век

    Коментиран от #40

  • 32 george

    11 9 Отговор
    Само опел истинска машина
  • 33 ИдветеСаБръкми

    13 3 Отговор
    Едното е трън-другото глог :)

    Коментиран от #75

  • 34 Корадо

    6 13 Отговор

    До коментар #5 от "Borislav Popov":

    Опел Калибра, така нареченото циганско Ферари , може да е биело един обикновен голф , но не и Голф ВР-6. или ФВ-Корадо.

    Коментиран от #35

  • 35 МАК

    9 3 Отговор

    До коментар #34 от "Корадо":

    Абре недей така щот ако калибрата или вектра е турбо 4х4 забрави да ги биеш. Трябва голфа или корадото вр6 да са доста пипнати, за да биеш тия опели!!

    Коментиран от #51

  • 36 Марчо

    6 4 Отговор
    Е па ази карам италианско оти е още по йофтено и арно на сурат!!!
  • 37 МАК

    8 1 Отговор

    До коментар #26 от "Ай сиктир":

    Изобще не ми говори за голф 5 това е издънката на ФВ, казвам ти го като голфаджия! Най добрите си остават 2,3 и 4 естествено не малките модели 1,4 или 1,6 за нищо не стават.
  • 38 Димитър

    9 12 Отговор
    Явно 99% от пишещите тук въобще не са се качвали на VW!
  • 39 ТМВ

    4 2 Отговор
    Фо коментар#37
    Ааа не така аз на времето 1994г.си докарах един Голф двойка чист дизел от Австрия 60 коня.
    Ускоряваше като Камаз на баир но беше много икономичен 5.5 на сто но и много тракаше....!
  • 40 Онзи

    4 8 Отговор

    До коментар #31 от "Бай Ой":

    Баце а ти живееш в истинска заблуда!!!
    Пожелавам ти да си карош вечно опел !!!
  • 41 TSFH

    3 8 Отговор
    И двете за нищо не стават.Не е ли нещо Мерцедес,БМВ няма смисъл да си приказваме.
  • 42 japan

    8 0 Отговор
    най доброто втора ръка е тойота или хонда...вижте им цените на 3,5 7 и над 10 г и ще разберете защо...нали знаете коя е най продаваната кола за всички времена...сигурно има защо

    Коментиран от #60

  • 43 Спиро

    14 6 Отговор
    Карам Голф5 и не мога в този спор да остана безпристрастен. Дизел 1.9, Фабрични 90 к.с. и ремап на 120. Силно препоръчвам на всички, които искат да карат евтина за поддръжка кола.
    Чета тука разни мнения за това колко скъпо им бърка по джобовете на колегите, та се питам, като що за шофьори сте и как ги карате тези коли? Но... всеки си знае.
    От Астрите съм карал бензинови 1.4 и 1.6, както и дизелова 1.9CDTI.
    Първите две са абсолютно кастрирани откъм емоция автомобили. Евтина пластмаса вътре по таблото, не ми харесваше монохромната визия на уредите и радиото се чуваше повече отвън, отколкото вътре. При затваряне вратите дрънчаха като на Вартбург.
    За 1.9CDTI поне двигателя и динамиката бяха невероятни.
    Следващата ми кола се надявам пак да е Голф, дизел, но не 1.6 TDI.
    Ще си потърся 2.0 GTD.
    Късмет на всички
  • 44 гларус

    6 7 Отговор
    Honda -Джаз,Сивик Акорд ...наи трудно се намират .Немските изобщо не са за предпочитане .Които кара Хонда вече знае това
  • 45 КАТ

    1 2 Отговор

    До коментар #29 от "прост българин":

    Те затова вече ги сменят с Киа, сигурно защото са много здрави.
  • 46 боцмана

    8 3 Отговор
    Опел,германският Москвич!
  • 47 Клас

    10 3 Отговор
    VW са много по-качествени от Опел. А и Опел отдавна не е немска кола, бяха собственост на Дженерал Мотърс отскоро ги купи Пежо - Ситроен и качеството ще спадне още повече. VAG с ПСА няма как да ги сравяваш дори.
  • 48 vw vento

    7 2 Отговор

    До коментар #9 от "АСТРА":

    Е много разбирачи тука ве.Ша ви кажа вентото го карам от 2006 година до ден днешен съм минал над 230 000 км,двигател и скорости бетон.Единствено предните калници гният,ама те са на болтове са сменят лесно.
  • 49 Z19DT

    5 1 Отговор
    Имам Astra H 1.9 и за сега съм доволен. В началото сменяш абсолютно вс консумативи и си свиркаш. Е освен това съм сменил един сензор, биалети, чистене на ЕГР, премахване на ДПФ. Това е нормално за 10г дизел. Колаборацията италиански двг+скорости и немско/американско окачване се е получило добре за този модел "H". Нямал съм Голф, но случам, че са доста читави. Проблема е, че са доста по-скъпи (за 2008г: Астра+2000 = Голф)

    Коментиран от #50, #52

  • 50 Z19DT

    7 0 Отговор

    До коментар #49 от "Z19DT":

    И друго исках да кажа. Както има модели на утвърдени марки, който гният (пр. Golf 3 и Benz W202), така и има марки, който са си взели поука и са си поправили грашката (пр. Astra H). Не се осланяйте на марката, като някоя сляпа п*тка, а проучвайте отделни модели на различни марки. Сами ще се изненадате приятно!
  • 51 Колт

    4 2 Отговор

    До коментар #35 от "МАК":

    Когато излиза ВР-6 178 кс. 1992г. 6,4 секунди до 100 км. 227 км скорост. Тогава Калибрата е била 115 коня , много по слаба . Следващите години я натопорчват до към 200 коня , но аз сравнявам конкретно по години. Те и от ФВ не са седяли и те на едно място .Когато излиза Корадо , конкуренция в тази година са му били Порше 968 БМВ 325ис Нисан 300 ЗХ , Тойота Селика , Мицубиши Лансър , и тк нт. Аз тогава имах Мицубиши Колт Турбо с половинки скорости,

    Коментиран от #79

  • 52 azko

    1 2 Отговор

    До коментар #49 от "Z19DT":

    Не.Това не нормално.Дпф се сменя,не се премахва!!!
    Трябва да има санкции както за сервизите предлагащи „услугата”,така и за „клиента”.
  • 53 plovdiv

    7 2 Отговор

    До коментар #14 от "Borislav Popov":

    Не си прав , ръжда имаше но в никакъв случай колкото при опел , двигателите на голф 3 са моно-инж 1.4 1.6 1.8 само 2.0 2.9 1.6 16кл са пълна инж , дизела 1.9 тди самолет за времето си всички са повече от добри , всички съм имал без отваряне на мотора ......ОТ другата страна астра почти същото ниво на здравина и демараж , чукаха само хидравлични повдигачи и тва е ......АБЕ ЩО ГИ НЯМА СЕГА ПЪК НЕКА ГНИЯТ , ПАК БИХ ГИ КАРАЛ С КЕЕЕЕЕЕФ , СЕГА КАРАМ САМО ХОНДА И ТО БЕНЗИН.......
  • 54 Тодор

    3 6 Отговор
    Имах рено Меган 1.6 с проблеми много имах, дригател, ражди, после Ауди А3 1.6 - проблеми с двигателя, гореше масло, проблеми с датчижи, сонди, иражди. Сега карам Астра Г CNG 1.6 - 97кс и е на 650 000 км още никакви проблеми,двигателя мърка като нов, по- пъргав е от старите ми рено и ауди , супер акола само консумативи, окачване и амортисьори веднъж сменяни, и като цяло двойно по- евтина подръжка а, разхода на гориво уникално нисък

    Коментиран от #56

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор

  • 57 Чичо

    3 3 Отговор

    До коментар #3 от "qqqqqq":

    Всички отдавна са изядени от ръждата. Вярно е желязна.
    Желязна кола е ауди 80. Не опел

    Коментиран от #70

  • 58 Бачо

    8 1 Отговор
    Тойотааааааааааааа !!!!!!!!!!!!!
  • 59 vasik atanasova

    7 1 Отговор
    ТОВА Е ТАКА
    ЗАЩОТО БЪЛГАРИНА Е БЕДЕН
    И ЩЕ СИ КУПИ ХЛОПЕЛ И ГОЛФ
    ТО Е ЯСНО
  • 60 токико

    3 0 Отговор

    До коментар #42 от "japan":

    карам си WRXса и ме боли шнура за голфа и астрата
  • 61 edin

    6 0 Отговор
    Бачо ви е карал френско - Пежо, Ситроен, немско - Мерцедес, VW, италианско Фиат, японско Тойота, румънско даже - по-добра втора ръка кола от японеца не видях. Минусите са им роботизираните скоростни кутии, ако е ръчка или пълен автомат са невероятни
  • 62 гощо

    3 0 Отговор
    Която и да вземеш няма да е грешка.С Голфа разбира се си по такааа.....ма пък Астрата няма и каско да и правиш докато на Голфа си трябва. Ако дизел обаче ще се взима по добре Голфа.
  • 63 УЖАСЕН

    3 3 Отговор
    Първо да се знае, че от 2017 година Опел вече не са немски а френски коли, защото са собственост на PSA. Второ такава справка няма смисъл да се прави защото цените са различни. Трето поддръжката на новите Астри е доста скъпа особено с ремонтите. Четвърто Vw са били винаги най - търсени и най-масови и ще си останат така.
  • 64 Кур за Опел

    4 6 Отговор
    Опел, Форд и Циганин зимата не работят !

    Коментиран от #73

  • 65 Тъпо

    2 2 Отговор
    Поддръжката на Опела особено от Астра Н е доста скъпа, Опел не е народна кола, защото няма нищо народно.
  • 66 Skoda

    2 3 Отговор
    Откакто се е появиха напоследък Skoda мога да кажа, че до някоя друга година ще изместят Опел и ще се доближат до Фолксваген.

    Коментиран от #71

  • 67 Ръжда

    2 5 Отговор
    И след сто години Опел пак ще си остане най-ръждясалата марка на света,защото Опел са известни с това че ръждясват бързо.
  • 68 Грузотии

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "Borislav Popov":

    Новите Опели за нищо не стават защото са за боклука.
  • 69 Adam

    1 3 Отговор
    Опел още когато са създадени са били задраскани с цел да подсещат купувачите да не ги купуват.
  • 70 Реклама на Атос

    5 0 Отговор

    До коментар #57 от "Чичо":

    Ауди 80 не ръждясва защото купето е подцинковано! Вози комфортно и частите не са скъпи! Имах такава ама блокира скоростната кутия-кой знай на колко километра е била,сигурно на 600000км. Така е приятели,купуваме скраб на 500-600хил.км а искаме да не се разваля!
    По тельевизора разправят че бг икономиката вървяла-значи ще мислим вече само за нови коли!
  • 71 Видял

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Skoda":

    Това самата истина,дори в Германия със ги виждал колко са много ,и настъпват.По здрави са от татко си ФВ.
  • 72 ОпелVW

    6 0 Отговор
    Карам Астра Г от няколко години и минавам с нея г/д 50 000 км. годишно, т.е. всяка година имам по едно цялостно обслужване (ролки, ремъци, водна помпа), 5 смени на масло и филтри и два - три пъти надкладки. Щом взех колата, направих пълна ревизия на мотора и от тогава, въпреки че казват, че това бил най-калпавия мотор (1.6 16v, 101 кс., X16XEL), съм минал към 300 000 км., като се кара и градско, и извънградско, и колата не се жали изобщо. Карам с масло 5w40 (Castrol, Motul, Bardahl и Total) и в момента не пипа и грам. Не съм имал никакви проблеми, освен консумативите и дребни неща по окачването. От както имам автомобила никога не е бил в гараж и за кола 99 г. (който иска може да дойде да я погледне), няма грам ръжда, така че тия глупости с гнието по-добре си ги заврете отзад (за този модел от Опел дават 10г гаранция за корозия на купето!). Имам доста приятели с Голфове и те също са доста доволни, но това което ми прави впечатление като разлики, е че при VW има доста по-малко "детски болести", т.е. малки проблеми, които дразнят. Като здравниа на мотори, за мен, в зависимост от съпоставените модели и модификации са еднакво здрави. Опелите имат по-здраво и по-евтино окачване и цялостната поддръжка е малко по-евтина. Дизайнът е въпрос на вкус, но според мен Астрата е по-красива от Голфа. От опита ми, мога да кажа, че Опела е работен кон, на който мога да разчитам, приятелните ми също не се оплакват от Голфовете им, но не вярвам при километрите, кото въртя и пр
  • 73 Borislav Popov

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Кур за Опел":

    Няма Опел който да не пали зимата . Докато на Вагените имаше една серия с 1,4 бензин дето замръзваше зимата ! Слагаха им допълнителна тапа за замръзване !Тапа против замръзване за VW Golf 3 (1H1) 1.4 - 55 коня - Swag, Febi - онлайн магазин за авточасти. Доставка с Еконт.

  • 74 Минаващ от тук

    1 0 Отговор
    И двете демоде.
  • 75 Майната им

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "ИдветеСаБръкми":

    Хора стига сте си мерили марките Опел ли, Фолксваген ли, разберете, че напоследък много почнаха да си купуват Шкода. Ще видите как 2,3 години Шкода ще е най-масовата кола.
    А Опел и Фолксваген ще намаляват.
  • 76 Опел кадет

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "qqqqqq":

    В Опел Кадет освен ръждясала кола, ръждясали ламарини и ръждясали калници нищо друго не се вижда и няма.
  • 77 Млад шофьор

    0 1 Отговор
    За първа кола ще изкажете ли мнения? До 2000 лв виждам, че повечето са на 300-400 000 км, а аз просто искам кола, която да я карам 2-3 годинки, за да свиквам. Имам пари за по-хубава кола, но не съм блъскал за кола, която да хвърля по нея 5-6 бона. Ще съм си супер за начало на някой убитак колица за началото, да я изцедя, да я натроша както се вика и след това вече ще скачам на някоя хубавица от порядъка на 5-10 ⁿ000 лева.
  • 78 Млад шофьор

    0 0 Отговор
    Виждам, че вентота има евтини, както и хонда сивик. Голфки, астри, корси, но аз тепърва ще се качвам в кола, така че приемам всякакви предложения.
  • 79 Vw avtoserviz

    1 1 Отговор

    До коментар #51 от "Колт":

    Каде ви намират вас в ваг групата, вр6 вдигал за 6 секунди 100, 1992 година, и после опел натопорчват, какви глупости, 1991 опел калибра 2000 16v турбо 4х4 6,5 сек 100, реални, кога после, аз с един ц20хе кадетт GSI16V опатках, доста вр6, абф, всичките припадат, кадетт а сток 150 коня за 5 секунди ли ги вдига, много си го натопорчил, колега, недей минава повече от 10 километра с тди ти и яж мляко, че си се натровил
  • 80 Само опел

    2 0 Отговор
    Вектрите са истината
  • 81 Пасат крави

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "VAG":

    Светлинни години пред опел, ама на вредни емисии и по посещения в сервизите, и по продажба на авточасти,фолксваген ите са като политиците, даваш даваш и се не им стига карайте си ги нали всеки вагджия, докато му кажеш как е колата, и те всичките едно и Сащо без да се познават, аз сам доволен много евтина поддръжка то постоянно нещо им става,

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта