31 Декември, 2016 7235

Civic Type R или Golf GTI Clubsport?


  • Civic Type R Honda Японската резачка разполага с двулитров турбомотор VTEC, мощността на който е 310 коня, достигани при 6 500 об/мин. Стандартното упражнение за ускорение от 0 до 100 км/ч се изпълнява за време 5.7 секунди, а максималната скорост е 270 км/ч.
  • Golf GTI Clubsport Volkswagen Най-спортната версия на Golf GTi, която е с предно предаване се нарича Clubsport. Автомобилът е снабден с двулитров турбомотор с 290 конски сили. Clubsport ускорява за 5.9 секунди, независимо дали е с ръчна или с механична скоростна кутия.

    493 гласа
    64%
    36%
    276 гласа

Коментари

  • 1 гларус

    30 37 Отговор
    Отидете в една авто къща и попитаите коя кола се продава наи бързо ...... Хонда се продава направо от автовоза Няма друга такава уникална и сериозна марка
  • 2 Кобрата

    35 29 Отговор
    VW GOLF! Факта, че VW изпревари Toyota по продажби и е на 1-во място в света, си показва коя е по-добрата кола от 2-те. Когато фактите говорят и боговете мълчат! [BeercHuG]Гласувах за VAG!
  • 3 мъжкар

    24 21 Отговор
    И кое по-точно е уникалното в една хонда че нещо не мога да се сетя?Новите модели са хубави но по-старите освен един двигател нищо друго хубаво нямат в тях.Особено по-сторите модели на хонда сивик които лично аз ги наричам хонда ГРОЗНИК.Накратко какво представляват те ами грозно смешно купе с отвартителен дизайн което е толкова лека че за никакъв комфорт на возия не може да става на въпрос.Вътре в купето грозни евтини пластмаси а седалките са облечени в някакъв гаден плат подобен на одеало.И като добъвим факта че нямат никаква шумоизолация и ръждясват със скоростта на светлината не знам за какво хубаво говориш в тия щайги.
  • 4 GTI 16V

    22 19 Отговор
    Глас за Хондата ! Много добре измислен Сивик , уникално изпълнение ! Бих го предпочел пред ГТИ .
  • 5 GTI 16V

    18 18 Отговор
    Глас за Хондата ! Много добре измислен Сивик , уникално изпълнение ! Бих го предпочел пред ГТИ .
  • 6 pyle

    17 17 Отговор
    @2 Фактите показват че новите автомобили от ВАГ групата са излъгация и са боклуци...

  • 7 Wector

    20 15 Отговор
    Глас за Хондата.Отвя конкуренцията на Нюрборгринг преди време.Уникална визия,мотор,окачване и изживяване.Карах такъв от Лондон до Брюксел и на обратно.1300км невероятен кеф!!! Голфа ми е скучен и...абе голф! Това че е продаван говори за ниска цена.Ниската цена е ниско качество.после идват много други. да не плюя по немските варели.просто глас за Хондата!
  • 8 Pernik

    18 9 Отговор
    Глас за Honda разбира се.Мисля че не могат да се сравняват дори.А и не VW izprewariha TOYOTA a VW Group, където влизат и други марки.Чети внимателно статиите Кобра.
  • 9 ГТИ

    11 17 Отговор
    Няма по- грозна кола от Кибика -независимо коя генерация е.Жапанките железо не могат да правят,вече изпревариха Опел по ръждооброзуване.Визирам the best марките Subaru и Май са избуши + Ондьо и Мазньо.Пълни гнилочи! Двигател ,ако се счупи се сменя ама колибката изгние ли ! - бог Надин приема гости в ада на желязото. УЕЛКЪМ ТО АЙРЪН ХЕЛ ЖАПОНСКИ КУРНИЦИ.
  • 10 Rosen

    19 8 Отговор
    Като чета коментарите разбирам че все още има хора които са сериозно нагазили в гъбите. Да ми сравняват немска кола с японска просто няма смисъл. Все едно да сравня светлината с тъмнината. Като цяло съм забелязал че хора които никога не са имали и карали японска кола си позволяват да правят коментар за тях, и аз бях като тях преди и ги разбирам. От няколко години вече карам японски коли и мога да кажа че никога по-вече няма да си купя немска. Имал съм две Тойоти два Нисана и една Хонда ФР-В 2,2 дизе. 140кс и мога да кажа че хондата е най-добрата кола която съм имал. За вървене няма да ви обяснявам , който седне зад волана сам ще се убеди . ОПИТАЙТЕ ОТ ОПИТ и после ми говорете за VW дето водят класациите по трошене.....
  • 11 Shmeker

    9 5 Отговор
    @10 Като гледам какво си написал точно ти нямаш никакъв опит
  • 12 JDM

    10 9 Отговор
    Само Хонда ,смехотворно сравнение.
  • 13 интегра

    7 9 Отговор
    Хонда ,макар и английска сглобка.
  • 14 AUDI

    1 2 Отговор
    @3 Ейй ,всички тук си мечтаехме някой да ни обясни за какво "става НА въпрос".
  • 15 NESHTOTO

    5 11 Отговор
    Gledal sum dosta predavania po auto motor sport vinagi Golfa pobejdava Honda Nisan Opel peugeot i mn drugi - vsichki kadeto sravneniata sa istenski i aktualni Prosto Golf e nomer 1 v klasasi VW sa No.1 i tova go znaiat vsichki
  • 16 Хонда

    5 8 Отговор
    @2 Детенце, това беше само за няколко месеца, после Тойота пак излезна на първо место. Като магаре на лед си, но японците са в пъти по добри! Погледни снимката, само на визия гоуфа прилича на кошник от 1995г!
  • 17 мдам

    2 2 Отговор
    @15 Интересно колега от къде взе тази информация. При положение че статистиката говори друго
  • 18 мерси

    4 7 Отговор
    Нито една от двете.Хондата е мега грозна , нещо от рода на ципокрил петохуйник.Немската тоалетна въобще не ми се коментира, тя просто е направена за слабоумни.Има доста по-добри автомобили в този клас.
  • 19 Иванчо

    3 2 Отговор
    Ако може само технически грамотният автор на статията да обясни каква е разликата между ръчна и механична скоростна кутия !!!
  • 20 бате Петьо

    6 6 Отговор
    Карал съм и немско , карам сега и японско /Сивик/ . Сивика ми е бомба и скоро няма да имам немско , а на съпругата взехме едно Даихатсу YRV и тя също е много доволна , ако имам средства в бъдеще пак ще е Японец !
  • 21 FAKE

    4 4 Отговор
    Уважих Хондата , не че ми е на сърце ... ама каквото и да е е по добро от немски курник ;))
  • 22 Реалист

    3 1 Отговор
    Първо.Карал съм почти всички марки от масовите.Всяка кола си има достоинства.Не робувам на марки.Ако някои е гледал,че доказаха че голфа е най бързата кола с предно.Не ме нападайте.Просто факти.Всеки си харесва и хвали неговото.
  • 23 NESHTOTO GTi

    4 5 Отговор
    Hondata e edna plasmasova podloga niama nishto istensko v neia golfa e i shte bude No.1 minosa na golfa nadjiviava sobstvenikasi ot vun apak da ne govorim ot vutre golfa e minimum s 10 godini napred i ti go znaesh!!!
  • 24 гост

    4 5 Отговор
    Голфа е на светлинни години от съвършеното управление и директната връзка между шофьора и колата на Хондата,да не говорим за качеството , с което е изработен Сивика , двигателя му и дори малките подробности по него например линията на волана в центъра , която подпомага управлението като се по-добре се цели правата линия , по която да върви колата , а също и металния скоростен лост,седалките и изобщо както във всеки един Type R модел на Хонда всичко е направено да ти е удобно да караш спортно.Да ,откъм комфорт не е нищо особено , но това е кола за писта и състезания , не за лукс и дълги пътувания. Да не говорим за историята на Хонда с Тайп Р моделите им като се почне от Сивик 6-та ген. 1996 г. 1,6 190 коня 780 кг. тегло и двигател развиващ НЕПОСТИЖИМИТЕ ЗА ГОЛФА И ИЗОБЩО НЕМСКИ ДВИГАТЕЛ 10 000 ОБОРОТА и ускорение от 0-100 за 6 сек. както и следващите СИВИК Тайп Р са направени самурайската-зловещи и агресивни бързо оборотни животни. Така че Сивика си е номер едно от хечовете и то се и ВИЖДА от резултатите!
  • 25 гост

    2 4 Отговор
    Голфа е на светлинни години от съвършеното управление и директната връзка между шофьора и колата на Хондата,да не говорим за качеството , с което е изработен Сивика , двигателя му и дори малките подробности по него например линията на волана в центъра , която подпомага управлението като се по-добре се цели правата линия , по която да върви колата , а също и металния скоростен лост,седалките и изобщо както във всеки един Type R модел на Хонда всичко е направено да ти е удобно да караш спортно.Да ,откъм комфорт не е нищо особено , но това е кола за писта и състезания , не за лукс и дълги пътувания. Да не говорим за историята на Хонда с Тайп Р моделите им като се почне от Сивик 6-та ген. 1996 г. 1,6 190 коня 780 кг. тегло и двигател развиващ НЕПОСТИЖИМИТЕ ЗА ГОЛФА И ИЗОБЩО НЕМСКИ ДВИГАТЕЛ 10 000 ОБОРОТА и ускорение от 0-100 за 6 сек. както и следващите СИВИК Тайп Р са направени самурайската-зловещи и агресивни бързо оборотни животни. Така че Сивика си е номер едно от хечовете и то се и ВИЖДА от резултатите!
  • 26 джап

    3 6 Отговор
    Голфа е на светлинни години от съвършеното управление и директната връзка между шофьора и колата на Хондата,да не говорим за качеството , с което е изработен Сивика , двигателя му и дори малките подробности по него например линията на волана в центъра , която подпомага управлението като се по-добре се цели правата линия , по която да върви колата , а също и металния скоростен лост,седалките и изобщо както във всеки един Type R модел на Хонда всичко е направено да ти е удобно да караш спортно.Да ,откъм комфорт не е нищо особено , но това е кола за писта и състезания , не за лукс и дълги пътувания. Да не говорим за историята на Хонда с Тайп Р моделите им като се почне от Сивик 6-та ген. 1996 г. 1,6 190 коня 780 кг. тегло и двигател развиващ НЕПОСТИЖИМИТЕ ЗА ГОЛФА И ИЗОБЩО НЕМСКИ ДВИГАТЕЛ 10 000 ОБОРОТА и ускорение от 0-100 за 6 сек. както и следващите СИВИК Тайп Р са направени самурайската-зловещи и агресивни бързо оборотни животни. Така че Сивика си е номер едно от хечовете и то се и ВИЖДА от резултатите!
  • 27 гост

    3 4 Отговор
    @6 Хахахах че те кога ВАГ са били нещо ?! :D Винаги са били това,което са си - ВАГ-.ни! Добре че Германия ги подкрепя иначе нямаше да съществуват с боклуците ,които произвеждат!
  • 28 кroiterhoff75

    1 1 Отговор
    Тези зверове трябва да се тестват с години.И чак след това да се дава оценка.
  • 29 кroiterhoff75

    2 0 Отговор
    Истината е в години каране,най- малко 5-7години.
  • 30 просто няма

    6 1 Отговор
    Нито за Golf-a,нито за Civic-a имаме пари.
  • 31 гост

    5 4 Отговор
    Аз съм любител на немската автомобилна техника и шофирам такава, но в конкретния казус давам гласът си за Хонда.
  • 32 гост

    3 5 Отговор
    Аз съм любител на немската автомобилна техника и шофирам такава, но в конкретния казус давам гласът си за Хонда.
  • 33 Бай Шиле

    3 1 Отговор
    Време за обиколка на Nürburgring: 96 място - VW Golf GTI Clubsport S unknown 7:49.21 - рекорд за кола с предно предаване. 302 място - Honda Civic Type-R (EP3) - 8:47.00 http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор

  • 35 СПРАВКА В МОБИЛЕ

    4 4 Отговор
    ОТ ЕРАТА НА ГОЛФ2 1983-1991 ГОЛФ2- 108 КОЛИ ЦИВИК-5 КОЛИ ОБЩО ЗА МАРКИТЕ ФОЛКСВАГЕН 218 КОЛИ ХОНДА 18 КОЛИ ВРЕМЕТО Е ДОКАЗАЛО КОЕ Е ПО ЗДРАВО ХОНДИ ОТ ТИЯ ГОДИНИ НЯМА ПОЧТИ ДОКАТО С ГОЛФ2 И ПАСАТИ ПЪЛНО
  • 36 Dzver

    1 4 Отговор
    Ave hora stiga s tiq schupenqci nemski mashini.koga even pochnat da pravqt hubavi dvigateli semi pomni b16a2 na honda kakuf potencial za tuning a da negovorim za k-seria tam e ujas az nesam vidql v america edin chitav golf s originalen motor slagat I'm it audi sportnite versi a Hondi s b16 I b18 I b20 turbinirani Bol Poole govori za vw prosto evtina troshka troshka shtoto tva she chupi mnoo
  • 37 волен сидеров

    3 2 Отговор
    колкото и да не обичам голф и в частност фолксваген-защото са мошеници и страшно скъпи при ремонти и много чупливи коли -то давам глас за голфа -заради по барнатият автомобил и по красив външен вид,както и по качествените материали особено в интериора.японците бяха майстори и педанти в качеството ама това време мина отдавна-сега и с грозният външен вид всичко стана 3в1-макар че всичко е субективно и въпрос на вкус-но има някои истини които трябва да се казват-японците не са това което бяха.....най напред можете да ги познаете по боята-с баданарката...абе жалка работа....
  • 38 Първи

    1 0 Отговор
    Ще избера по-скъпата.:):)

  • 39 dbakalov1

    2 1 Отговор
    Honda е голяма марка
  • 40 мимо

    2 0 Отговор
    За съжаление след 2000 година няма добри коли....конкретно тук....лично аз съм за Хондата,макар и да не съм убеден.Не съм карал тези колици-най вероятно ще са бързи и "скучни"!!! Предпочитам W124-320 E-автомат-1994 година-кола с душа!!!
  • 41 батко ти

    2 1 Отговор
    Honda
  • 42 Моряк

    2 2 Отговор
    Имам и Хонда нова и WV от старите scirocco чистокръвен и съм 50/50,
  • 43 гост

    4 1 Отговор
    @42 Карам коли от 30 години- първо руски/москвич, жигули, лада/, след това немски/ауди, опел, БМВ/, от 10 години карам само Хонда/сивик, акорд, ЦРВ/! За мен извода е ясен: Ако искаш кола, която да ти служи- японска! Ако искаш кола, на която ти да служиш- да хвърляш грешни пари, да висиш по сервизи, да си късаш нервите, докато ти побелее косата- немска! БМВ са най-големите трощляци създавани някога, изкарват долу горе до 5-та година и ела да видиш после какво става- 2 седмици караш, 1 седмица в сервиз, е айде мерси и за кво -за малко лукс в салона и за така нар. премиум имидж. След като разбрах за какво става въпрос си казах, не благодаря от такъв имидж - имидж в очите на слепите! Гъзар си с ново БМВ или Мерцедес, ама да караш 10+ годишна такава кола и да си мислиш, че си голяма работа- това просто е смешно... А голфа, той даже не заслужава да го коментирам!
  • 44 мото

    0 2 Отговор
    @43 И двете са далече зад ФОРД ФОКУС RS
  • 45 Golfer

    2 1 Отговор
    Ако ще и златен да е, Голф = Селяндурщина.
  • 46 румен гумен ГОЛФА

    1 1 Отговор
    аз има голф 3 - най добро кола у света хондъ = клозет ( и много скъупи чаркалак има хонд)

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта